Kyrill Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 4 uur geleden zei Richarð.: @Bolderbast@Kyrill Hoe was Bon Iver? Vond de laatste keer dat ik hem live zag, BKS 2019, echt onzettend saai en slecht. Van de magie van de eerste twee albums was weinig meer over. He Rich. Ik vond hem toen ik hem jarengeleden in Groningen zag ook tegenvallen. Nu totaal niet vond het super goed. Gehuild tijdens Blindsided. Vond magie van eerste paar oude albums nu echt ziek fucking goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 (bewerkt) 6 uur geleden zei Richarð.: @Bolderbast@Kyrill Hoe was Bon Iver? Vond de laatste keer dat ik hem live zag, BKS 2019, echt onzettend saai en slecht. Van de magie van de eerste twee albums was weinig meer over. Ik was er ook bij, was wat sceptisch omdat ik niet zo goed kon inschatten hoe hij uit de verf zou komen in de Ziggo Dome. Maar man man man, lekkere show hoor. Vond het echt één van de betere die ik heb gezien. Ik vind persoonlijk het vierde (de meest recente) ook wel erg goed. Zijn derde ben ik wat minder fan van, maar gaf in combinatie met de lichtshow live wel een vette afwisseling. Helpt misschien mee dat het bij mij geen corona-uitstelding was. 3 november 2022 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 6 uur geleden zei Richarð.: @Bolderbast@Kyrill Hoe was Bon Iver? Vond de laatste keer dat ik hem live zag, BKS 2019, echt onzettend saai en slecht. Van de magie van de eerste twee albums was weinig meer over. Was betoverend. Toffe lichtshow en erg goeie set-list. Muisstil Ziggo Dome tijdens re: stacks was hoogtepunt. Vond het begin met al die autotune wat meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 7 uur geleden zei Richarð.: @Bolderbast@Kyrill Hoe was Bon Iver? Vond de laatste keer dat ik hem live zag, BKS 2019, echt onzettend saai en slecht. Van de magie van de eerste twee albums was weinig meer over. Was fantastisch. Ga met Bolderbast mee dat het hoogtepunt re:stacks was. Ben een mega fan van zijn stem. Super dat ik hem live heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 8 november 2022 Share Geplaatst 8 november 2022 Afgelopen zondag naar Sea Girls geweest in Keulen. Best een leuke show om te zien, kende een paar nummertjes en die gasten wisten de energie wel aardig over te brengen. Leuke zaal ook wel, het Burgerhaus Stollwerck. Deed mij een beetje denken aan een aula van een middelbare school. Volgens mij was het vroeger iets van een fabriek, het paste in elk geval perfect in het beeld wat ik van Duitsland had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ik heb 2 kaartjes voor Wolf Alice in Doornroosje 18-11, maar het komt niet echt goed meer uit om te gaan. Iemand geïnteresseerd om ze over te nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Komende dinsdag naar Matt Andersen. Genieten van zijn gouden strot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Op 10-11-2022 om 09:08 zei Erwin.: Ik heb 2 kaartjes voor Wolf Alice in Doornroosje 18-11, maar het komt niet echt goed meer uit om te gaan. Iemand geïnteresseerd om ze over te nemen? Heb even gekeken maar helaas zijn werkzaamheden tussen Utrecht-Nijmegen. Zou betekenen ik alleen voor dit concert, pas 2:00-3:00 thuis midden in de nacht, thuis zou komen. Maar bedankt voor het aanbod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Ze zijn inmiddels ook al verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 De La Soul was gecanceld helaas. Black Midi was weer fenomenaal, dit keer zonder blazer, dan komt Sugar/Tzu er net wel iets minder uit, maar verder een hele sterke show weer, man wat kunnen die gasten spelen. Ook geniaal hoe ze John L altijd compleet anders weten te spelen weer, met gitaarrifs van allerlei andere nummers tussendoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 In Maart naar dublin voor Country 2 Country. Onder andere met de Zac Brown Band en Thomas Rhett. Enorm veel zin in. Vooral in de Zac Brown Band, want komen eigenlijk nooit naar Europa. Dus een vrij unieke kans om ze live aan het werk te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Gisteren yeule voor de 2e keer live gezien! Live is die enorm gegroeid wel, al was het ook al super vorig jaar, maar het is een heel andere performance. Qua liedjes kende ik de meeste liedjes: Pixel Affection, Poison Arrow, Eva, Friendly Machine, Too Dead Inside, Bites on my Neck, Don't Be So Hard on your Own Beauty, Mandy, I Heart You, Electric (denk ik) en dan nog 3 dat ik niet kende, waarvan 1 voorafgegaan werd door "this is a new song". Men weet ook wel hoe men een zaal moet meetrekken. Bites on my Neck live is niet normaal eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 19 november 2022 Share Geplaatst 19 november 2022 Vanavond naar Wolf Alice in Oosterpoort. Als dit bericht twee likes heeft laat ik wel ff weten hoe het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 Je telt voor twee @Erwin.. Was erg goed. Knap hoe divers Wolf Alice klinkt. Van shoegaze naar indie en van intiem naar punk. Echt een prima avondje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 3 uur geleden zei Bolderbast: Je telt voor twee @Erwin.. Was erg goed. Knap hoe divers Wolf Alice klinkt. Van shoegaze naar indie en van intiem naar punk. Echt een prima avondje. Nice heb het zelf dus helaas moeten missen maar ik vind het een van de weinige bands die zo makkelijk switch en dat ook goed doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 november 2022 Share Geplaatst 20 november 2022 1 minuut geleden zei Erwin.: Nice heb het zelf dus helaas moeten missen maar ik vind het een van de weinige bands die zo makkelijk switch en dat ook goed doet True. Enige minpunt is dat ze niet één echte banger hebben. Het zijn allemaal liedjes die dik voldoende zijn, maar een echte rammer ontbreekt in het oeuvre. Dat je tijdens een set denkt: hopelijk spelen ze die zometeen. Maar zeer goed vermaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Ik ga zaterdagavond naar Phoenix in Paradiso Had daar een jaar of 10 terug echt een maximale luistercrush op. Volgens mij heb ik ze ooit eens leren kennen door Guitar Hero. Eventjes getwijfeld, maar nu ze voor het eerst sinds 2013 weer naar Nederland komen toch maar besloten om kaarten te halen. Verrassend veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 november 2022 Auteur Share Geplaatst 24 november 2022 Laat even weten hoe het was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 Op 24-11-2022 om 17:45 zei Richarð.: Laat even weten hoe het was! Vond ze erg sterk live. De meeste nummers werden net wat harder en met meer energie gespeeld dan op de albums. Die energie werd daardoor ook overgebracht op het publiek waardoor de sfeer er direct lekker in zat. Dat in combinatie met de visuals zorgde voor een uitstekende avond. Paradiso is wat dat betreft dan ook een toplocatie. Zeker geen spijt van gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Donderdag naar Marble Sounds geweest. Was een goed concert. Fijne bezetting ook, met vier strijkers erbij. Mooie melancholische sound konden ze daardoor neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 (bewerkt) Op 27-11-2022 om 19:19 zei Christian.: Vond ze erg sterk live. De meeste nummers werden net wat harder en met meer energie gespeeld dan op de albums. Die energie werd daardoor ook overgebracht op het publiek waardoor de sfeer er direct lekker in zat. Dat in combinatie met de visuals zorgde voor een uitstekende avond. Paradiso is wat dat betreft dan ook een toplocatie. Zeker geen spijt van gehad Vond ze op Primavera ook super goed. Idd veel energie, hele publiek werd er enthousiast van en dat was dan echt op de main stage nog, Paradiso maakt het dan nog vetter, geniale concertzaal is dat. Hadden ze bij jullie ook zo'n geniale zoom out zoom in visual bij Trying to Be Cool? Ben dat nummer enorm gaan waarderen, mede door die show. 1 december 2022 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Iemand al eens bij Damien Rice geweest? Morgen is kaartverkoop voor concert in Carré, maar vanaf 60 ekkies vind ik wel aardig aan de prijzige kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 december 2022 Auteur Share Geplaatst 1 december 2022 6 minuten geleden zei Bolderbast: Iemand al eens bij Damien Rice geweest? Morgen is kaartverkoop voor concert in Carré, maar vanaf 60 ekkies vind ik wel aardig aan de prijzige kant. Van een afstand een stukje gezien op BKS jaren geleden. Klonk redelijk saai, maar op het hoofdpodium 's middags past denk ik niet bij zijn muziek. Denk dat het in Carré een stuk beter tot z'n recht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 3 uur geleden zei Richarð.: Van een afstand een stukje gezien op BKS jaren geleden. Klonk redelijk saai, maar op het hoofdpodium 's middags past denk ik niet bij zijn muziek. Denk dat het in Carré een stuk beter tot z'n recht komt. Thanks. Op BKS ja? Dat lijkt me inderdaad niet echt een goeie referentie. Denk dat ik wel een poging ga doen. Kan eventueel het kaartje nog wel verkaufen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten