Pinolero Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik zou ze beide doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Laat deze maar doorgaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rick. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 leuke dames Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik zou ze beide doen. kenner Ik denk wel dat België doorgaat. Is tenminste een keer wat anders... ;e Slechtste nummer ooit Op Betfair stonden ze aan 6 euro to qualify, net na het optreden aan 9 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nightfire Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Slovakia @3,20 bij unibet kan je ook nog overwegen. Was best wel aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Iemand een linkje naar die getallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Die tweeling mag wel een trio met mij vormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nightfire Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 http://www.unibet.nl en daarna op live wedden klikken (en dan eurovisiesongfestival selecteren in het popup venster) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 ;e Slechtste nummer ooit Op Betfair stonden ze aan 6 euro to qualify, net na het optreden aan 9 :mrgy: Blijkbaar ben je de nummers van Kate Ryan, Sergio, Sandy en weet ik veel wie nog al vergeten. Nou als je die serieus beter vindt... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Hoeveel moeten er nog? Val nu al bijna in slaap joh :G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Moldavië moet winnen. Echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Sanel wtf was dat voor een banjomuziek:// Don't ask me, maar hij gaat wel winnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Mag ik even janken als deze doorgaan en Nederland niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik zet ook ff de livestream aan en zie meteen dit. :cab: Ik zeg winnaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Als ze winnen dan eet ik mijn puntmuts op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Tuurlijk, als dit doorgaat weet ik het ook niet meer..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Haha, Jan Smit die liedjes gaat afzeiken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik vond Moldavie wel chill, beter dan al die saaie pop. Jan Smit heeft duidelijk een voorkeur. ;c Nu maar Oh Oh Cherso kijken.. Oh komt niet meer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Geruchten gaan trouwens dat óf Studio 100 óf Vader Abraham hier achter zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zet deze maar bij de titelkandidaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Lekker nummer (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 50% van de uitslag wordt bepaald door een flopjury;) Ik kijk er al jaren niet meer naar :5 Zelfs van de slechtste liedjes kan je verwachten dat ze doorgaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Dinsdag viel dat tog echt enorm mee als ik keek naar wie er door gingen waren toch op zijn minst wel redelijke nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Zweden is wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Blijkbaar ben je de nummers van Kate Ryan, Sergio, Sandy en weet ik veel wie nog al vergeten. Nou als je die serieus beter vindt... ;e Dit was toch ook ontzettend slecht :cab: Ik zet ook ff de livestream aan en zie meteen dit. :cab: Ik zeg winnaars. Linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten