Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Belgen doen het ook eens goed. Mertens en Goffin in de 8e finale. Goffin nog haalbare kaart op zich tegen Tiafoe, omdat Ruud al uitgeschakeld is (en ook dat is de flauwste top 8 speler imo). Mertens nu wel tegen Jabeur, maar in de 8e finale kom je sowieso een top 8 speelster tegen als die nog er nog in zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vanaf morgen kent iedereen in de tenniswereld Tim van Rijthoven en na overmorgen denkt iedereen dat er een Nederlandse finale aankomt. :D

(Of overmorgen zitten er geen Nederlanders meer in het toernooi, maar dat zal toch niet?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei himan:

vanaf morgen kent iedereen in de tenniswereld Tim van Rijthoven en na overmorgen denkt iedereen dat er een Nederlandse finale aankomt. 

(Of overmorgen zitten er geen Nederlanders meer in het toernooi, maar dat zal toch niet?)

tegen Nadal en Djokovic. overmorgen zitten er inderdaad geen meer in. al denk ik wel dat Van Rijthoven kans heeft als hij een super dag heeft. geen idee welk uur hij speelt, maar ga wellicht nog niet thuis zijn, jammergenoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Aaron21:

tegen Nadal en Djokovic. overmorgen zitten er inderdaad geen meer in. al denk ik wel dat Van Rijthoven kans heeft als hij een super dag heeft. geen idee welk uur hij speelt, maar ga wellicht nog niet thuis zijn, jammergenoeg.

Hij speelt laat hoorde ik. Dus wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor. Pakte een paar mooie rally's in de game van Djokovic. Daarna zelf wat slordige momenten (matig dropshot, dubbele fout, open forehand missen), maar wisselt het af met ijzersterke services. Mooi gevecht :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Bogatyr:

Heeft Goffin een kans tegen Norrie? Ken die Brit niet dus ga het hier even vragen.

Heb Goffin nog nooit zien spelen. Maar Norrie wel eens, vindt hem niet heel bijzonder. 

Van Rijthoven mag echt apetrots zijn. In dit tempo kan er veel gebeuren komende jaren. 

Benieuwd om 16:45 of Van Zandschulp set of meer van Rafa kan pakken..? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Heb Goffin nog nooit zien spelen. Maar Norrie wel eens, vindt hem niet heel bijzonder. 

Van Rijthoven mag echt apetrots zijn. In dit tempo kan er veel gebeuren komende jaren. 

Benieuwd om 16:45 of Van Zandschulp set of meer van Rafa kan pakken..? 

Gaat nog wel even duren voor dat ze gaan spelen. Kyrgios is nog niet klaar en eerst spelen Badosa en Halep nog tegen elkaar op center court. Dat kan overigens wel een mooie pot worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lenstra:

Gaat nog wel even duren voor dat ze gaan spelen. Kyrgios is nog niet klaar en eerst spelen Badosa en Halep nog tegen elkaar op center court. Dat kan overigens wel een mooie pot worden. 

Kan je me mentionen aub, wanneer Botic begint :)?

Kyrgios vind ik wel tot, thnx, ga nu opzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites