007mark Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 (bewerkt) Nog niks geluisterd, dus laat me ook verrassen vanavond. Schijnt dat Nederland grote kans heeft om door te gaan, dus ben benieuwd naar de performance. Edit: Zie nu die voorbeschouwing, Rusland gaat winnen. Krijgen sowieso altijd al veel punten van buurlanden daar en hebben nu ook een redelijk goed nummer (matige zanger imo maargoed). 10 mei 2016 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Verkeerde toonhoogte in het begin en te weinig lucht op het einde. Goed begin van het Eurovisie Foutenfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Ik zit er klaar voor, zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 [twitter]730112069899538435[/twitter] Meer Songfestival hoef ik niet vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Twitter altijd +1 tijdens het ESF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Douwe Bob was wel goed hoor. Prima gezongen, performance ook goed. Die van nu is één van de favorieten toch? Klinkt niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Twitter altijd +1 tijdens het ESF. Ontiegelijk veel mislukte pogingen tot grappig zijn juist. Iedereen aan het gieren om de retweets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Douwe Bob was wel goed hoor. Prima gezongen, performance ook goed. Die van nu is één van de favorieten toch? Klinkt niet verkeerd. Staat bij de bookies op plek 10. Onder Armenie :cab: Was natuurlijk een mooie vrouw, maar nummer was gewoon heel erg matig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2016 #SanMarino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 San Marino, wat erg :r Vond Douwe qua zang echt veruit het beste tot nu toe. Klonk gewoon alsof ze zijn plaat afspeelden. Rusland vond ik live eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Weer makkelijk scoren dat nummer, jammer.. Ik vind dat nummer van Hongarije ook wel echt iets hebben :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Staat bij de bookies op plek 10. Onder Armenie :cab: Was natuurlijk een mooie vrouw, maar nummer was gewoon heel erg matig... Oh huh. Dacht dat dat Armenië was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Die van Cyprus, dat nummertje klonk heel erg als een bekend nummer van een vrouwelijke zangeres? Kan er niet specifiek opkomen. Katy Perry, Taylor Swift of Pink dacht ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Oostenrijk ook wel grappig. Begrijp alleen de keuze voor Franstalig in combinatie met Oostenrijk niet. Hoe kom je er op :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Die presentatrice even flirten met Douwe :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 wat een kutnummer van montenegro zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Weet iemand hoe laat de uitslag is? Vind dat wel leuk om te checken. Die Nederlandse presentatoren piesen dan altijd in hun broek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Weet iemand hoe laat de uitslag is? Vind dat wel leuk om te checken. Die Nederlandse presentatoren piesen dan altijd in hun broek. Rond 22.45. Helemaal mooi als Nederland pas als laatste wordt genoemd inderdaad:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Haha ja idd :D EN als we het niet halen tuurlijk weer schande spreken enzo. Mooie televisie. Thanks voor de info. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Oh god die rappende Bosniër :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Deze zou ik wel doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Dat San Marino, prachtig :r Zitten overigens wel een aantal goede chicks tussen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Armenië was veruit de beste. Cyprus en Douwe Bob volgen op gepaste afstand. En Rusland, gadverdamme. Smerige popsong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Is dit nu de finale of zo? Ik weet hier echt niets vanaf namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Halve finale 1/2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei 2016 Share Geplaatst 10 mei 2016 Cyprus doet me echt zo hard denken aan een ander lied he, kan dat me alleen niet voor de geest halen. Verder was het allemaal niet zoveel soeps weer imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten