Spring naar bijdragen

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Rammstein was weer heerlijk. Drafbaan is wel heerlijke locatie. Op het eind wel de 2 kwijt geraakt waar ik mee was. Blijkbaar door de telefoon gezegd van ga maar heb al wat geregeld. Uiteindelijk ook wel gelukt en met de 1e trein terug wat een tyfusend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het weekend van 15-17 september zoek ik een concert. We gaan dan met 4 vrienden weg en iedereen moet (voor dinsdag) met een voorstel komen voor een stad + een activiteit. Ik wil dus kijken naar een leuke combi van een (Europese) stad + concert. Nu kom ik in september nog weinig tegen. Iemand nog tips? 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Chiemel:

Voor het weekend van 15-17 september zoek ik een concert. We gaan dan met 4 vrienden weg en iedereen moet (voor dinsdag) met een voorstel komen voor een stad + een activiteit. Ik wil dus kijken naar een leuke combi van een (Europese) stad + concert. Nu kom ik in september nog weinig tegen. Iemand nog tips? 

Arlo Parks in Brussel is wel leuk, Brussel zelf geen idee of dat wat is. Anders evt The Hives in Keulen.

Je kan proberen te zoeken via bandsintown

Maar je bent natuurlijk sowieso best laat als je nu nog naar een concert wilt voor over 2 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Erwin.:

Arlo Parks in Brussel is wel leuk, Brussel zelf geen idee of dat wat is. Anders evt The Hives in Keulen.

Je kan proberen te zoeken via bandsintown

Maar je bent natuurlijk sowieso best laat als je nu nog naar een concert wilt voor over 2 maanden.

Die had ik inderdaad gevonden. En Dadi Freyr in Bologna/Ljubljana, Half Moon Run in Manchester en Bjork in Wenen. Maar dan houdt het wel zo'n beetje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Chiemel:

Lime Cordiale en Björk staan allebei dat weekend in Praag. JP Cooper staat in een prachtige venue in Dublin. Blink-182 staat de 16e in Berlijn, maar oogt uitverkocht. Zowel Patrick Watson als Feist spelen in Parijs dat weekend. 

The Hives doen op maandag de 18e ook Praag aan, maar dat valt natuurlijk wel net buiten je weekend. Hun show voor Keulen is echter uitverkocht lijkt het. Zelfde geldt voor blink-182 op de 19e in Praag. Alphaville & Filmorchester Babelsberg oogt ook wel tof en staan de 19e en 20e respectievelijk in Dresden en Wenen, maar ik heb geen idee hoe flexibel je bent qua dagen. 

Verder is de keuze erg beperkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Urbeto:

Lime Cordiale en Björk staan allebei dat weekend in Praag. JP Cooper staat in een prachtige venue in Dublin. Blink-182 staat de 16e in Berlijn, maar oogt uitverkocht. Zowel Patrick Watson als Feist spelen in Parijs dat weekend. 

The Hives doen op maandag de 18e ook Praag aan, maar dat valt natuurlijk wel net buiten je weekend. Hun show voor Keulen is echter uitverkocht lijkt het. Zelfde geldt voor blink-182 op de 19e in Praag. Alphaville & Filmorchester Babelsberg oogt ook wel tof en staan de 19e en 20e respectievelijk in Dresden en Wenen, maar ik heb geen idee hoe flexibel je bent qua dagen. 

Verder is de keuze erg beperkt. 

Top, bedankt voor de input. 

Arlo Parks in Brussel al uitverkocht. Bjork leek behoorlijk duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Ik pak die 2 weken later in Amsterdam gewoon weer mee. En S10 in Paradiso (december) gekocht in de presale deze week.

Oh en 8 december naar Lime Cordiale, wat ik eigenlijk niet ken. Maar vrienden zijn enthousiast, dus let's go.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-10-2023 om 23:02 zei Grote Ree:

Voor de bluegrassliefhebbers onder ons: Bertolf heeft een nieuw album en is een tour gestart. Kom net van zijn show terug. Wat een muzikaal genot vol met technische hoogstandjes, prachtige samenzang en mooie anekdotes. Absolute aanrader.

Hierop aanvullend: vanavond om 22.40 uur is op NPO 2 een documentaire over Bertolf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister naar Iris Hond geweest die muziek van Einaudi speelde, was prachtig. Ze heeft het voorrecht om de 3e persoon op de wereld te zijn die zijn pianoconcert DOMINO mag spelen. Iets wat hij zelf nooit heeft gedaan en dus ook niet even via Spotify te vinden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites