Hansje Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Hoe was Ghost nog bevallen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ? En wat vond je van de zaal? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Hoe was Ghost nog bevallen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ? En wat vond je van de zaal? ;c O was helemaal vergeten te posten. :D Zouden in eerste instantie dus naar Amsterdam gaan, maar ik zei van wacht maar lekker het raakt toch niet uitverkocht, week later was het uitverkocht. :D Toen maar snel tickets in Antwerpen gekocht. Antwerpen zelf maar chaotische stad, verkeer is niet te doen, wel bij fijne tent gegeten, Burgers heette die. Zaal was prima, lekker genoeg ruimte, publiek was niet helemaal mijn ding, maar was wel lekker fanatiek. Concert was ook leuk, helaas niet 100% kunnen ervaren omdat ik zwaar verkouden was, voelde me op momenten beroerd, maar goed genoeg om van de show te genieten. Frontman enorm charismatisch, stond meerdere keren hele verhalen te vertellen en dan niet van die standaard dingen, maar echt leuke grapjes, ook dingen waarvan je kon zien dat hij half stond te improviseren en niet elke avond hetzelfde zegt. Speelden alle bekende nummers, maat van me had nog de drumstick gevangen. Dus was zeker geslaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 Hoe waren Palma Violets? Ja, wel cool. Las overal dat het drie keer niks was, maar dat zijn dan vrouwen die rock al snel te hard vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Veldkaartjes voor Toppers in Concert binnen (d). Ze gingen hard zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Zaterdag naar Typhoon geweest in de HMH, wat was dit briljant zeg.(d) Erg veel gasten op het podium, weer helemaal losgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Zaterdag naar Typhoon geweest in de HMH, wat was dit briljant zeg.(d) Erg veel gasten op het podium, weer helemaal losgegaan. Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_ Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D XC70bGqbErM Begint ongeveer op 4:10 met het nummer [yts]5tH2jxfVgtQ[/yts] En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D XC70bGqbErM Begint ongeveer op 4:10 met het nummer [yts]5tH2jxfVgtQ[/yts] En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek. Inderdaad ook een erg goed liedje, net als zandloper ja. Je hebt wel gelijk wat betreft het oude album dat ze live in het nieuwe jasje hebben gegoten. Ik vond echt dat de show alles had, van poëzie tot compleet losgaan. Wil er zeker nog een keer heen als ze weer in de buurt komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 27 mei toch nog naar Coldplay in Barcelona. Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 Gister even bij en The Brahms geweest hier in het dorp. Toffe bandjes, vooral The Brahms waren lekker. Homerun en zijn erg fijne nummertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2016 18 april naar Peter Hook and The Light perform Joy Division’s Unknown Pleasures and Closer plus an opening set of New Order. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Kaartjes gekocht voor David Duchovny in de Melkweg. Afwachten of het wat is maar zal sowieso een leuke avond worden:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik heb kaartjes gekocht voor Brian Fallon (van The Gaslight Anthem & The Horrible Crowes) in Paradiso en ook nog tickets voor Noel Gallagher (ex-Oasis) in de HMH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Ik voor de JVT in 't Paard van Troje, moet er toch een keer naartoe ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2016 Lekker bezig, heren! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 Dinsdag naar Lee Ranaldo in de Tolhuistuin, zag dat hij geen Sonic Youth werk speelt net als Thurston Moore bij zijn laatste tour, maar zijn soloplaat van 2012 voorspelt veel goeds. Net kaartjes gekocht om Bird on the Wire (Nederlands en vooral vergelijkbaar met Warpaint) en Car Seat Headrest de volgende maand te gaan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Vanavond naar Disclosure in Brussel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Oh wauw wat was dat geweldig :D :love: Echt zo gaaf om ze eens live te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was. Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Ja heerlijk nummer. Ging trouwens nog stuk tijdens het nr 'Demons'. Tijdens dat nr hield zo'n gast een spandoek voor de camera, waarvan het beeld door de zaal werd vertoond. Stond een afbeelding op van Matt Damon, 'thats where Matt Damon hides' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 februari 2016 Share Geplaatst 9 februari 2016 Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien. Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 februari 2016 Share Geplaatst 9 februari 2016 Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter. Klopt volledig, en dan kijk je door zo'n afsluiter toch terug op een geweldig optreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 10 februari 2016 Share Geplaatst 10 februari 2016 Bruce Springsteen speelt 14 juni op het Malieveld in Den Haag, voor wie hem nog nooit gezien heeft: het is echt een aanrader om hem ooit een keer live te zien met z'n band. Datum kaartverkoop nog niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten