Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Boksen

superboer86

Aanbevolen berichten

Had na twee dagen een bingokaart in elkaar gezet inderdaad. Laatste twee dagen twee keer prijs.

- All work is what? Easy work! Point to the easy work!

- Hard work! Dedication!

- I've been at the top a long time. Not one year, not two years, not three years, not four years, not five years, but twenty-one years!

- Yeeeaaahhh... Yeeeaaahhh...

- You're a quitter. You didn't quit once... not twice... but three times! *laat zien hoe je moet tappen*

- give me the bag!

- Dana... I like you. I want to apologise for every bad thing I've said about you in the past. We're the real money makers. We don't have to wear suits or dress up like a clown.

- He's a 3 million fighter. I am a 800 million fighter.

- One thing we do know: the fans can't fight for you!

Verder wel lekker om kunnen lachen. Floyd vond ik de eerste dag nog grappig, daarna werd het vermoeiend en moest ik enkel nog lachen om medelijden. Conor was lekker in vorm, die bontjas ook weer :D En die volgespoten bodyguards van Mayweather, echt janken. Dat opstootje was vast en zeker overdreven, maar dat zijn wel van die ventjes die denken dat ze kans maken tegen kleinere gasten omdat ze breed en groot zijn :-D Roddy, Lobov en Danis hadden die gasten dat hele podium over getikt. Ach. 26 augustus dus. Ben benieuwd. Zelfvertrouwen van Conor is weer zo hoog dat ik begin te geloven dat hij nog kans maakt ook. Heeft ook kans natuurlijk, maar wel echt een hele kleine. Ga echt keihard stuk als ie Floyd opeens in ronde 4 KO tikt, hoop het wel in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die volgespoten bodyguards van Mayweather, echt janken. Dat opstootje was vast en zeker overdreven, maar dat zijn wel van die ventjes die denken dat ze kans maken tegen kleinere gasten omdat ze breed en groot zijn :-D Roddy, Lobov en Danis hadden die gasten dat hele podium over getikt.

Jersey shore rejects:D. Vind Roddy wel een mooie kerel, kijk altijd zijn vlogs in aanloop naar gevechten van Conor. Danis is een flinke Conor wannabe al kwam hij laatst wel weer goed over in The MMA Hour.

[YOUTUBE]DlLFx35ZqMA[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ierse schreeuwlelijk weet ook weer waar hij staat, zo'n grote bek maar hij heeft nooit een kans gehad. Mayweather was de baas in de ring, McGregor mag weer lekker terug naar die gekkenverzameling in de octagon. Overigens is het ook maar goed dat de ref er een einde aan maakte, die halve gare laat zich maar lekker hersendood slaan in de UFC.

bewerkt door Tomasson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan mag Floyd weer verder gaan knuffelen met het boksen. McG heeft het gewoon goed gedaan, je zag hoe ongemakkelijk het vechten voor hem was. Alleen maar respect dat die dir gedaan heeft. 10 rondes zijn dus te veel. Jammer maar van Floyd wel knap, 50-0. Nu zal die wel definitief stoppen.

Dat heeft die dus al aangekondigd ;c

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ierse schreeuwlelijk weet ook weer waar hij staat, zo'n grote bek maar hij heeft nooit een kans gehad. Mayweather was de baas in de ring, McGregor mag weer lekker terug naar die gekkenverzameling in de octagon. Overigens is het ook maar goed dat de ref er een einde aan maakte, die halve gare laat zich maar lekker hersendood slaan in de UFC.

Ja, echte combatsports doen we maar niet meer in de ring. Wat een circus zeg, en dat terwijl dat wereldje zichzelf zo serieus neemt. Dat ventje met die wijde broek en Pino zn hoed op. Die Floyd waarvan ik dacht dat het een respectabel atleet was die opeens opkomt als een samurai uit Ninja Warriors YuGiOh X Generation. En dan 'de baas zijn' door als een rugbyer met zn kop omlaag naar voren te rennen en te zorgen dat ie op zn achterhoofd geraakt wordt. Wat een sport zeg. Dacht dat de WWE erg was maar dit is toch ook echt helemaal niks jongens. Heb het nooit wat gevonden maar vannacht ff een kans gegeven. 1 momentje van opwinding, toen die clown in de pot voor Conor leuk deed en wat tikken kreeg maar toen sprong er alweer een ref voor want stel je voor zeg. Hier is echt geen reet aan. Krijgen niet eens de kans om zichzelf te herstellen of neer te gaan. Een vechter moet je die kans geven. Een echte vechter dan he. Dit is geen vechten. Als je zo op de straat of op het schoolplein staat als Floyd net krijg je zelf de tko loss. Handjes voor je gezicht en kop omlaag. Ben je het pispaaltje tot aan je diplomauitreiking

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ierse schreeuwlelijk weet ook weer waar hij staat, zo'n grote bek maar hij heeft nooit een kans gehad.

Huhuhuhuhu so jelly. Schreeuwlelijk? Die man maakt miljoenen door mensen te vermaken. Is het niet in de kooi/ring, dan wel daarbuiten. Is in feite gewoon een komiek, gillen om die man altijd. Maakt daarnaast meestal zijn praatjes waar, dus het is niet iemand die altijd stoer loopt te doen en vervolgens elke keer weggetikt wordt. Nooit een kans gehad? Gewoon easy 10 rondes meegegaan met 'de beste ooit'. Dat hij dan weer gassed is en zijn stel van vechten hem opbreekt is iets anders.

Mayweather was de baas in de ring, McGregor mag weer lekker terug naar die gekkenverzameling in de octagon.

Gekkenverzameling? :-D Hoezo dan? Kom nou alsjeblieft niet aan met CTE-verhaaltjes, want dat is met boksen net zo erg.

Overigens is het ook maar goed dat de ref er een einde aan maakte, die halve gare laat zich maar lekker hersendood slaan in de UFC.

100% early stoppage. En nogmaals, dat hersendood slaan is met boksen net zo erg. Conor een schreeuwlelijk noemen en dan zelf dingen roepen waar je geen verstand van hebt. Lekker bezig pik.

Dan maar naar de fight. Baal natuurlijk van de uitslag, maar ik vond het vooral maar een saai gevecht. Mayweather die het tactisch slim aanpakte door Conor te laten gassen, maar schijnbaar nog punten verdiende ook met het gebukt naar voren lopen en zijn handen langs en voor zijn hoofd te houden. Leuk die biased judges. Mayweather begon pas aan te vallen toen Conor moe was. Nogmaals, slim, maar wel een enorm saaie fighter zeg. Echter wisten we dat al van tevoren dus hoeven we daar niet echt meer over te klagen. Verder gewoon een early stoppage, zoals Conor ook al zei gebeurde hem dit tegen Diaz ook en was het echt nog niet zo erg dat hij gestopt moest worden. Natuurlijk hoef je als ref hem niet KO gemept te laten worden, maar het was niet zo dat Conor bijna niks meer kon. Werd wel geraakt, maar gebruikte zijn hoofd nog steeds. Achja. Jammer, helaas. Niks meer aan te doen. Nu hopen op een zieke comeback in de echte combatsport: MMA.

Oh en haha. Zie iedereen roeptoeteren over Conor zijn grote bek, maar die Floyd dan :D Die zei dat ie de octagon wel in durfde met Conor. Nou, dat gaat hij dus mooi niet doen. Dan klettert zijn schedel binnen een minuut op de grond. Daar heb je geen kussens waar je je hoofd achter kan houden en ook geen ref die elke clinch opbreekt. Echt vechten dus. Prima dat mensen Conor niet mogen, kan dat ook wel begrijpen, maar ga alsjeblieft niet lopen blazen dat hij niks kan of dat hij kansloos stoer loopt te doen. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Magikarp Ik vind het vrij respectabel dat Mayweather op 40-jarige leeftijd nog zo ontiegelijk fit is, dat maakt hem in mijn ogen een respectabel atleet. Ongeacht wat voor pakje hij aantrekt. De persoon Mayweather ben ik geen fan van, maar op sportief vlak is hij gewoon een grootheid. Daarnaast is hij technisch gewoon een uitstekende bokser, defensief ja, maar dat is nu eenmaal z'n stijl en daarin is hij gewoon 1 van de beste ooit. @JanVertonghen' Ik vind McGregor een schreeuwlelijk ja, dit gevecht heeft hij ook puur en alleen voor het geld gedaan. Hij heeft nooit een kans gehad om te winnen omdat hij geen bokser is, dat hij dan in de eerste paar rondes wat tikken uitdeelt is leuk voor het publiek maar daarmee win je geen bokswedstrijd. Dat duurt nu eenmaal 12 rondes, dus als je dan in het begin al je kruid verschiet maak je geen kans want dan word je naar het einde van de wedstrijd geklopt. Zoals ook gebeurde. Ik vind het persoonlijk juist fijn aan boksen dat er regels zijn, dat er meer tactiek gebruikt wordt, dat er zelfs een stukje psychologie bij komt kijken en dat er ingegrepen wordt door een scheidsrechter als (in dit geval McGregor) iemand zich niet meer kan verdedigen of terugvechten. Dan heeft het namelijk geen zin meer om nog 15x op je hoofd gepompt te worden, het is een sport en geen gladiatorengevecht. Echt vechten hoef ik niet te zien, ik wil een sport zien. Ik vind het mooi om te zien hoeveel inhoud en kracht Mayweather nog heeft op 40-jarige leeftijd en na bijna 2 jaar geen officieel gevecht, dat vind ik enorm knap. Daarnaast zijn tactiek, techniek, snelheid, voetenwerk, dat is gewoon van enorm hoog niveau. Maar goed, ik ben een boksliefhebber en ik heb niets met MMA, dat is bij jullie andersom dus eens gaan we het sowieso niet worden. ;c bewerkt door Tomasson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijpend lezen is hopelijk niet je sterkste punt pikkie, ik zeg namelijk nergens dat er geen tactiek bij MMA komt kijken, dat het ordinair slaan is of dat het ongetrainde criminelen zijn. Maar ok.

Overigens heb ik inderdaad geen enkel verstand van MMA, het aantal gevechten dat ik heb gezien is op 2 handen te tellen en ik vond het telkens teveel op vechten lijken en te weinig op een gecontroleerde sport. Dat is ook wat ik aangeef in m'n post, waarom ik boksen mooier vind dan MMA. Helaas is lezen blijkbaar erg lastig voor je en ben je daardoor een nier verloren, gelukkig heb je er nog 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Fijn aan boksen dat er regels zijn' komt toch wel redelijk neer op dat mma ordinair slaan zonder regels is. 20 jaar geleden misschien wel ja maar nu is het gewoon, zoals gezegd, een gereguleerde combinatie waarin (nagenoeg) alle disciplines zijn toegestaan. Lijkt me juist het walhalla voor de vechtsport liefhebber

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gebeurd.

Een nier zo recht door mn neus heen geschoten door mijn lach. Bedankt.

Als je dat roept snap je het dus echt he le maal niet. Dan heb je dus echt nog nooit meer dan 10 seconden gekeken naar een gevecht van bijvoorbeeld in de UFC. Geen tactiek? Je denkt dat het ordinair slaan is door een groepje ongetrainde criminelen? Als je eerst maar eens begint met inzien dat dit absoluut niet waar is kunnen we eens kijken of we nog op de overige 10 punten ingaan van je die feitelijk onjuist zijn. Beschamend eigenlijk dat je dit zo durft te beweren terwijl je blijkbaar NOG NOOIT een MMA gevecht (en geen boksen nee, dat durf ik ook te beweren) hebt gezien. Maar ok.

Ik ben het ook niet met Tomasson eens wat betreft MMA, maar waarom kan je dit niet normaal aan hem duidelijk maken? Wat een ontzettend vervelende manier van discussiëren heb jij zeg. Past in het rijtje Zeus. Tomasson gaat gewoon normaal op JV en Magikarp in en jij moet er zoals zo vaak weer als een debiel op in gaan. Kan toch ook zonder een sneer uit de delen man, kom op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vind jij dan zo raar aan dit bericht:

" Ik vind het persoonlijk juist fijn aan boksen dat er regels zijn, dat er meer tactiek gebruikt wordt, dat er zelfs een stukje psychologie bij komt kijken en dat er ingegrepen wordt door een scheidsrechter als (in dit geval McGregor) iemand zich niet meer kan verdedigen of terugvechten. Dan heeft het namelijk geen zin meer om nog 15x op je hoofd gepompt te worden, het is een sport en geen gladiatorengevecht. Echt vechten hoef ik niet te zien, ik wil een sport zien."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was inderdaad om nuance aan te brengen ten opzichte van m'n eerdere post, maar dat begrijpt de altijd primitief reagerende user Kokkie duidelijk niet helemaal. Het heeft ook geen nut om met zo'n figuur een discussie aan te gaan op dit forum, want hij is zo overtuigd van z'n eigen superioriteit (onterecht uiteraard) dat hij nooit open zal staan voor een andere user z'n invalshoek. Geeft niet, je hebt ook mensen zoals Kokkie nodig om een fatsoenlijke user te kunnen waarderen. Ik hoop voor z'n omgeving dat hij in het echte leven niet altijd zo reageert. Overigens @Kokkie: Ik zie dat je me tapijtlegger noemt, nu maakt dat me an sich niet zo heel veel uit. Maar buiten dat het feitelijk onjuist is, is het misschien een idee om eerst je eigen leven op orde te krijgen voordat je neerbuigend probeert te doen over anderen waar je niets van weet. Uiteindelijk heb ik gewoon een fulltime baan met vast contract en groei ik tamelijk snel binnen het bedrijf, woon ik samen met m'n vriendin in een mooi appartement, heb ik een hele fijne relatie met m'n vriendin en hebben we het geluk dat het ons gegund is om een kindje op komst te hebben. Breng je eigenlijk nog steeds bordjes met eten naar mensen? Zo ja, dan zal je inmiddels wel reuzesterk zijn met een baan die fysiek zo zwaar is. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond na maanden zelf weer de handschoenen aantrekken. Voel me weer goed en de pijntjes zijn grotendeels (behalve rug) weg. Nu hopen dat drie keer is scheepsrecht ook echt zo is. Twee keer getraind voor een wedstrijd. Eerste keer mn pezen in mn hand kapot gegaan. De tweede keer donderde ik van een zolder af en scheurde behalve één, al mn pezen in mn schouder. Dus nu hopelijk geen ongelukken op de weg. Wel moet er een kilo of 15 af eerst..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben Saddik heeft zich teruggetrokken dus, gaat de 30e een toernooi worden met 4 zwaargewichten: Verhoeven tegen Gerges en Rigters tegen Khbabez. Lijkt me toch een ez win voor Rico eigenlijk, al is die Rigters erg talentvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites