Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Die solo vanaf 3.40 :< Hij had nog heerlijke. Nog een Little Wing solo in een nummer gegooid

Ook Neon gespeeld, wou die alleen maar horen omdat die riff zo heerlijk en lastig te spelen is. 10 weken in eht gips gelegen toen ik die probeerde.

MAar wel leuk concert. Jammer van die nieuwe nummers, zakte bij mij dan wat in. Maar zodra ie ging gitaarspelen was ik wakker, heerlijk. 2.5 gespeeld.

Zieke solo idd :< :cab: Had er ook graag heen gegaan, al zijn de nieuwe nummers van hem echt poep ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan vermoed ik dat je met een wel heel speciaal meisje gaat..?

Nee, het is best een grappig verhaal. De vriendin van een vriend van mij, die wilde graag met die vriend naar Nickelback. Echter wist ze niet zeker of ze zelf kon de 18e. Nu vroeg ze dus of ik het leuk zou vinden om een keer naar NB te gaan, samen met nog 1 maatje. Totaal dus met zijn 4en. Nu heeft NB geen prioriteit, maar lijkt me best leuk ze eens te zien. Dus daarmee ingestemd. Kaartjes worden door haar betaald, dus dat scheelt ook nog eens ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites