Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Homeland

Big Mike

Recommended Posts

Ik heb hetzelfde probleem als in seizoen 1. Ik ben het seizoen begonnen nadat ik één van de beste series evâh heb afgekeken (seizoen 1 na The Wire en dit seizoen na The Sopranos). Is flink wennen aan het kwaliteitsverschil, en ik mis Brody gewoon:(

Nee man. Het verhaal van Brody was gewoon klaar, vooral het irritante geneuzel van z'n dochter. Brody hadden ze na het 2e seizoen moeten wegschrijven. De show ontwikkeld zich in seizoen 4 enorm positief, denk juist dat het goed is voor de show dat hij weg is.

• Replies 284
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aflevering 5 gister even gekeken. Lekkere aflevering weer, zeker omdat het verhaal zich nu steeds verder begint te ontrafelen.

[spoiler=Spoiler]Moest er natuurlijk wel van komen dat er iets met Saul zou gebeuren. Zijn rol was anders al zo goed als uitgespeeld geweest in dit seizoen en op deze manier verlengen ze dat natuurlijk nog weer. Wel geniaal of die Fara (zo heet die chick die bij Quinn was toch?) er bijna met haar neus bovenop stond, maarja zou te makkelijk zijn geweest natuurlijk. Ayaan heeft eindelijk bekend dat zijn Oom nog leeft, maar ik vraag me af welke rol hij verder nog gaat spelen. Weet hij niet wat zijn oom allemaal uitspookt of gaat hij hem straks verdedigen. Leuk seizoen tot nu toe in ieder geval :D.

Aflevering 6 gezien. Het ging weer lekker los hoor :D.

[spoiler=Spoiler]Het was natuurlijk wel te verwachten dat Aayan het eind van het seizoen niet levend zou halen. Toen die scène begon kon ik het eigenlijk al wel zo'n beetje voorspellen. Waarom zou die Haqqani anders gekomen zijn. Overigens liet deze aflevering wel weer duidelijk zien hoe geschift Carrie eigenlijk is. Haqqani moest en zou dood, collateral damage of niet. Het seizoen zal zich nu wel verder richten op Saul en het bevrijden van hem. En Haqqani weet nu ook wie Carrie is. Interessante wending wel hoor zo precies op de helft van het seizoen.

Jemig, te bedenken dat vorige week een geweldige aflevering was. Deze gaat er gewoon eventjes keihard overheen. Niet normaal wat een kwaliteit S04 is zeg, genieten _O_

Mee eens, 't wordt alleen maar vetter en vetter _O_

Voorheen wilde ik ook nog wel eens vluchtig kijken (koptelefoon, elke keer moeten pauzeren etc.), maar nu kijk ik alleen nog maar als ik het huis voor mezelf heb. Echt genieten dit.

'What the fuck?! What the fucking fuck?!' :mrgy: :mrgy:

[spoiler=S04E09]Wat een aflevering man, niet normaal. Van het begin tot het einde, 1 stuk spanning. Wat een helden seizoen is dit zeg. De laatste scene, echt geweldig gewoon _O_

Wederom verslaat deze aflevering die van vorige week.

Boohhh nu 2 weken wachten ;e

Aflevering 9 _O_. Hoooly shit wat is dit seizoen goed zeg.

[spoiler=S04E09]Eigenlijk een vrij rustige aflevering. Maar wel een waar je iedere seconde op het puntje van je stoel zit omdat je gewoon weet dat er iets gaat gebeuren. Er klopte gewoon iets niet. En dan dat einde :<. Explosies, niet weten of Carrie, Saul en die andere vent nog leven en Haqqani die de embassy binnen dringt. Dit moet wel een en al vuurwerk worden tot het einde.

Nu ook helemaal bij weer, seizoen 4 is inderdaad echt meesterlijk. Gewoon ouderwets goed zoals Homeland maar dan zonder die fucking irritante Brody, irriteerde me ook weer meteen toen hij in beeld kwam bij die ene aflevering, pff die kop en die manier van praten... ;e

En Carrie _O_ Wat een beest is zij

[spoiler=S04E10]Wat een heerlijke aflevering weer. Mooi dat Haqqani z'n ambush niet op een typische Amerikaanse manier is geëindigd. Ik ben zeer benieuwd wat hij met de lijst gaat doen. Wel enorm jammer dat hij Fara neergestoken heeft :( De laatste scene van Quinn, just how we know him _O_

Overigens best opvallend dat die ISI mokkel en die dude uit het leger maar 1 scene hadden in deze aflevering. Kijk iig weer uit na de volgende aflevering.

Ik had er na seizoen 2 even genoeg van, en hoorde ook niet al te beste verhalen over seizoen 3. Maar dit weekend even erdoor geknald, en het was toch wel weer fijn.

Ga dit topic niet teveel lezen ivm seizoen 4, daar begin ik aan zodra ze allemaal uitgezonden zijn.