Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trouwens, Liesbeth had het tijdens de test alweer over dat ze Frits het verdachtste vond. Ze kreeg de vraag hoevaak de mol op de fiets had gezeten bij de fietsopdracht, en antwoordde hier 1 keer. Wederom antwoordt ze een vraag die niet klopt betreffende Frits, maar die wel klopt over haarzelf.

En iets anders, met de theorie die ik hier gepost had over Liesbeth en 'als eerste zijn' was deze aflevering niet van toepassing, maar ik denk dat hier de titel 'Iemand anders' op slaat -> Iemand anders was vandaag als eerste in beeld etc. etc. Een andere verklaring voor de titel zou ik niet kunnen bedenken.

Ik heb echt het idee dat Liesbeth de mol is, maar ik ben er bang voor dat het er té dik opligt en dat ze het net niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfde verhaal een beetje. Zit ook op Liesbeth, maar ik denk ook dat het er te dik opligt. Zoals met dat duiken gisteren dat ze niets meer ziet en ook telkens met het als eerste in beeld zij of aan het woord komen. En dan uitgerekend in de aflevering van gisteren niet, die zo'n titel heeft. Ook vraag ik mij af waarom ze vaak de deelnemers bij voor- en achternaam noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, Liesbeth had het tijdens de test alweer over dat ze Frits het verdachtste vond. Ze kreeg de vraag hoevaak de mol op de fiets had gezeten bij de fietsopdracht, en antwoordde hier 1 keer. Wederom antwoordt ze een vraag die niet klopt betreffende Frits, maar die wel klopt over haarzelf.

En iets anders, met de theorie die ik hier gepost had over Liesbeth en 'als eerste zijn' was deze aflevering niet van toepassing, maar ik denk dat hier de titel 'Iemand anders' op slaat -> Iemand anders was vandaag als eerste in beeld etc. etc. Een andere verklaring voor de titel zou ik niet kunnen bedenken.

Ik heb echt het idee dat Liesbeth de mol is, maar ik ben er bang voor dat het er té dik opligt en dat ze het net niet is.

Dat dus, als ze de mol is dan was het dit jaar wel erg makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van het trio Tim, Frits, Liesbeth gingen er 2 op rood en 1 op groen. Dit kan dus Liesbeth zijn maar ook Tim of Frits;)

1e onderhandeling: Liesbeth en Hadewych

Uitkomst: Allebei op Groen

2e onderhandeling: Tim en Annemarie

3e onderhandeling: Liesbeth en Frits

Uitkomst: Allebei op Rood

4e onderhandeling: Hadewych en Annemarie

5e onderhandeling: Tim en Frits

Uitkomst: Allebei op Rood

-Hadewych en Annemarie zijn de twee groene stemmen en vallen af

-Liesbeth weet dat Frits op rood zit en Hadewych op groen, alleen kan de keuze van Annemarie en Tim nooit weten.

-Tim weet dat Annemarie op Groen zit en Frits op rood, verder kan hij via Frits weten dat ook Liesbeth op rood zit. Maar Hadewych kan hij nooit weten.

- Frits weet dat Tim en Liesbeth op rood zitten en weet via Liesbeth dat Hadewych op Groen zit(dat zegt ze in de onderhandeling) en kan via Tim weten dat Annemarie ook op groen zit. Hij weet dat hun laatste onderhandeling met elkaar hadden, dus ook dat levert geen probleem op.

De relatie tussen Tim en Frits kennende heeft Tim het resultaat uit de vorige onderhandeling verteld, en dus kon Frits veilig switchen naar groen. Dit kan ook het oogcontact na de uitslag verklaren tussen Tim en Frits. Ik denk dat Tim het daar in de gaten heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=gerucht over afvaller]Heb het gerucht gehoord dat het al uitgelekt is dat Marit er vanavond uitgaat. Geen idee wat daar trouwens waar van is. Schijnt ergens op het forum van de avro zelf een link gestaan te hebben waar dit te zien was ofzo. Maar dat heb ik ook weer via via gehoord. Dus geen idee hoe betrouwbaar dit is. Al zou het me niets verbazen als het klopt. Is het jullie al opgevallen dat in de introductie bij veel kandidaten een beeld uit aflevering 1 gebruikt is? Precies bij de afvallers tot nu toe is er een beeld uit een andere aflevering gebruikt. Marit is de enige die nog in het spel is waarbij het beeld niet uit aflevering 1 komt, als ik het me goed herinner. Als ik dus zou moeten gokken wie er nu uit zou gaan, zou het sowieso al Marit worden. Het gerucht kan dus best kloppen.

Om mijn voorgangers aan te doen: Forumeditie. Altijd het spel zelf al willen spelen op het forum? Dit is je kans. Inschrijven kan tot morgen 16.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=gerucht over afvaller]Heb het gerucht gehoord dat het al uitgelekt is dat Marit er vanavond uitgaat. Geen idee wat daar trouwens waar van is. Schijnt ergens op het forum van de avro zelf een link gestaan te hebben waar dit te zien was ofzo. Maar dat heb ik ook weer via via gehoord. Dus geen idee hoe betrouwbaar dit is. Al zou het me niets verbazen als het klopt. Is het jullie al opgevallen dat in de introductie bij veel kandidaten een beeld uit aflevering 1 gebruikt is? Precies bij de afvallers tot nu toe is er een beeld uit een andere aflevering gebruikt. Marit is de enige die nog in het spel is waarbij het beeld niet uit aflevering 1 komt, als ik het me goed herinner. Als ik dus zou moeten gokken wie er nu uit zou gaan, zou het sowieso al Marit worden. Het gerucht kan dus best kloppen.

Om mijn voorgangers aan te doen: Forumeditie. Altijd het spel zelf al willen spelen op het forum? Dit is je kans. Inschrijven kan tot morgen 16.00 uur.

Ja dus. :/

Wanneer gaat die Anne-Marie er nou eens uit, lelijke trol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites