Jump to content

In concert!

Richarð.

Recommended Posts

Gisteren naar OpgezwolleTotNu geweest in Groningen. Het was natuurlijk vet, zoals verwacht. Maar het waren misschien mijn hoge verwachtingen die mij met een wat teleurgesteld gevoel achterlieten. Vond dat ze aan het begin al iets te veel van hun klassiekers deden en op het eind kozen ze ervoor om 2x Hoedenplank in korte tijd te doen, wat onnodig was. Had ook meer gastoptredens verwacht.

Ik ben gister geweest [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; en kan niet anders dan het met je eens zijn. Was echt goed. Helaas geen Paranoid Android, My Iron Lung en Reckoner bij ons. Maar wij hadden dan wel weer Karma Police, Street Spirit (Fade Out) en Lucky. :D

Ook gister geweest, zo ziek. Op zich had wat meer ouder werk wel leuk geweest (had gehoopt op Exit Music (scheen ook zelfs op de geprinte setlist te staan, maar ip daarvan speelden ze Bodysnatchers), wat werk van Hail to Thief (2+2=5, Wolf at the Door), maar helaas), maar alsnog... wat een geweldenaars zeg.

Ook gister geweest, zo ziek. Op zich had wat meer ouder werk wel leuk geweest (had gehoopt op Exit Music (scheen ook zelfs op de geprinte setlist te staan, maar ip daarvan speelden ze Bodysnatchers), wat werk van Hail to Thief (2+2=5, Wolf at the Door), maar helaas), maar alsnog... wat een geweldenaars zeg.

Speelde No Surprises bij de soundcheck, hoopte daar stiekem nog op, maar helaas. :(

Volgende week naar Hedon met de vrouw des huizes om Will & the People eens te checken. Ben heel benieuwd

Helemaal vergeten hier nog iets over te zeggen. Concert was goed! Klinken als een klok live. Onze licht tech deed voor die avond invalklus bij hun op het licht. Natijd dus ook nog even backstage wat gedronken met ze. Sympathieke gasten, enige wat ik oprecht jammer vond is dat ze op driekwart van het concert al redelijk bezopen en stoned waren. Concert opzich leed er niet onder, maar ze werden redelijk roekeloos tegenover elkaar, leek af en toe meer een soort springkussen in een kinderspeelparadijs.

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Ik was er ook. Het was echt fantastisch. In het begin wat problemen met het geluid, maar was wel snel opgelost gelukkig. Hoogtepunt was voor mij The River met daarna Racing in the Street, echt prachtig was dat. Jungleland (die solo op saxofoon :<) en This Hard Land waren ook fenomenaal.

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Ik was er ook. Het was echt fantastisch. In het begin wat problemen met het geluid, maar was wel snel opgelost gelukkig. Hoogtepunt was voor mij The River met daarna Racing in the Street, echt prachtig was dat. Jungleland (die solo op saxofoon :<) en This Hard Land waren ook fenomenaal.

Ik was er ook. In het begin vond ik het geluid ook minder, stond aan de linkerkant en daar scheen dat probleem vooral te zijn. Jungleland, This Hard Land, The River en Shout waren hier de favorieten. Ik was er onder andere met m'n pa heen geweest, super tof en mooi om The Boss eens live te zien. Wat een show zet die man neer zeg en dat gewoon drieënhalf uur lang.