Jump to content

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Nee Nega ging er vrijwillig al voor de samensmelting uit. Maar het eindigde nu wel heel abrupt. Normaal gaan ze nog napraten met de verliezer en geven ze hem of haar de keuze om naar het verliezerskamp te gaan. Nu eindigde het met een verbaasde blik van Veronica die iets wil gaan zeggen. Het lijkt mij dat er dus nog een verrassing aan gaat komen.

Heb me wel aan Robert geërgerd, maar dit vat hij wel heel goed op. Komt nu ook ineens sympathiek over.:cab:

Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk

Dat viel mij ook al op. Wel mooi dat het hele team ook op hem stemt. Denk dat ze er wel sterker van worden, want laten we eerlijk wezen. Ze hebben hebben super veel eten. En hun irritatie factor is weg, maar ze hebben ook een extra zwakke schakel in het team zitten. Sanne en Valentijn vind ik super zwak namelijk

Vooral Valentijn is idd enorm zwak. Had haar zelf ook weggestemd eigenlijk.