Juca Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Met speels gemak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Doping of niet, fantastische tenniser die heel hard werkt en fantastische ballen slaat! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Absolute koning van het gravel. Weergaloos was hij vandaag, wat een held. (d)(d) RAFA _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Nadal held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Dopingrat!!!!!!! dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Beschuldigen zonder bewijs, als advocaat in spé zoude beter moeten weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Nadal is gewoon een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Beschuldigen zonder bewijs, als advocaat in spé zoude beter moeten weten tja, de rechter heeft de bloedzakjes laten vernietigen, doofpotoperatie :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 Ferrer ondanks nederlaag gestegen naar plaats 4 van de wereld en Nadal nu 5e. Wordt nog leuk met de loting van Wimbledon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) - nvm - 10 juni 2013 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nadal 5e? Die zal Murray toch wel voorbij zijn gegaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 Bij de mannen leidt Novak Djokovic nog steeds de dans, voor Andy Murray en Roger Federer. Ondanks zijn overwinning in Parijs ziet Nadal verliezend finalist David Ferrer passeren: de achtvoudige Roland Garros-winnaar staat nu vijfde. Klopt geen fluit van dat systeem. Azarenka is bij de dames ook Sharapova voorbij gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 In het huidige systeem is het zo dat Nadal geen punten kon winnen, enkel verdedigen ;e. Ferrer heeft wel punten gewonnen omdat hij zijn prestatie tneopzichte van vorig jaar heeft verbetert. Zelde geldt voor Azarenka en Sharapova heeft punten verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Klopt geen fluit van dat systeem. Azarenka is bij de dames ook Sharapova voorbij gegaan. Is dan ook een ranking over het hele jaar en niet voor 1 tornooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2013 Ja dat begrijp ik ook wel, maar als je zakt op de wereldranglijst terwijl je een van de belangrijkste toernooien van het jaar wint, is er toch gewoon iets mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nee helemaal niet, die wereldranglijst gaat over een jaar. Vorig jaar won ie Roland Garros, dus die punten stond ie op het punt te verliezen. Als ie wint behoudt hij dus de punten die hij had. Als ie wil stijgen moet ie maar andere toernooien gaan winnen. Heeft natuurlijk alles te maken met z'n blessure waardoor hij aan de kant bleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Spelen hier mensen op Scorito? Heb namelijk een poule gemaakt, als ik 10 mensen er in krijg, krijg ik de biografie van Nadal, die wil ik wel:) Willen jullie me helpen? Klik dan op deze link en meld je aan http://www.scorito.com/wimbledon2013/frankies-poule Mijn dank is groot:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
uknowme Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=anwWxJ6j8h8 Even de show stelen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Spelen hier mensen op Scorito? Heb namelijk een poule gemaakt, als ik 10 mensen er in krijg, krijg ik de biografie van Nadal, die wil ik wel:) Willen jullie me helpen? Klik dan op deze link en meld je aan http://www.scorito.com/wimbledon2013/frankies-poule Mijn dank is groot:) Heb me ingeschreven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Heb me ingeschreven ;) Thnx:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 juni 2013 Share Geplaatst 19 juni 2013 Oke oke Robin, chill :huhu: http://video.sport1.nl/main/clips/33323/haase-flipt-compleet http://video.sport1.nl/main/clips/33339/haase-s-uitbarsting-in-de-remix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 20 juni 2013 :-D Beter gaat hij eerst eens fatsoenlijk tennissen, al snap ik wel dat het storend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 21 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2013 Kwartfinale mogelijk Nadal - Federer. Djokovic heeft heel gunstig geloot met een mogelijke halve finale tegen Ferrer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Nadal, Federer én Murray in de onderste helft van Wimbledon inderdaad. Zeer gunstig voor Djokovic dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 juni 2013 Share Geplaatst 24 juni 2013 [YOUTUBE]roQdBOtNb2M[/YOUTUBE] BAAS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten