Viva La Vida Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Mockups van de drie nieuwe shirts van Paris Saint-Germain. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Heerlijk weer. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 april 2014 Share Geplaatst 19 april 2014 Fantastisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Arsenal thuis (nogmaals) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Puma ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Opzig heeft Puma wel leuke shirts, maar in dit geval vind ik het totaal niet staan bij Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Arsenal = Nike! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 23 april 2014 Share Geplaatst 23 april 2014 Nja.. Niet dus he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovabe35 Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Ik vind Arsenal met Puma erg wennen. Je zult ook zien wanneer Arsenal in Puma gaat spelen er ook spelers zullen volgen die op Puma gaan spelen. Giroud, Arteta, Rosicky & Monreal spelen al op Puma, en verwacht dat er een aantal gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 24 april 2014 Share Geplaatst 24 april 2014 Hearts-thuis: Fluminense-uit: Senegal-uit: Togo-uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Juventus-thuis: Stade Rennes-thuis: Fiorentina Coppa Italia Finale-shirt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Die sponsor op het tweede shirt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Hebben ze al jaren, hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Wolverhampton: AC Milan 3rd kit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 april 2014 Share Geplaatst 29 april 2014 Hearts-thuis: De snor van die linker doet me aan iemand denken.. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Newcastle uit: Newcastle keeper: Groningen thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Wat een lelijk keepersshirt zeg bij Newcastle. Dat van Wolverhampton is zoals steeds pure klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 De snor van die linker doet me aan iemand denken.. :r Dat had ik ook al ja. Kan geen toeval zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Vraag me af hoe je het in je hoofd haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curovic Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Dat had ik ook al ja. Kan geen toeval zijn ;) Charlie Chaplin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Borussia Mönchengladbach-thuis: Dundee United-thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Werder Bremen-thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 mei 2014 Share Geplaatst 1 mei 2014 Die sponsor van BMG is echt oerlelijk, Werder Bremen shirtje daarentegen vind ik zeer fraai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Waarom promoten ze in godsnaam een foto waar de speler z'n ogen dicht heeft? :r En inderdaad, die van Mönchengladbach :cab: Ontwerp zelf is niet zoveel mis mee, maar die sponsor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 2 mei 2014 Share Geplaatst 2 mei 2014 Waarom promoten ze in godsnaam een foto waar de speler z'n ogen dicht heeft? :r En inderdaad, die van Mönchengladbach :cab: Ontwerp zelf is niet zoveel mis mee, maar die sponsor... Dat komt omdat het een videostill is, omdat het shirt officieel nog niet gereleased was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten