Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

[spoiler=-]Ziek seizoen weer, echt fijn dat het niet zo lang duurt voordat het weer doorgaat :cab:

Lees overigens op internet dat veel mensen denken dat Bran de Night King is. Meer mensen die deze theorie delen? Snap er namelijk vrij weinig van waarom dat zo zou zijn?

Zagen jullie overigens ook dat The Army of The Dead liep in de vorm van huis Stark?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=-]Ziek seizoen weer, echt fijn dat het niet zo lang duurt voordat het weer doorgaat :cab:

Lees overigens op internet dat veel mensen denken dat Bran de Night King is. Meer mensen die deze theorie delen? Snap er namelijk vrij weinig van waarom dat zo zou zijn?

Zagen jullie overigens ook dat The Army of The Dead liep in de vorm van huis Stark?

Ik word een beetje moe van al die mensen op het internet die denken meer te weten of zien dan anderen. Beide theorieën vind ik in elk geval erg vergezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk seizoen gezien!

Overigens:

[spoiler=Raar momentje]Vonden jullie het niet raar dat Sansa Littlefinger o.a. veroordeelde voor de moord op Lysa Arryn, terwijl zij destijds ook keihard stond te liegen tegenover Lord Royce op het moment dat ze moest getuigen?...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Sansa]Dat was ook voordat hij haar aan Ramsay Bolton cadeau deed, dus in die zin kan ik me er wel iets bij voorstellen dat ze hem daarna wat minder lief vond.

Ik snap de actie van Sansa tegenover hem ook wel.. Het ging me meer om

[spoiler=Royce] Lord Royce, die is toch flink voor lul gezet door haar daar in de Vale..

bewerkt door Mike-92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net e06 gezien van s07, gaan nu zo beginnen aan de laatste ep.

[spoiler=e06]Waarom wachten ze ingodsnaam zo lang met weg gaan, als net die draak uit de lucht is geschoten? Jon had allang op de draak kunnen zitten. Vind dat wel een beetje typisch Amerikaans. Speerwerpen voor gevorderden. Zag al een plaatje voorbij komen met de gouden OS medaille :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okeeee, wat een laatste aflevering zeg :<

[spoiler=E07]Arya en Sansa, heerlijk zeg. Nooit gedacht dat LF zo in koele bloede gekilld zou worden. Sowieso dat zij naar KL gaat om Cersei van haar lijstje te strepen. Met LFm moet dat kunnen toch?

Cersei, loco. Ik dacht serieus ff een moment dat ze Jamie echt zou afmaken. Zat even met de handen in het haar. Ik heb ergens het gevoel dat Tyrion iets aan Cersei heeft beloofd maar ja, blijkbaar was het van haar kant trucage.

Goh ja, de white walkers. Wat ziek zeg en vooral die draak. Die ging ff los in de laatste scenes.

Nu weer moeilijk lang wachten :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 1 uitgekeken. Lijkt wel leuk weg hoor, maar zitten ook wel een paar minpunten aan. Zo lijkt er flink bezuinigd te zijn op de massagevechten (die zie je dus niet). En de hoeveelheid bloed die aan het zwaard zat na een bepaalde onthoofding klopte ook niet geloof ik. Hopelijk worden de volgende seizoenen nog beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites