Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 Hele vette episode zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Vette ep! Nu echt afkicken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 W O W Hoe the fuck gaan ze die white walkers verslaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Gave ep zeg _O_ Ook eindelijk weer heerlijke dialoog zoals eerder True that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Mooie episode. Heb genoten van dat eindbeeld. Die power die ze uitstralen is fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Ben benieuwd of ze het gezicht gaat gebruiken. Lijkt me wel. Zou wel mooi zijn als ze dat doet ja. Wat is die Arya toch een heldin, zowel in de eerste als in de laatste episode van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 [spoiler=-]Ziek seizoen weer, echt fijn dat het niet zo lang duurt voordat het weer doorgaat :cab: Lees overigens op internet dat veel mensen denken dat Bran de Night King is. Meer mensen die deze theorie delen? Snap er namelijk vrij weinig van waarom dat zo zou zijn? Zagen jullie overigens ook dat The Army of The Dead liep in de vorm van huis Stark? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 We moeten alleen nog de laatste 2 afleveringen kijken, wat een seizoen zeg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 september 2017 Share Geplaatst 2 september 2017 [spoiler=-]Ziek seizoen weer, echt fijn dat het niet zo lang duurt voordat het weer doorgaat :cab: Lees overigens op internet dat veel mensen denken dat Bran de Night King is. Meer mensen die deze theorie delen? Snap er namelijk vrij weinig van waarom dat zo zou zijn? Zagen jullie overigens ook dat The Army of The Dead liep in de vorm van huis Stark? Ik word een beetje moe van al die mensen op het internet die denken meer te weten of zien dan anderen. Beide theorieën vind ik in elk geval erg vergezocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 Je hebt gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Heerlijk seizoen gezien! Overigens: [spoiler=Raar momentje]Vonden jullie het niet raar dat Sansa Littlefinger o.a. veroordeelde voor de moord op Lysa Arryn, terwijl zij destijds ook keihard stond te liegen tegenover Lord Royce op het moment dat ze moest getuigen?... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Net hoe het haar uitkomt hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 Ik vond het niet raar. Ze was toen een stuk jonger en iedereen weet hoe manipulatief die gast is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 [spoiler=Sansa]Dat was ook voordat hij haar aan Ramsay Bolton cadeau deed, dus in die zin kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze hem daarna wat minder lief vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 6 september 2017 Share Geplaatst 6 september 2017 (bewerkt) [spoiler=Sansa]Dat was ook voordat hij haar aan Ramsay Bolton cadeau deed, dus in die zin kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze hem daarna wat minder lief vond. Ik snap de actie van Sansa tegenover hem ook wel.. Het ging me meer om [spoiler=Royce] Lord Royce, die is toch flink voor lul gezet door haar daar in de Vale.. 6 september 2017 bewerkt door Mike-92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 september 2017 Share Geplaatst 6 september 2017 Die ziet ook wel in dat ze beter af zijn zonder hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 september 2017 Share Geplaatst 6 september 2017 Hij is sowieso nooit een fan geweest van LF van wat ik ervan gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Net e06 gezien van s07, gaan nu zo beginnen aan de laatste ep. [spoiler=e06]Waarom wachten ze ingodsnaam zo lang met weg gaan, als net die draak uit de lucht is geschoten? Jon had allang op de draak kunnen zitten. Vind dat wel een beetje typisch Amerikaans. Speerwerpen voor gevorderden. Zag al een plaatje voorbij komen met de gouden OS medaille :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2017 Share Geplaatst 10 september 2017 Okeeee, wat een laatste aflevering zeg :< [spoiler=E07]Arya en Sansa, heerlijk zeg. Nooit gedacht dat LF zo in koele bloede gekilld zou worden. Sowieso dat zij naar KL gaat om Cersei van haar lijstje te strepen. Met LFm moet dat kunnen toch? Cersei, loco. Ik dacht serieus ff een moment dat ze Jamie echt zou afmaken. Zat even met de handen in het haar. Ik heb ergens het gevoel dat Tyrion iets aan Cersei heeft beloofd maar ja, blijkbaar was het van haar kant trucage. Goh ja, de white walkers. Wat ziek zeg en vooral die draak. Die ging ff los in de laatste scenes. Nu weer moeilijk lang wachten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2017 Share Geplaatst 18 oktober 2017 Eindelijk begonnen met deze serie . Nu op einde van seizoen 3 . Laatste aflevering was second sons . Maar wat een heerlijke serie tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 november 2017 Share Geplaatst 15 november 2017 Zojuist seizoensfinale van seizoen 6 gezien. Eindelijk het gevoel dat het nu losbarst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Net seizoen 1 uitgekeken. Lijkt wel leuk weg hoor, maar zitten ook wel een paar minpunten aan. Zo lijkt er flink bezuinigd te zijn op de massagevechten (die zie je dus niet). En de hoeveelheid bloed die aan het zwaard zat na een bepaalde onthoofding klopte ook niet geloof ik. Hopelijk worden de volgende seizoenen nog beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2018 Share Geplaatst 15 april 2018 Haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 Ik las ergens dat dit het laatste seizoen gaat worden. Klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 6 december 2018 Share Geplaatst 6 december 2018 Dat klopt @Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten