bas2204 Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 Met wat vrienden kaarten gekocht voor Guus Meeuwis volgende zomer. Niet mijn eerste keus qua muziek, maar gezellig zal het wel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Heel dik concert van de Editors gisteren, bijna 2 uur lang genoten. En No Sound But The Wind : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Heel dik concert van de Editors gisteren, bijna 2 uur lang genoten. En No Sound But The Wind :< Maar wat een tam publiek, he. Alleen bij A Ton Of Love en Papillon kwam er beweging in ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Maar wat een tam publiek, he. Alleen bij A Ton Of Love en Papillon kwam er beweging in ;e Ja, Thijs en ik stonden behoorlijk vooraan, maar het merendeel was daar 35+ hoor, zat geen beweging in. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Krijg je met die stadionrock van de laatste plaat, dat wordt ook gewaardeerd door fans van U2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Was in de Gashouder ook zo. Buiten dat het een kutlocatie is dan. Ook alleen Papillon wat beweging, maar dat was dan ook gelijk het beste stuk van het optreden. Heel sobertjes verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Was in de Gashouder ook zo. Buiten dat het een kutlocatie is dan. Ook alleen Papillon wat beweging, maar dat was dan ook gelijk het beste stuk van het optreden. Heel sobertjes verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Dinsdag naar Jay Z in Ziggo Dome, kijk er enorm naar uit. Watch the Throne was in ieder geval geweldig in Antwerpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Morgen Half Moon Run bezichtigen in de Melkweg. Lowlands reunion voor ons:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ik ben donderdagavond naar Mozes and the Firstborn geweest. Ze waren weer erg goed! Veel charisma heeft de zanger al op die leeftijd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Die solo vanaf 3.40 :< Hij had nog heerlijke. Nog een Little Wing solo in een nummer gegooid Ook Neon gespeeld, wou die alleen maar horen omdat die riff zo heerlijk en lastig te spelen is. 10 weken in eht gips gelegen toen ik die probeerde. MAar wel leuk concert. Jammer van die nieuwe nummers, zakte bij mij dan wat in. Maar zodra ie ging gitaarspelen was ik wakker, heerlijk. 2.5 gespeeld. Zieke solo idd :< :cab: Had er ook graag heen gegaan, al zijn de nieuwe nummers van hem echt poep ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Gisteren naar Radkey geweest en morgen naar Bleached, zeker van de eerste verwacht ik veel voor volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 26 oktober 2013 Radkey, die jongens komen toch uit Missouri? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Prutsers daar bij 3voor12, weinig Brits aan die jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Andries. Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Radkey eergister nog gezien in de kelder van Paradiso. Erg tof bandje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Half Moon Run was wel nice:) Op het einde nog een nummer 100% akoestisch. Geen versterkers, geen microfoon, enkel een simpel gitaartje en met z'n vieren zingen:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Gisteravond Jay Z in Ziggodome, wat een held zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 Vanavond naar Biffy Clyro :< MON THE BIFF! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 31 oktober 2013 Share Geplaatst 31 oktober 2013 18 november me opgeofferd om mee te gaan naar Nickelback. Ben erg benieuwd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 18 november me opgeofferd om mee te gaan naar Nickelback. Ben erg benieuwd... Dan vermoed ik dat je met een wel heel speciaal meisje gaat..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Dan vermoed ik dat je met een wel heel speciaal meisje gaat..? Nee, het is best een grappig verhaal. De vriendin van een vriend van mij, die wilde graag met die vriend naar Nickelback. Echter wist ze niet zeker of ze zelf kon de 18e. Nu vroeg ze dus of ik het leuk zou vinden om een keer naar NB te gaan, samen met nog 1 maatje. Totaal dus met zijn 4en. Nu heeft NB geen prioriteit, maar lijkt me best leuk ze eens te zien. Dus daarmee ingestemd. Kaartjes worden door haar betaald, dus dat scheelt ook nog eens ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Sterkte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Ja leuk en aardig altijd dat Nickelback-haten maar als Rockstar of How You Remind Me langskomt op de radio staan we allemaal mee te gillen als een meisje dat Thousand Miles hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Uitkijken naar de samenwerking tussen Chad Kroeger en Avril Lavigne, dat moet alles wel in perspectief gaan zitten lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 november 2013 Share Geplaatst 1 november 2013 Sterkte Avondje weg, biertje, gezellige mensen. Ik vermaak me dan wel hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten