Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Zaterdag naar Basia Bulat (gratis via OOR). Heeft me flink verbaasd als voorprogramma van Sufjan Stevens, dus ik wilde dit wel even meepakken. Maandag ook naar Conner Youngblood, ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gister geweest [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; en kan niet anders dan het met je eens zijn. Was echt goed. Helaas geen Paranoid Android, My Iron Lung en Reckoner bij ons. Maar wij hadden dan wel weer Karma Police, Street Spirit (Fade Out) en Lucky. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gister geweest, zo ziek. Op zich had wat meer ouder werk wel leuk geweest (had gehoopt op Exit Music (scheen ook zelfs op de geprinte setlist te staan, maar ip daarvan speelden ze Bodysnatchers), wat werk van Hail to Thief (2+2=5, Wolf at the Door), maar helaas), maar alsnog... wat een geweldenaars zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gister geweest, zo ziek. Op zich had wat meer ouder werk wel leuk geweest (had gehoopt op Exit Music (scheen ook zelfs op de geprinte setlist te staan, maar ip daarvan speelden ze Bodysnatchers), wat werk van Hail to Thief (2+2=5, Wolf at the Door), maar helaas), maar alsnog... wat een geweldenaars zeg.

Speelde No Surprises bij de soundcheck, hoopte daar stiekem nog op, maar helaas. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie setlisten (Y)

Vind zelf de stem van Thom live altijd minder dan op plaat. Dus heb vooraf bewust gekozen om er niet weer 'in te trappen'. Maar als je al die verhalen leest, dan heb ik toch weer spijt :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week naar Hedon met de vrouw des huizes om Will & the People eens te checken. Ben heel benieuwd

Helemaal vergeten hier nog iets over te zeggen. Concert was goed! Klinken als een klok live. Onze licht tech deed voor die avond invalklus bij hun op het licht. Natijd dus ook nog even backstage wat gedronken met ze. Sympathieke gasten, enige wat ik oprecht jammer vond is dat ze op driekwart van het concert al redelijk bezopen en stoned waren. Concert opzich leed er niet onder, maar ze werden redelijk roekeloos tegenover elkaar, leek af en toe meer een soort springkussen in een kinderspeelparadijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh zie een stukje van Rammstein op Pinkpop, die blijven toch wel erg goed. Die gasten hebben altijd wel toffe shows. Jij er geweest [MENTION=17362]Bramvinos[/MENTION]

Ja zeker. Was echt heel tof. Hun reputatie meer dan waar gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Ik was er ook. Het was echt fantastisch. In het begin wat problemen met het geluid, maar was wel snel opgelost gelukkig. Hoogtepunt was voor mij The River met daarna Racing in the Street, echt prachtig was dat. Jungleland (die solo op saxofoon :<) en This Hard Land waren ook fenomenaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Ik was er ook. Het was echt fantastisch. In het begin wat problemen met het geluid, maar was wel snel opgelost gelukkig. Hoogtepunt was voor mij The River met daarna Racing in the Street, echt prachtig was dat. Jungleland (die solo op saxofoon :<) en This Hard Land waren ook fenomenaal.

Ik was er ook. In het begin vond ik het geluid ook minder, stond aan de linkerkant en daar scheen dat probleem vooral te zijn. Jungleland, This Hard Land, The River en Shout waren hier de favorieten. Ik was er onder andere met m'n pa heen geweest, super tof en mooi om The Boss eens live te zien. Wat een show zet die man neer zeg en dat gewoon drieënhalf uur lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er ook. In het begin vond ik het geluid ook minder, stond aan de linkerkant en daar scheen dat probleem vooral te zijn. Jungleland, This Hard Land, The River en Shout waren hier de favorieten. Ik was er onder andere met m'n pa heen geweest, super tof en mooi om The Boss eens live te zien. Wat een show zet die man neer zeg en dat gewoon drieënhalf uur lang.

Ik was er ook met mijn pa. Is totaal geen uitbundig iemand, maar ging gisteren ook aardig los :D Vond ik ook mooi om mee te maken. Erg blij dat ik Springsteen heb zien optreden. Als hij nog een keer naar Nederland komt ga ik er sowieso weer heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van het weekend trouwens nog naar Pinkpop geweest. Dat was ook wel een aardig feestje zeg. Die camping (gelukkig alleen zondag regen) is echt geniaal. Ik was daar met een groepje van 10 en heb mij drie dagen lang kostelijk vermaakt en alleen maar plezier gemaakt. Qua optredens toch ook wel een paar bijzondere momenten meegemaakt. Sir Paul McCartney natuurlijk, z'n stem klinkt echt flinterdun maar op zijn leeftijd nog zo veel energie en plezier in een optreden leggen, erg knap. Verder nog erg genoten van Doe Maar, de Peppers, De Staat en Lucky Fonz lll (ja, dat vond ik ook verrassend). Rammstein trouwens ook een bizar goede show, de muziek ligt mij totaal niet, maar de show heb ik echt anderhalf uur lang van kunnen genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites