Socrates Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Eerst nog wel even Plazibat tegen Rico zien hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 (bewerkt) Glory is niet meer wat het was. Vind het sowieso veel interessanter om naar pak em beet een Wotore te kijken dan naar Glory. Dit maakt het allemaal niet veel beter 24 november 2022 bewerkt door Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Joshua met een enorm harde k.o. tegen Ngannou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Iemand die Glory kijkt op Videoland? Goede mismatch nu , 160kg tegen 130kg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 37 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand die Glory kijkt op Videoland? Goede mismatch nu , 160kg tegen 130kg. Benieuwd straks tegen Rico met dat ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Zoo, finale wel hoor. Daar had Levi toch een knappe knockdown te pakken, waarbij Rico echt wel even aan het wankelen was. Knap hoe de kampioen dan zichzelf weer kan oprichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Is er een grotere engnek dan Rico Verhoeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Zojuist zei Thierryvane: Is er een grotere engnek dan Rico Verhoeven? Jamal Ben Saddik komt in de buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Da's een Belg, toch? Daar hoef ik mij niet voor te schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 30 minuten geleden zei Thierryvane: Da's een Belg, toch? Daar hoef ik mij niet voor te schamen. Oprecht benieuwd; waarom schaam je je voor Rico en vind je hem een engnek? Volgens mij toch ook beetje Mr. Nice Guy en sympathieke vent? Zo komt hij op mij over in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 8 minuten geleden zei 007mark: Oprecht benieuwd; waarom schaam je je voor Rico en vind je hem een engnek? Volgens mij toch ook beetje Mr. Nice Guy en sympathieke vent? Zo komt hij op mij over in ieder geval. Qua sportprestaties: top. Hoor je mij niet over. Maar ik vind Rico echt in alles mega nep. Zijn persco's, op social media, noem het maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart De Grandprix net gezien. Wat een finale en een terechte winnaar. Is er überhaupt wel iemand die Rico kan stoppen? En die Jamal Ben Saddik mag wat mij betreft geschorst worden voor het leven. Wat een engnek is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Gaan er nog mensen op blijven komende nacht? Denk eigenlijk dat Jake Paul vrij makkelijk gaat winnen, al zou ik persoonlijk prachtig vinden als Tyson hem gewoon nog pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Ik heb nachtdienst, dus zal hem wel eventjes aanzetten. Ben ergens wel benieuwd, al vrees ik dat het op punten gaat uitlopen. Al zou ik het prachtig vinden als Iron Mike hem gewoon even met twee tikken tegen het canvas werkt in ronde 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november 2 uur geleden zei 007mark: Gaan er nog mensen op blijven komende nacht? Denk eigenlijk dat Jake Paul vrij makkelijk gaat winnen, al zou ik persoonlijk prachtig vinden als Tyson hem gewoon nog pakt. Hoe langer het duurt, hoe meer kans Paul heeft. Maar nee, kijken ga ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Ik ga hier niet voor opstaan, wellicht dat ik als ik wakker word check of ik hem terug kan kijken zonder de uitslag te weten. Tyson zal wel geblesseerd raken in ronde 2 en daarmee de wedstrijd staken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Het daadwerkelijke gevecht zal werd rond een uurtje of 04:00 ofzo zijn, iets te laat... Hoop dat Tyson zijn hele gebit eruit slaat, maar denk dat het een anti climax wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november #TeamPaul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Mike Tyson was op z'n 38e al niet meer de bokser die hij ooit was, laat staan dat hij op z'n 58e zijn niveau kan halen van op z'n 38e..dit gevecht kan hij nooit winnen. Jake Paul is een degelijke bokser, meer ook niet. Tegen een andere matige bokser Tommy Fury verloor hij al bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november (bewerkt) Zijn we al wakker?! Netflix kan het niet aan hier, is helemaal vastgelopen. Update: Er was geen zak aan. 16 november bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Was niet wakker, zelfs niet meer aan gedacht tot nu toe dat ik las dar Jake Paul heeft gewonnen. Wel op punten, al best knap van Tyson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Sinds Rocky niet meer bokst is het niet meer zoals het was, nu zijn het allemaal acteurs man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Zaterdag at 19:45 Share Geplaatst Zaterdag at 19:45 Zometeen ricootje toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Zaterdag at 19:55 Share Geplaatst Zaterdag at 19:55 Hoop het niet. Blijf het een vreselijke vent vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Zaterdag at 20:08 Share Geplaatst Zaterdag at 20:08 Ja ik ben ook voor de ander, weet alleen niet wie dat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten