MD. Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Net de nieuwste aflevering ook gezien. Het einde Vd aflevering was voor mij geen verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Net de nieuwste aflevering ook gezien. Het einde Vd aflevering was voor mij geen verrassing. [spoiler=e11]Want? Had je verwacht dat Dar Adal in de auto zou zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 [spoiler=e11]Want? Had je verwacht dat Dar Adal in de auto zou zitten? [spoiler=e11]Wist dat er iets met hem zou zijn. Dus dat hij het was kwam niet als een verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nick89 Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Echt een super goede serie, helemaal dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 [spoiler=e11]Wist dat er iets met hem zou zijn. Dus dat hij het was kwam niet als een verrassing. [spoiler=E11]Hij is toch nog steeds CIA-directeur? En zou hij net als Saul gekidnapt zijn of is het een verrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 [spoiler=E11]Hij is toch nog steeds CIA-directeur? En zou hij net als Saul gekidnapt zijn of is het een verrader? [spoiler=E11]ik denk al vanaf het begin het laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Laat ze is opschieten met de dutch subtitle file ;c. Wil hem ook zien :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Laat ze is opschieten met de dutch subtitle file ;c. Wil hem ook zien :<. Gewoon zonder of met Engelse ondertitel kijken man. Goed voor je Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 (bewerkt) Gewoon zonder of met Engelse ondertitel kijken man. Goed voor je Engels. Het gaat ook niet om mijn Engels, maar op dat van m'n pa ;c. Wat een geniale aflevering weer! Het slot zag ik niet direct aankomen, maar het verbaasd me ook niets. Moet wel een super vette seizoensfinale worden :D. Tenminste een seizoen Homeland bestaat toch altijd uit 12 afleveringen? 17 december 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Mening over dit seizoen is inmiddels wel bijgesteld, moest nog even wennen aan het onvermijdelijke kwaliteitsverschil met The Sopranos, maar dit seizoen is lekker bezig. Kreeg er gisteren [tekst]nadat ik die one man hunt van Quinn zag gewoon ontzettend veel zin om Splinter Cell te gaan spelen haha, nog even in de late uurtjes opgestart dus:D Enige smetje op dit seizoen is dat ik het nog steeds uiterst ongeloofwaardig vind dat die gevangenen zijn geruild. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 [spoiler=Seizoensfinale S4]Dit moet één van de slechtste seizoensfinales zijn die ik ooit in een serie heb gezien. Vanaf het moment dat Quinn in de serie kwam had ik al een gevoel van 'just fuck already', dat is nu na zo'n lange tijd eindelijk aan de gang. Nar Adal zag je eigenlijk ook wel aankomen en vanaf het moment dat Saul wegging bij de CIA wist je dat hij hoe dan ook terug zou keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Beetje tamme finale in een verder fantastisch seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 [spoiler=Seizoensfinale S4]Mja ik begrijp deze afsluiting wel. De USA ambassade was al leeg getrokken en iedereen was terug naar het thuisland. Er had wel wat meer aandacht gegeven mogen worden aan de terugkeer van Carrie en met name Quinn. Maar het overlijden van Carrie's vader is ook gewoon een 'belangrijk' gedeelte, omdat hij een rol speelde + het dit seizoen behandeld is (iig zijn dood). Het was tam ja, maar het is een mooi open einde. Geen idee eigenlijk ook wat we kunnen verwachten in S05. Maar beter 'knallen' ze Quinn niet af, wat een heerlijk karakter. Ik kan wel leven met dit einde, we hebben overigens echt een fantastisch seizoen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Kutfinale, vond er echt helemaal niks aan. Fuck die moeder van Carrie ook, zij is toch totaal niet interessant... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 http://insidetv.ew.com/2014/12/22/showtime-homeland-finale/?hootPostID=4297064a5affd5cd6f356ae12bf0ee4c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 [spoiler=Seizoensfinale S4]Mja ik begrijp deze afsluiting wel. De USA ambassade was al leeg getrokken en iedereen was terug naar het thuisland. Er had wel wat meer aandacht gegeven mogen worden aan de terugkeer van Carrie en met name Quinn. Maar het overlijden van Carrie's vader is ook gewoon een 'belangrijk' gedeelte, omdat hij een rol speelde + het dit seizoen behandeld is (iig zijn dood). Het was tam ja, maar het is een mooi open einde. Geen idee eigenlijk ook wat we kunnen verwachten in S05. Maar beter 'knallen' ze Quinn niet af, wat een heerlijk karakter. Ik kan wel leven met dit einde, we hebben overigens echt een fantastisch seizoen gehad. Laatste aflevering gezien en helemaal eens met bovenstaande :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 [spoiler=Seizoen4]Heerlijke serie en gezien het hoge niveau dat je gewend was is het einde ietwat teleurstellend inderdaad. Het is ietwat voorspelbaar dat Quinn zijn (oude) werk weer oppakt, Saul terugkeert als directeur. Wat we opeens met de moeder van Carrie als (extra) karakter moeten is mij nog onduidelijk. Je kunt er in elk geval wel prachtige kanten mee op in seizoen, waarvan ik weer veel verwacht. Benieuwd of deze zich (grotendeels) in Amerika af zal spelen. Als de showdirecteur terug naar 'homeland' wilde dan zal dat niet voor niets zijn. Aflevering 9 van seizoen 4 was voor mij absoluut het best. Puntje van mijn stoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Pakistanen woest om nieuw seizoen Homeland Pakistaanse diplomaten zijn niet blij met het vierde seizoen van de Amerikaanse hitserie Homeland, dat zich afspeelt in Islamabad. De diplomaten hebben alle twaalf afleveringen van het vierde seizoen bekeken en vinden dat Islamabad in een verkeerd daglicht wordt gesteld. De Pakistanen hebben een boze brief gestuurd naar de makers van Homeland om hun ongenoegen te uiten, melden Amerikaanse media. In de vierde reeks van Homeland vecht Carrie Mathison, gespeeld door Claire Danes, bij de CIA tegen terroristen in Islamabad. Daardoor zou onterecht de indruk worden gewekt dat de Pakistaanse hoofdstad onveilig is. "Islamabad is een rustige, pitoreske stad met mooie bergen en veel groen. Door Homeland lijkt de stad een groezelig oorlogsgebied met lijken op straat", zegt een beledigde diplomaat in New York Post. Ook het feit dat de Pakistaanse regering in de serie de terroristen in bescherming neemt, valt niet in goede aarde. "Dat is niet alleen absurd, maar ook kwetsend voor alle burgers van Pakistan." Homeland is overigens niet opgenomen in Islamabad, maar in Kaapstad, Zuid-Afrika Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Pakistanen woest om nieuw seizoen Homeland ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Best logisch dat je daar boos om wordt maar ze moeten ook wel begrijpen dat het gewoon fictie is en het dus niet op de waarheid gebaseerd hoeft te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Gisteren de eerste aflevering van S4 gezien. Begint sterk. Alleen wel nog een klein gaatje in het plot, tenzij dat nog gedicht wordt, bij [tekst]de dood van Sandy. Zijn foto is op tv en hij wordt binnen enkele minuten door zo ongeveer iedereen op straat herkend.[/tekst] Weinig geloofwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Niets is wat het lijkt zal ik maar zeggen hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Vandaag seizoen 4 afgekeken. Dit was een van de spannendste seizoenen die ik ooit in een serie heb gezien joh. Alleen dan weer verdomd jammer van die laatste GTST aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 januari 2015 Share Geplaatst 15 januari 2015 Niets is wat het lijkt zal ik maar zeggen hwb Dat vermoedde ik ook al. Is dus inmiddels gedicht (of gaat gedicht worden). Ging er ook al van uit. Vreemd alleen dat Quinn en Carrie daar nog niet aan gedacht hadden. Of is dat ook niet wat het lijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Seizoen 4 er ook doorheen gejaagd. Wat een serie zeg, heerlijk. Jammer van de laatste aflevering, was een beetje een 'overgangsetappe' om in Tour-taal te spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten