Tomas. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Wat heeft dat in hemelsnaam met de uitschakeling van Bertens te maken? Jij zegt dat Nederlanders niet meer kunnen tennissen. Snap je het verband dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Beetje aanvallen op de backhand en ze raakt in paniek. DIt was eenmalig denk ik. Ben benieuwd wanneer er weer eens een top tien speler doorbreekt. Duurt nog wel even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Jij zegt dat Nederlanders niet meer kunnen tennissen. Snap je het verband dan wel? Nee, totaal niet. 'Nederlanders kunnen niet (meer) tennissen' (blijkt al jaren) en dan begin jij ineens over het feit dat ze dit RG toernooi verder zijn gekomen dan de Belgen huhu. Wat hebben die daarmee te maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Nee, totaal niet. 'Nederlanders kunnen niet (meer) tennissen' (blijkt al jaren) en dan begin jij ineens over het feit dat ze dit RG toernooi verder zijn gekomen dan de Belgen huhu. Wat hebben die daarmee te maken? Alles :P Belgen zijn gewoon irritant 'gniffel' En naar het schijnt domineerden de Belgen een aantal jaar geleden nog het vrouwentennis of waren er in ieder geval twee speelsters die regelmatig een Grand Slam wonnen :P Ik denk trouwens dat Bertens best wel eens de top 30 kan halen, daar heeft ze wel het talent voor... Ze is nog niet constant genoeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Alles :P Belgen zijn gewoon irritant 'gniffel' En naar het schijnt domineerden de Belgen een aantal jaar geleden nog het vrouwentennis of waren er in ieder geval twee speelsters die regelmatig een Grand Slam wonnen :P Aha. Dus? Of is dit soms bedoeld omdat er bij mijn locatie Gent staat? Huhu, ik ben gewoon Nederlands namelijk, maar goed. Als jullie het van Kiki Bertens ineens over het Belgische tennis willen hebben, prima. Maar dan zul je wel daar met echte Belgen over praten, ik zou geen Belgische tenniss(t)er kunnen noemen om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Yanina Wickmayer :LO: Is ook niet meer wat het geweest is geloof ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Aha. Dus? Of is dit soms bedoeld omdat er bij mijn locatie Gent staat? Huhu, ik ben gewoon Nederlands namelijk, maar goed. Als jullie het van Kiki Bertens ineens over het Belgische tennis willen hebben, prima. Maar dan zul je wel daar met echte Belgen over praten, ik zou geen Belgische tenniss(t)er kunnen noemen om eerlijk te zijn. Eerlijk gezegd heb ik bijna altijd als tweede land de Belgen als favoriete land :P Dus ach. Sterker nog ik kan me herinneren dat ik Belgisch bloed heb ver weg :P Dus tsja. Ook Duits denk ik trouwens :P Maar goed Clijsters en Henin zou je wel moeten kennen van vroeger. Die zijn verdwenen, dus nu is Nederland weer sterker... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Alles :P Belgen zijn gewoon irritant 'gniffel' En naar het schijnt domineerden de Belgen een aantal jaar geleden nog het vrouwentennis of waren er in ieder geval twee speelsters die regelmatig een Grand Slam wonnen :P Ik denk trouwens dat Bertens best wel eens de top 30 kan halen, daar heeft ze wel het talent voor... Ze is nog niet constant genoeg Ze heeft al 41e gestaan en pas 22 jaar, maarja Rus en Krajicek waren ook van die talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ze heeft al 41e gestaan en pas 22 jaar, maarja Rus en Krajicek waren ook van die talenten. Dat is wel waar, ze moet het toch nog een paar keer laten zien. Toch zegt iets me dat Bertens constanter is dan Krajicek en Rus. Ze heeft toch meer die killeruitstraling dan Rus, die echt super verlegen overkwam en het lijkt er op dat ze niet die grilligheid heeft van Krajicek met al haar vriendjes :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Grootste fout imo is dat al die jonge Nederlandse tennis ''talenten'' te lang in Nederland blijven hangen. Als je op je 15e echt goed bent moet je eigenlijk direct een topcoach fixen en in het buitenland gaan trainen. USA of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Het zal ook eens helpen als zo'n tennistalent geen mentale zeef a la Robin Haase of Thiemo de Bakker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Kan het me al voorstellen, de grote baas van de Nederlandse tennisfederatie die zich mag komen verantwoorden bij de hogere autoriteiten. -Oké, ons tennis is shit, maar hey, weet je wie er ook snel uitlag? De Belgen! Hahaha! -Haha, je hebt gelijk, zolang we ons maar vergelijken met minder presterende landen is er niks aan de hand! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik denk eerder dat de baas van de tennisfederatie mag komen vertellen wie hij heeft omgekocht om Bertens in de vierde ronde te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Straks kiezen tussen Maria en Bouchard. Onmogelijk keuze :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Straks kiezen tussen Maria en Bouchard. Onmogelijk keuze :cab: Kiezen? Jammer dat ze enkel Sharapova uitzenden. Vraag me soms af in hoeverre dat gekreun hinderlijk is voor de tegenstander... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Muguruza in ieder geval lekker van start gegaan, heb d'r gekozen bij Scorito : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Kiezen? Jammer dat ze enkel Sharapova uitzenden. Vraag me soms af in hoeverre dat gekreun hinderlijk is voor de tegenstander... Eurosport 2 heeft volgens mij andere wedstrijd. Maar voor Maria gekozen :< Die Muguruza slaat die ballen wel allemaal scherp in de hoeken zeg (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Eurosport 2 heeft volgens mij andere wedstrijd. Maar voor Maria gekozen :< Die Muguruza slaat die ballen wel allemaal scherp in de hoeken zeg (y) Oh die hebben wij sinds deze maand niet meer. Helaas. Maar die Muguruza staat wel lekker balletje te slaan zeg. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Yanina Wickmayer :LO: Is ook niet meer wat het geweest is geloof ik? Vergeet Kirsten Flipkens niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Maria _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Maria _O_ Ze maakt het zichzelf wel onnodig moeilijk maar wat een derde set :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Genie ook naar de halve finales :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Genie ook naar de halve finales :love:Die ander maakte de wedstrijd wel onaantrekkelijk zeg :cab: ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Die ander maakte de wedstrijd wel onaantrekkelijk zeg :cab: ;c De volgende tegenstandster zal dat niet doen, want dat is Sharapova ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 (bewerkt) Yanina Wickmayer :LO: Is ook niet meer wat het geweest is geloof ik? Wickmayer is nooit goed geweest hoor. Heeft één keer een halve finale gespeeld en dat was het. Eendagsvlieg noemen we dat. Straks hopen op Gulbis :< En Raonic maar dat is toch mission impossible. 3 juni 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten