Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; gewoon doen. Ik ga ook. Kaartjes zijn relatief gezien goedkoop. Als je ziet dat je voor een solo concert van D'Angelo 65 euro kost. Voordeel van zo een festival tov een concert is dat hij misschien wel wat artiesten van daar laat meedoen ipv zn std bandje

DWDD vandaag ging trouwens over hem. Gisteren Paradiso plat gespeeld

Zag het net op FB voorbijkomen idd. Mooi stukje hoor, waar ze bij DWDD vaak onzin uitkramen, toen QOTSA er was was het grotendeels onzin. Krijg dan ook wel enorm spijt dat ik niet bij zn concert geweest ben hoor. Ben bang dat die anders nooit meer in NL komt. Mja luister vrijwel niks anders dan D'Angelo op het moment, dus wil hem wel echt graag zien. Zonde is alleen dat er voor de rest weinig boeiends bij zit op NSJ. Herbie Hancock maar daar moet je weer extra voor betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar Steven Wilson geweest en een heerlijke avond gehad. Had opzettelijk het nieuwe album nog niet geluisterd om live de nummers te ontdekken en die vielen niet tegen zeg. Alle nummers werden ook begeleid met prachtige filmpjes op de achtergrond, duidelijk gemaakt door mensen die er verstand van hebben. Kon het wel waarderen als liefhebber. Verder had Wilson een hele goeie band mee waarvan vooral gitarist Guthrie Govan zich enkele keren liet opmerken met gave solo's, en blijft het een enorm charismatische man. Grapjes, interactie met het publiek, veel uitleg bij de nummers en de man zat helemaal in zijn muziek: met wijde gebaren dirigeerde hij elk lid van de band naar een heerlijke cocktail van geluid. Naast de nieuwe nummers was er ook plaats voor oud werk. Het postpunky 'Harmony Korine' (dat alleen door de titel al gaaf is, kenners weten ;) ) en, persoonlijke favoriet, het wondermooie Porcupine Tree-nummer Lazarus.

Heel erg genoten. Wat een muzikant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7gUKBy2.png

Even een leuk schema gemaakt met de artiesten (gesorteerd op Top 60 van mijn LastFM) die ik live heb gezien. Arctic Monkeys, mijn favoriete band aller tijden, in dit schema het vaakst gezien, maar er is één band die ik vaker heb gezien; Go Back to the Zoo. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een leuk schema gemaakt met de artiesten (gesorteerd op Top 60 van mijn LastFM) die ik live heb gezien. Arctic Monkeys, mijn favoriete band aller tijden, in dit schema het vaakst gezien, maar er is één band die ik vaker heb gezien; Go Back to the Zoo. ;c

Toffe lijst (y) #37 en #43 komen me bekend voor ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7gUKBy2.png

Wat betekenen die rode vakjes? Hoe vaak je ze nog wilt zien ofzo?

Je bent goed bezig trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites