Jump to content

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Heb je wel gekeken of alleen de eilandraad? ;c

Die motoriek van Vjeze is wel heerlijk om te zien hè, wat een kluns is dat. Ik ga Remy ook missen man, zeker. Lobke moet heeeeeel gauw van dat eiland af.

Ik lag echt in een deuk toen Freddy ff dat sprintje op zette op het strand en toen Lobke voorbij ging. :-D Zag er zo geweldig uit.

Lobke meenemen naar winnaarseiland was ijzersterk, maar om dan juist Sabrina en Ferry ook mee te nemen... dat waren de enige waar ze nog invloed op had. Die Sabrina hangt me ook de strot uit. Voegt niets toe aan het hele spel, loopt met iedereen mee waardoor net de verkeerde mensen eruit gaan. 'Ik zal er veel/alles aan doen om Lobke in het spel te houden', zoiets zei ze nog. Bah.

Dit programma ;e Zo zonde. Twee afleveringen gehad na de samensmelting, Remy en Manuel eruit. Zit je nog met engerds als Ferry, Lobke en Sabrina op het eiland. Zulke mensen verpesten het hele programma. Ferry snapt er ook helemaal niks van. Komt nu heel slecht in de groep te liggen en is ook nog zijn extra stemmen kwijt. Had gewoon op Lobke gestemd man. Lijkt wel alsof zij willen dat Lobke verder komt dan zijzelf. Om te janken.

Ik kon er gisteren wel om lachen eigenlijk. Ieder seizoen is het toch weer hetzelfde liedje. De gasten die al vanaf het begin tactisch bezig zijn komen na de samensmelting als eerste in het nauw. Die worden altijd genaaid door de minder aanwezige en slimme spelers.

Van mij mag Lobke er uit hoor, zij is echt de grootste engnek van allemaal. Maar kijk maar naar vorig jaar met Sef, Geza en Jan. Tactisch geniaal, maar door hun eigen genialiteit al ver voor de finale er uit gewipt.

De enige die het tot nu toe echt slim lijkt te spelen is Freddy. Die heeft overal zijn zaadjes geplant. Gister ook met Manuel, Freddy vond het allemaal prima. Hij is een sterke tegenstander kwijt, kon zelf gewoon op Lobke stemmen en verliest zo niet zijn gezicht. En Lobke gaat er hoe dan ook toch wel uit.

Prachtig seizoen tot nu toe wel :D.

Volgens mij was het plan juist om met Kay naar de finale te cruisen. Zij zijn buiten het spel namelijk ook goed bevriend, alleen weet niemand dat in het spel. Althans daar gaan ze vanuit.

Ja dat weet ik, maar Freddy kon niet weten of Kay de samensmelting zou halen.

Zo we hoeven niet meer te kijken, de 6 saaie nietszeggende idioten nog over.

Vind het ook jammer dat Polska eruit is, maar ik vind Freddy echt een gigantische baas en Rick kan me ook wel bekoren. Kay ook wel tof en Krystl is een schatje. Die andere 2 hadden er van mij wel eerder uitgemogen inderdaad.

Echt jammer voor Polska. De keuze begrijp ik echter prima. Kay en Freddy (proberen) het super slim te spelen en ook Rick en Krystl vind ik wel tof inmiddels. En Freddy is natuurlijk sowieso wel geniaal. Tegen Ferry heb ik ook niets. Had verwacht dat hij zo'n dramaqueen zou zijn, maar verre van zelfs. Alleen met die engnek van een Lobke heb ik niets.