Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat het heel slim was van Geraldine en Anna om Paulien eruit te stemmen op dit moment. Aangezien Kees, Hans en Edith bij elkaar meer extra stemmen hebben, dan Geraldine, Anna en Zimra. (14 om 7) Het was slimmer geweest om nu Paulien ergens bij te betrekken en dan Edith of Kees weg te stemmen.

Nu is het echt een onzekerheid wie de finale gaat halen en gaat het er denk ik om welk pact in de volgende eilandraad de meeste stembrieven inzet. Maar dat moet volgende week uitwijzen, wie weet kent deze aflevering ook wel een bepaalde twist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vorige week gekeken en nu ook want men zusje ging kijken, dus nu zal ik het seizoen maar uitkijken ook :p Die Zimra :r zoveel domheid en ik erger me kapot aan Edith. Kees mag winnen, is een baas.

Dat heb jij pas twee afleveringen, ik erger me al vanaf het begin aan haar ;)

Denk zelf ook dat het dom is wat Anna en Geraldine gedaan hebben. maar denk wel dat hun eerste plan gaat lukken. Daarna heb je alleen nog twee over die hun wel naar huis gaan stemmen ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja zoals Zimra die proeven ingaat is niet echt Robinson-waardig. Misschien als ze een half uur eerder mag beginnen dat ze dan wel kans maakt. Maakt het des te knapper dat ze op Duivelseiland heeft weten te overleven en ook bij de samensmelting tot nu toe zonder echte problemen overeind blijft. Zal het allemaal wel slimmer spelen dan hoe het nu overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja zoals Zimra die proeven ingaat is niet echt Robinson-waardig. Misschien als ze een half uur eerder mag beginnen dat ze dan wel kans maakt. Maakt het des te knapper dat ze op Duivelseiland heeft weten te overleven en ook bij de samensmelting tot nu toe zonder echte problemen overeind blijft. Zal het allemaal wel slimmer spelen dan hoe het nu overkomt.

Heeft dan ook niks met uithoudingsvermogen te maken.

Dat is gewoon geluk. Ze heeft geluk dat die 3 jongens elkaar gingen afmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fucking Edith inderdaad, kijkt altijd alsof ze voor het laatst 3 maanden geleden gepoept heeft. Elke proef volg je door haar ogen, wat fuckkinng irritant is omdat ze zo fucking irritant is. Net als Valentijn eerst, die zag je ook 24/7 terwijl ik veel liever Hans, Gerrie, Sef etc. wilde horen denken/praten. Hopelijk wint Geraldine. Rest boeit me echt niet, nja Hans & Kees zijn opzich ook wel tof, alleen die spelen precies hetzelfde spelletje als Geza, Sef & Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff ik vind vooral die Edith zo fucking irritant, loopt er de hele tijd mee te koop dat ze zo'n keiharde topsportmentaliteit heeft maar ze heeft nog geen enkele proef gewonnen, dus beter bekkie dicht tot die tijd.

Je hoort elke week 4 keer dat ze zo goed verzuurt en in het rood kan gaan.. En dan elke keer ver achter een acteur en modeontwerper eindigen :wall:

Link naar opmerking
Deel via andere websites