Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik dit jaar de opening voor Bospop op de donderdag ervoor ook maar mee ga proberen te pakken. Iron Maiden met in het voorprogramma Airbourne en Alter Bridge is moeilijk over te slaan als je toch al van plan bent dat weekend in Weert op de camping door te brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had hier pas kaartjes voor gewonnen. Na mijn Tivoli-trauma vorig jaar waarbij ik na 3 nummers de zaal moest verlaten omdat m'n vriendin zich echt te beroerd voelde om nog langer te blijven, was dit een mooie goedmaker :) Al was die volgens mij wel echt knetterstoned, was aan z'n performance niet te merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-11-2019 om 21:59 zei bas2204:

Ik denk dat ik dit jaar de opening voor Bospop op de donderdag ervoor ook maar mee ga proberen te pakken. Iron Maiden met in het voorprogramma Airbourne en Alter Bridge is moeilijk over te slaan als je toch al van plan bent dat weekend in Weert op de camping door te brengen

Nou, dat kaartje is in ieder geval al binnen. 

Verder eigenlijk nog te weinig op het programma staan. Donderdag even naar Indian Askin en misschien begin december naar Next of Kin. Maar moet langzaam weer wat zaken in de planning zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-11-2019 om 13:04 zei bas2204:

Nou, dat kaartje is in ieder geval al binnen. 

Verder eigenlijk nog te weinig op het programma staan. Donderdag even naar Indian Askin en misschien begin december naar Next of Kin. Maar moet langzaam weer wat zaken in de planning zetten.

Hoe was Indian Askin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erwin.:

Was jij gisteren ook naar White Lies geweest @Richarð.?

Nope.

54 minuten geleden zei Erwin.:

Ik heb ze paar maanden terug op Breda Barst gezien. Ze speelden wel strak, maar het zijn wel hele vage gasten. Tikkeltje arrogant ook

Ze hebben twee keer opgetreden bij de "concertzaal" in ons dorp waar ik vrijwilliger ben, dus heb ze twee keer ontmoet en redelijk uitgebreid gesproken. Kwamen op geen enkel moment arrogant over. Integendeel, Chino, de zanger, is echt een toffe gast. Was echt een fijn om mee te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Richarð.:

Nope.

Ah dacht dat jij misschien ook wel zou gaan. Was wel tof om alle nummers van het eerste album (weer) eens live te horen.

11 minuten geleden zei Richarð.:

Ze hebben twee keer opgetreden bij de "concertzaal" in ons dorp waar ik vrijwilliger ben, dus heb ze twee keer ontmoet en redelijk uitgebreid gesproken. Kwamen op geen enkel moment arrogant over. Integendeel, Chino, de zanger, is echt een toffe gast. Was echt een fijn om mee te praten.

Oh ja dat geloof ik best, maar ik vond ze toen heel apart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Ah dacht dat jij misschien ook wel zou gaan. Was wel tof om alle nummers van het eerste album (weer) eens live te horen.

Oh ja dat geloof ik best, maar ik vond ze toen heel apart. 

Heb ze al zo'n 3x live gezien en het laatste album heb ik volgens mij niet eens geluisterd. Maar dat eerste album blijft een enorm goed album, ja. Dus dat kan ik me wel voorstellen. Death :<

Misschien is het vooral on stage. Voor het imago. Beetje a la Interpol dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Hoe was Indian Askin?

Ik vond ze erg goed. Strak gespeeld en toch nog wel wat interactie met het publiek gezocht. Ik vond ze ook niet zo zeer arrogant, eerder wat "apart" zoals Erwin ze ook al beschrijft. Als je ze voor niet al te veel geld ergens live kunt zien spelen, is dat wel de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar Liam Gallagher geweest in de Ziggo. Had deze week gelukkig nog een staanplaats kunnen regelen via Ticketswap en heb er geen moment spijt van gehad. 

Wat een ontiegelijk groot feest was het zeg, voornamelijk door alle Engelsen. Ik denk oprecht dat driekwart van de mensen in de zaal Engels was en dat kwam de sfeer ten goede. Ik ben wel wat gewend van concerten van Kasabian, maar dit was echt next level.

Ook mooi dat tussen het voorprogramma en Liam op het gegeven moment I am the Resurrection werd gedraaid van the Stone Roses. Alle Engelsen natuurlijk volle bak meezingen. Er staat nog wel een filmpje van op de Twitter van de Ziggodome.

Muzikaal was het oké, het was even twijfelachtig of het door zou gaan nadat hij woensdag in Hamburg al na 4 nummers was gestopt. Maar gelukkig bleef hij de hele avond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites