Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
MU vraagt zich af... gebruik jij de preview-functionaliteit wel eens op MU? ×

Recommended Posts

Gepost

Haha die Geza, wat een dramaqueen met z'n ik moet Sef wreken. Hij was degene die als eerste zei dat ze niet met Jan naar de finale zouden gaan ondanks hun 'pact', hij was degene die samen met Sef in een keer Geraldine eruit besloot te werken waar Jan als enige zich aan de afspraken hield, en tenslotte was Kees degene die de focus op Sef heeft gelegd. Mja het is het spel, alleen dat trotse geneuzel was wel een beetje teveel eraan. Maar inderdaad wel enorm mooie editie, Kees is niet meer te houden nu :D

Gepost
Zimra wat een moordwijf is dat :< En iedereen maar denken dat ze zo dom is.

Duivelseiland is haar redding geweest. Ze had het anders nooit zover geschopt. Zonde van Geza. Nu volle support op Geraldine_O_

Gepost

Edith Bos _O_ Die mag van mij, als echte Rotterdammert, echt winnen. Ze vaart ook overal lekker tussen door. Als Gerrie et al nu een front gaan vormen, gaat ze nooit gelijk op Edith stemmen maar eerst op de mannen. En die mannen zullen ook nooit op Edith stemmen, mooi dus :D

Gepost

Van de mensen die nog overzijn en ook daadwerkelijk Robinson waardig zijn, vind ik Edith echt verschrikkelijk. Elke keer janken als ze weer eens een proef niet wint. Had echt meer van haar verwacht.

Maar denk dat Kees, Gerrie en Zimra ofzo in de finale komen, er gaan nog wel wat sterken sneuvelen.

Gepost

Idd, hoe vaak ze nou al gezegd heeft dat ze fysiek zo sterk is en dat ze makkelijk zware proeven moet kunnen winnen, maar nog nooit echt iets gewonnen. Wordt er ook een beetje moe van ;c

Gepost
Ik was voor Gerrie, Hans & Geza. Nu Geza eruit ligt, ben ik dus voor Gerrie en Hans. Al zie ik liever Gerrie, omdat ze een mooie innerlijk heeft. #nojoke

Zij heeft echt heel veel :love:

Gepost
Wat was dit dan voor radicale actie van Zimra? :-D

Haha terecht en slim juist, Geza wou haar eruit wippen na Paulien. Ik vond Jan vetter dan Geza, Geza was echt te opgefokt en hypocriet.

Benieuwd naar aflevering vanavond (Y)