Kjeld. Gepost December 13, 2013 Share Gepost December 13, 2013 Zeer sterk seizoen, alle eps in drie dagen erdoor geramd. Kan niet wachten tot zondag.: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scifo Gepost December 16, 2013 Share Gepost December 16, 2013 Mooi einde. Had het dikke prima gevonden als dit nu het einde was van de serie in het algemeen, maar blijkbaar gaan ze gewoon verder. Wel benieuwd want [spoiler=einde]zonder Brody en Saul mist de serie toch 2 van de 3 belangrijkste personages, zeker in een show waar er weinig personages écht toe doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost December 16, 2013 Share Gepost December 16, 2013 Vond de eerste aflevering van seizoen 3 erg sterk, maar ik begrijp dat ik in de minderheid ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 16, 2013 Share Gepost December 16, 2013 Mooi einde. Had het dikke prima gevonden als dit nu het einde was van de serie in het algemeen, maar blijkbaar gaan ze gewoon verder. Wel benieuwd want [spoiler=einde]zonder Brody en Saul mist de serie toch 2 van de 3 belangrijkste personages, zeker in een show waar er weinig personages écht toe doen Eens, mooie aflevering sowieso. Eigenlijk wel een aflevering met emotie. [spoiler=einde]misschien dat er nieuwe personages komen ipv Saul en Brody, en wie weet krijgt Quinn nu ook een uitgebreidere rol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost December 16, 2013 Share Gepost December 16, 2013 Ah gaan ze verder joh? Ik dacht dat dit de laatste was, zo'n einde vond ik het wel. Al was er natuurlijk wel nog een opening doordat [tekst] Carrie werd weggeroepen voor een "situation"[/tekst]. Ik ben dus wel benieuwd :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
José Gepost February 11, 2014 Share Gepost February 11, 2014 Gister ff seizoen 3 afgerond. Lang over gedaan. Prima spanning wel. Alleen ben ik benieuwd hoe ze nu verder gaan in S4. Toch wel een belangrijk ding weg.;) Hoop niet dat ze de serie verneuken zoals bij Dexter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost April 2, 2014 Share Gepost April 2, 2014 Deze serie :< Ben in een dag of 3 tot aan seizoen 2, aflevering 7 gereikt dus dat zegt wel genoeg denk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martijn Gepost April 24, 2014 Share Gepost April 24, 2014 Wanneer komt het nieuwe seizoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost April 24, 2014 Share Gepost April 24, 2014 Straks laatste aflevering van seizoen 3 kijken, keispannend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjeld. Gepost April 24, 2014 Share Gepost April 24, 2014 Wanneer komt het nieuwe seizoen? 2014, verwacht zelf na de zomer wanneer alle series weer op gang komen. Rond oktober/november dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost April 24, 2014 Share Gepost April 24, 2014 Jaja deze serie :< [tekst]Alleen matig als Saul nu definitief weg is, toffe peer is dat. En zonde van Jess natuurlijk :S[/tekst] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost July 20, 2014 Share Gepost July 20, 2014 -A6vKiOM0Ws Hard hard Saul _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost July 22, 2014 Share Gepost July 22, 2014 Nee Saul is juist een mongool, wel een vette trailer idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groffegerda Gepost October 6, 2014 Share Gepost October 6, 2014 Gister de eerste 2 afleveringen van het nieuwe seizoen (4) uitgekomen. Vanavond of morgen maar eens bekijken, heb t gevoel dat het een gevalletje Dexter seizoen 8 gaat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 6, 2014 Share Gepost October 6, 2014 [spoiler=S04E01 & E02]Het is weer begonnen, lang op gewacht. Veel comments gelezen dat Homeland geen serie meer is zonder Brody, dus hoop sowieso dat ze die kritieken zullen snoeren. Ben ergens ook wel blij dat hij er niet meer in zit, vooral omdat hopelijk de rest van die familie ook niet meer te zien zal zijn. Maar wat te denken van de eerste 2 afleveringen? Lastig. Het is overduidelijk te zien dat Carry geen verantwoordelijkheid heeft voor haar kind, iets dat we eigenlijk van te voren wel konden inschatten. Vrij bizar dat ze een moment gewoon dacht om haar dochter te laten verdrinken in de badkuip. Kind was trouwens niet de knapste :cab: Ze leek ook echt behoorlijk op Brody, wat natuurlijk wel goed is voor het realisme van de serie. De scenes met Quinn interesseren me altijd behoorlijk, altijd een zeer tof karakter geweest in Homeland. Het was wel duidelijk dat hij behoorlijk veel moeite had met de dood van Sandy, hoop dat hij wel in dit seizoen de karakter gaat worden die hij was in de afgelopen seizoenen. Het is pas het begin van het seizoen. De afleveringen zijn me niet tegengevallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost October 8, 2014 Share Gepost October 8, 2014 Zo, ook weer gekeken, die eerste twee eps. Quinn is een baas. Wel benieuwd hoe de serie verder gaat, maar om de kwaliteit maak ik me geen zorgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groffegerda Gepost October 10, 2014 Share Gepost October 10, 2014 Vind dit seizoen toch wel weer erg nice beginnen. Helaas zijn er dit seizoen maar 6 afleveringen, waarvan er al 2 uitgezonden zijn.:cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 10, 2014 Share Gepost October 10, 2014 Whut?! Maar 6 afleveringen :cab:? Wat is dat voor een bullshit dan :-D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost October 10, 2014 Share Gepost October 10, 2014 Vind dit seizoen toch wel weer erg nice beginnen. Helaas zijn er dit seizoen maar 6 afleveringen, waarvan er al 2 uitgezonden zijn.:cry: Weet niet precies waar je dit vandaan hebt maar het zijn er gewoon 12. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Homeland_episodes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groffegerda Gepost October 10, 2014 Share Gepost October 10, 2014 Dan heb ik het verkeerd gekeken, op de website waar ik de afleveringen bekijk staan er namelijk maar 6. Maar ben blij dat het er toch 12 mogen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 14, 2014 Share Gepost October 14, 2014 Quinn, held _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 19, 2014 Share Gepost October 19, 2014 Heb vandaag ook de eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen gekeken. Moet zeggen dat het me alleszins meevalt. Ik had een beetje m'n twijfels hoe de serie zou zijn zonder het hele Brody gebeuren, maar tot nu toe bevalt het me prima. De 'spanning' en het mysterieuze zit er al weer lekker in, kijk uit naar de rest van het seizoen. En Quinn is inderdaad een held :D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost October 21, 2014 Share Gepost October 21, 2014 Nice aflevering. Ben erg benieuwd waar dit naar toe gaat. Ik vind de rol van Ayaan 'mysterieus'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost October 24, 2014 Share Gepost October 24, 2014 Ik heb hetzelfde probleem als in seizoen 1. Ik ben het seizoen begonnen nadat ik één van de beste series evâh heb afgekeken (seizoen 1 na The Wire en dit seizoen na The Sopranos). Is flink wennen aan het kwaliteitsverschil, en ik mis Brody gewoon:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 24, 2014 Share Gepost October 24, 2014 Net aflevering 4 gekeken. Prima aflevering weer hoor. Vind het tot nu toe een zeer interessant seizoen. En in tegenstelling tot [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; mis ik Brody helemaal niet. Wederom is het allemaal nog heel mysterieus waar het nu precies om draait en wie er een rol in het geheel spelen en dat maakt deze serie voor mij juist zo goed. Iedere aflevering valt er weer een puzzelstukje op zijn plaats. [spoiler=Spoiler]Carrie die gewoon even intiem gaat worden met zo'n jong knaapje ;c. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts