Djurovski Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Rammstein was weer heerlijk. Drafbaan is wel heerlijke locatie. Op het eind wel de 2 kwijt geraakt waar ik mee was. Blijkbaar door de telefoon gezegd van ga maar heb al wat geregeld. Uiteindelijk ook wel gelukt en met de 1e trein terug wat een tyfusend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Donderdag naar KALEO bij Paleis Soestdijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Afgelopen maandag live geweest in Tivoli, mooie avond. Kende niet veel nummers maar alsnog goed vermaakt. We waren 1 van de jongste binnen. M’n schoonpa vond het leuk, dat was het voornaamste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juli 2023 Share Geplaatst 15 juli 2023 Coldplay, mijn hemel wat tering tyfus goed. En dat in de Arena. Genoten. Wat een band, wat een sfeer, wat een show Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) Voor het weekend van 15-17 september zoek ik een concert. We gaan dan met 4 vrienden weg en iedereen moet (voor dinsdag) met een voorstel komen voor een stad + een activiteit. Ik wil dus kijken naar een leuke combi van een (Europese) stad + concert. Nu kom ik in september nog weinig tegen. Iemand nog tips? 30 juli 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 12 uur geleden zei Chiemel: Voor het weekend van 15-17 september zoek ik een concert. We gaan dan met 4 vrienden weg en iedereen moet (voor dinsdag) met een voorstel komen voor een stad + een activiteit. Ik wil dus kijken naar een leuke combi van een (Europese) stad + concert. Nu kom ik in september nog weinig tegen. Iemand nog tips? Arlo Parks in Brussel is wel leuk, Brussel zelf geen idee of dat wat is. Anders evt The Hives in Keulen. Je kan proberen te zoeken via bandsintown Maar je bent natuurlijk sowieso best laat als je nu nog naar een concert wilt voor over 2 maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 9 uur geleden zei Erwin.: Arlo Parks in Brussel is wel leuk, Brussel zelf geen idee of dat wat is. Anders evt The Hives in Keulen. Je kan proberen te zoeken via bandsintown Maar je bent natuurlijk sowieso best laat als je nu nog naar een concert wilt voor over 2 maanden. Die had ik inderdaad gevonden. En Dadi Freyr in Bologna/Ljubljana, Half Moon Run in Manchester en Bjork in Wenen. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 23 uur geleden zei Chiemel: Voor het weekend van 15-17 september zoek ik een concert. We gaan dan met 4 vrienden weg en iedereen moet (voor dinsdag) met een voorstel komen voor een stad + een activiteit. Ik wil dus kijken naar een leuke combi van een (Europese) stad + concert. Nu kom ik in september nog weinig tegen. Iemand nog tips? Lime Cordiale en Björk staan allebei dat weekend in Praag. JP Cooper staat in een prachtige venue in Dublin. Blink-182 staat de 16e in Berlijn, maar oogt uitverkocht. Zowel Patrick Watson als Feist spelen in Parijs dat weekend. The Hives doen op maandag de 18e ook Praag aan, maar dat valt natuurlijk wel net buiten je weekend. Hun show voor Keulen is echter uitverkocht lijkt het. Zelfde geldt voor blink-182 op de 19e in Praag. Alphaville & Filmorchester Babelsberg oogt ook wel tof en staan de 19e en 20e respectievelijk in Dresden en Wenen, maar ik heb geen idee hoe flexibel je bent qua dagen. Verder is de keuze erg beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 55 minuten geleden zei Urbeto: Lime Cordiale en Björk staan allebei dat weekend in Praag. JP Cooper staat in een prachtige venue in Dublin. Blink-182 staat de 16e in Berlijn, maar oogt uitverkocht. Zowel Patrick Watson als Feist spelen in Parijs dat weekend. The Hives doen op maandag de 18e ook Praag aan, maar dat valt natuurlijk wel net buiten je weekend. Hun show voor Keulen is echter uitverkocht lijkt het. Zelfde geldt voor blink-182 op de 19e in Praag. Alphaville & Filmorchester Babelsberg oogt ook wel tof en staan de 19e en 20e respectievelijk in Dresden en Wenen, maar ik heb geen idee hoe flexibel je bent qua dagen. Verder is de keuze erg beperkt. Top, bedankt voor de input. Arlo Parks in Brussel al uitverkocht. Bjork leek behoorlijk duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 (bewerkt) Het duurt nog een hele tijd, maar heb net tickets gehaald voor Nothing But Thieves hier in Stockholm op 5 februari '24. Erg veel zin in 25 augustus 2023 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 (bewerkt) Lekker hoor. Ik pak die 2 weken later in Amsterdam gewoon weer mee. En S10 in Paradiso (december) gekocht in de presale deze week. Oh en 8 december naar Lime Cordiale, wat ik eigenlijk niet ken. Maar vrienden zijn enthousiast, dus let's go. 25 augustus 2023 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 In de Ziggo Dome ben ik er ook bij in februari. Nu al enorm veel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Donderdag naar Future Islands in de Maassilo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 In November naar Bombay Bicycle Club in de Melkweg heel veel zin in, luister ze al jaar of 15 of meer Kwam er achter toen ik daar al was voor Maggie Roggers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Meer mensen die hier vrijdag bij Ziggo Dome zijn voor The National? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Veel plezier mannen, lichtelijk jaloers hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 3 uur geleden zei Justin: Meer mensen die hier vrijdag bij Ziggo Dome zijn voor The National? 2 uur geleden zei Petterson: Yes Ben er niet bij maar heb ze al minstens 7x live gezien. Heel veel plezier iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Geweldige show gezien zeg! Fantastische setlist en ik vond Matt ook erg goed bij stem (vergeleken met jaren terug toen ik ze live zag) About Today live horen was was een dingetje hoor happy tears toen die langskwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Was echt heel vet inderdaad. Goeie afwisseling tussen oude en nieuwe songs, Matt in vorm (kan verkeren idd), band in topvorm. About Today was fantastisch, maar zat bij wel meer nummers met lichtelijk vochtige oogjes haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Ja dit was er ook echt wel eentje voor in de boeken. Matt ging natuurlijk ook weer de zaal in en toen hij toevallig precies langs ons liep en tegen ons aan liep kon ik een opgewonden kreet niet onderdrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Voor de bluegrassliefhebbers onder ons: Bertolf heeft een nieuw album en is een tour gestart. Kom net van zijn show terug. Wat een muzikaal genot vol met technische hoogstandjes, prachtige samenzang en mooie anekdotes. Absolute aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Op 6-10-2023 om 23:02 zei Grote Ree: Voor de bluegrassliefhebbers onder ons: Bertolf heeft een nieuw album en is een tour gestart. Kom net van zijn show terug. Wat een muzikaal genot vol met technische hoogstandjes, prachtige samenzang en mooie anekdotes. Absolute aanrader. Hierop aanvullend: vanavond om 22.40 uur is op NPO 2 een documentaire over Bertolf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Vanavond naar Personal Trainer in Metropool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Gister naar Iris Hond geweest die muziek van Einaudi speelde, was prachtig. Ze heeft het voorrecht om de 3e persoon op de wereld te zijn die zijn pianoconcert DOMINO mag spelen. Iets wat hij zelf nooit heeft gedaan en dus ook niet even via Spotify te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten