Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Hoe was Ghost nog bevallen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ? En wat vond je van de zaal? ;c

O was helemaal vergeten te posten. :D Zouden in eerste instantie dus naar Amsterdam gaan, maar ik zei van wacht maar lekker het raakt toch niet uitverkocht, week later was het uitverkocht. :D Toen maar snel tickets in Antwerpen gekocht.

Antwerpen zelf maar chaotische stad, verkeer is niet te doen, wel bij fijne tent gegeten, Burgers heette die. Zaal was prima, lekker genoeg ruimte, publiek was niet helemaal mijn ding, maar was wel lekker fanatiek. Concert was ook leuk, helaas niet 100% kunnen ervaren omdat ik zwaar verkouden was, voelde me op momenten beroerd, maar goed genoeg om van de show te genieten. Frontman enorm charismatisch, stond meerdere keren hele verhalen te vertellen en dan niet van die standaard dingen, maar echt leuke grapjes, ook dingen waarvan je kon zien dat hij half stond te improviseren en niet elke avond hetzelfde zegt. Speelden alle bekende nummers, maat van me had nog de drumstick gevangen. Dus was zeker geslaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag naar Typhoon geweest in de HMH, wat was dit briljant zeg.(d) Erg veel gasten op het podium, weer helemaal losgegaan.

Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_

Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D

XC70bGqbErM

Begint ongeveer op 4:10 met het nummer

[yts]5tH2jxfVgtQ[/yts]

En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D

XC70bGqbErM

Begint ongeveer op 4:10 met het nummer

[yts]5tH2jxfVgtQ[/yts]

En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek.

Inderdaad ook een erg goed liedje, net als zandloper ja. Je hebt wel gelijk wat betreft het oude album dat ze live in het nieuwe jasje hebben gegoten. Ik vond echt dat de show alles had, van poëzie tot compleet losgaan. Wil er zeker nog een keer heen als ze weer in de buurt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag naar Lee Ranaldo in de Tolhuistuin, zag dat hij geen Sonic Youth werk speelt net als Thurston Moore bij zijn laatste tour, maar zijn soloplaat van 2012 voorspelt veel goeds. Net kaartjes gekocht om Bird on the Wire (Nederlands en vooral vergelijkbaar met Warpaint) en Car Seat Headrest de volgende maand te gaan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was.

Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien.

Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter.

Klopt volledig, en dan kijk je door zo'n afsluiter toch terug op een geweldig optreden

Link naar opmerking
Deel via andere websites