Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

Zij is de enige van de finalisten die ik nooit heb verdacht. Hadewych heb ik soms ook mijn twijfels over. Met die vrijstellingsmunt bij het kwartetten deze aflevering bijvoorbeeld. Deze was doorzichtig en het mol-logo stond erop. Hierna werd deze in beeld gebracht en door de munt heen zag je heel duidelijk Hadewych. Maar ik blijf bij Liesbeth, kies altijd na 2-3 afleveringen een mol, en dat was dit jaar Liesbeth. Ga er nu niet vanaf stappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor. Als Hadewych en AM bijvoorbeeld op Liesbeth zetten en dat zij ook de mol is, is het logisch dat Tim eruit is.

Ik heb trouwens het idee dat Tim niet gespreid heeft. Hij geeft na afloop aan dat hij wel op de goede mol denkt te zitten.

Daaruit haal ik dat hij op 1 persoon is gegaan.

Misschien dat hij tussen Liesbeth en Anne-Marie twijfelde, maar het lijkt erop dat hij uiteindelijk wel een keus gemaakt heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites