Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Die Marian ;e. Die doet echt helemaal geen flikker. De eerste de beste kans om de proef te skippen greep ze ook met beide handen aan. Waarom doe je dan mee :cab:

Dit is ook precies wat ik dacht. Als kamp zuid ooit een proef verliest zal zij wel worden weggestemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noooh wat een ratten in dat gele kamp zeg :r. Dat is natuurlijk het spel, maar dit was best wel vies zeg.

Lijkt er dus op dat volgende week de samensmeltingsproef is.

Overduidelijk zelfs. Dat kamp maakte plaats voor het andere kamp op de onderste rij, en in de beelden van volgende week zag je iedereen op een rijtje naast elkaar staan en beginnen met een proef. Dat moet wel de samensmeltingsproef zijn/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er natuurlijk aan te komen voor Danny. Promo voor volgende week voorspelde weinig goeds. Ryanne is een beetje vreemd aan het doen. Ineens niet willen stemmen en volgende week meteen met Kim teamen, jammer.

Begin me echt mateloos te irriteren aan Klaas. Wat een ontzettend vervelende gast is dat zeg. Dat stomme geschreeuw naar dat andere eiland en z'n reacties op Danny bijv. Die kerel zit er ook alleen nog maar in om dat hij vis kon vangen en niemand hem verder als bedreiging ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er natuurlijk aan te komen voor Danny. Promo voor volgende week voorspelde weinig goeds. Ryanne is een beetje vreemd aan het doen. Ineens niet willen stemmen en volgende week meteen met Kim teamen, jammer.

Begin me echt mateloos te irriteren aan Klaas. Wat een ontzettend vervelende gast is dat zeg. Dat stomme geschreeuw naar dat andere eiland en z'n reacties op Danny bijv. Die kerel zit er ook alleen nog maar in om dat hij vis kon vangen en niemand hem verder als bedreiging ziet.

Dat weet hij zelf ook, nadat hij toen heel ver zwom 'DIT IS MIJN PROEF' :-D En dat er dan alsnog iemand verder zwemt :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Sharon laat zich echt zo hard beïnvloeden hè. Liet zich zelfs door Danny wijs maken dat het andere team haar als bedreiging zag :-D Zij, Oscar en Anna hadden er beter aan gedaan op niemand te stemmen. Raak je Danny wel kwijt, maar het aantal stemmen is veel belangrijker dan het aantal mensen in het clubje. Dan hadden ze nu een flink voordeel gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites