Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Hier toevallig nog mensen die morgen naar Muse willen op Goffert Park? Heb twee kaarten over. Voor leuke prijs over te nemen, hoeft niet eens volledige bedrag te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 juni 2019 Share Geplaatst 28 juni 2019 5 juli maar even klaarzitten om 2 kaarten voor Rammstein te ritselen in Düsseldorf volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 juli 2019 Share Geplaatst 5 juli 2019 Helaas geen Düsseldorf kwam er niet door heen wel kaarten voor Goffert Park Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 juli 2019 Share Geplaatst 23 juli 2019 Kaartje voor Sabaton in AFAS in februari in de pocket. Eerste concert sinds Coldplay in Goffert Park jareeeeeen terug, tweede concert ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Ik denk dat ik dit jaar de opening voor Bospop op de donderdag ervoor ook maar mee ga proberen te pakken. Iron Maiden met in het voorprogramma Airbourne en Alter Bridge is moeilijk over te slaan als je toch al van plan bent dat weekend in Weert op de camping door te brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Had hier pas kaartjes voor gewonnen. Na mijn Tivoli-trauma vorig jaar waarbij ik na 3 nummers de zaal moest verlaten omdat m'n vriendin zich echt te beroerd voelde om nog langer te blijven, was dit een mooie goedmaker Al was die volgens mij wel echt knetterstoned, was aan z'n performance niet te merken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 12 november 2019 Share Geplaatst 12 november 2019 Op 7-11-2019 om 21:59 zei bas2204: Ik denk dat ik dit jaar de opening voor Bospop op de donderdag ervoor ook maar mee ga proberen te pakken. Iron Maiden met in het voorprogramma Airbourne en Alter Bridge is moeilijk over te slaan als je toch al van plan bent dat weekend in Weert op de camping door te brengen Nou, dat kaartje is in ieder geval al binnen. Verder eigenlijk nog te weinig op het programma staan. Donderdag even naar Indian Askin en misschien begin december naar Next of Kin. Maar moet langzaam weer wat zaken in de planning zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Was jij gisteren ook naar White Lies geweest @Richarð.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Op 12-11-2019 om 13:04 zei bas2204: Nou, dat kaartje is in ieder geval al binnen. Verder eigenlijk nog te weinig op het programma staan. Donderdag even naar Indian Askin en misschien begin december naar Next of Kin. Maar moet langzaam weer wat zaken in de planning zetten. Hoe was Indian Askin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 (bewerkt) Ik heb ze paar maanden terug op Breda Barst gezien. Ze speelden wel strak, maar het zijn wel hele vage gasten. Tikkeltje arrogant ook 28 november 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Dat laatste heb ik een behoorlijke afkeer van, dus dan weet ik eigenlijk al genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Marco Borsato is ook arrogant. En nog slecht ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 november 2019 Auteur Share Geplaatst 28 november 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Was jij gisteren ook naar White Lies geweest @Richarð.? Nope. 54 minuten geleden zei Erwin.: Ik heb ze paar maanden terug op Breda Barst gezien. Ze speelden wel strak, maar het zijn wel hele vage gasten. Tikkeltje arrogant ook Ze hebben twee keer opgetreden bij de "concertzaal" in ons dorp waar ik vrijwilliger ben, dus heb ze twee keer ontmoet en redelijk uitgebreid gesproken. Kwamen op geen enkel moment arrogant over. Integendeel, Chino, de zanger, is echt een toffe gast. Was echt een fijn om mee te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 11 minuten geleden zei Richarð.: Nope. Ah dacht dat jij misschien ook wel zou gaan. Was wel tof om alle nummers van het eerste album (weer) eens live te horen. 11 minuten geleden zei Richarð.: Ze hebben twee keer opgetreden bij de "concertzaal" in ons dorp waar ik vrijwilliger ben, dus heb ze twee keer ontmoet en redelijk uitgebreid gesproken. Kwamen op geen enkel moment arrogant over. Integendeel, Chino, de zanger, is echt een toffe gast. Was echt een fijn om mee te praten. Oh ja dat geloof ik best, maar ik vond ze toen heel apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 november 2019 Auteur Share Geplaatst 28 november 2019 6 minuten geleden zei Erwin.: Ah dacht dat jij misschien ook wel zou gaan. Was wel tof om alle nummers van het eerste album (weer) eens live te horen. Oh ja dat geloof ik best, maar ik vond ze toen heel apart. Heb ze al zo'n 3x live gezien en het laatste album heb ik volgens mij niet eens geluisterd. Maar dat eerste album blijft een enorm goed album, ja. Dus dat kan ik me wel voorstellen. Death Misschien is het vooral on stage. Voor het imago. Beetje a la Interpol dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 3 uur geleden zei 007mark: Hoe was Indian Askin? Ik vond ze erg goed. Strak gespeeld en toch nog wel wat interactie met het publiek gezocht. Ik vond ze ook niet zo zeer arrogant, eerder wat "apart" zoals Erwin ze ook al beschrijft. Als je ze voor niet al te veel geld ergens live kunt zien spelen, is dat wel de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Okee, thanks Bas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 Laatst naar Freddie Gibbs geweest in de Melkweg en zondag ff naar Denzel Curry in 013, feestje bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 13 maart naar Young Gun Silver Fox in TivoliVredenburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 Top, altijd leuk. Ik twijfel nog om ze in Eindhoven mee te pakken, maar denk dat het er niet van gaat komen. Dus dan misschien maar naar Mamas Gun van dezelfde zanger in mei in mijn eigen Venlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 (bewerkt) Een collega gaat daar naartoe en hij vroeg of ik er ook heen wilde. Tijdens werktijd na te hebben gedacht heb ik hem thuis besteld. Hij was nogal verbaasd dat ik deze band kende haha. 4 februari 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2020 Share Geplaatst 4 februari 2020 Hier 3 maart naar Grace Carter in De Melkweg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 februari 2020 Share Geplaatst 8 februari 2020 Gisteren naar Liam Gallagher geweest in de Ziggo. Had deze week gelukkig nog een staanplaats kunnen regelen via Ticketswap en heb er geen moment spijt van gehad. Wat een ontiegelijk groot feest was het zeg, voornamelijk door alle Engelsen. Ik denk oprecht dat driekwart van de mensen in de zaal Engels was en dat kwam de sfeer ten goede. Ik ben wel wat gewend van concerten van Kasabian, maar dit was echt next level. Ook mooi dat tussen het voorprogramma en Liam op het gegeven moment I am the Resurrection werd gedraaid van the Stone Roses. Alle Engelsen natuurlijk volle bak meezingen. Er staat nog wel een filmpje van op de Twitter van de Ziggodome. Muzikaal was het oké, het was even twijfelachtig of het door zou gaan nadat hij woensdag in Hamburg al na 4 nummers was gestopt. Maar gelukkig bleef hij de hele avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 Mensen hier toevallig nog bij Sabaton geweest gisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 8 uur geleden zei ForzaUtreg: Mensen hier toevallig nog bij Sabaton geweest gisteren? Nope,heb ze wel gezien vorig jaar op Graspop. Show is wel dik in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten