Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ah daar zijn die klote-Grieken die aan je tafel komen staan spelen terwijl je aan het vreten bent. Verdomme man. #esf :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Grieks mannetje_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Oekraine gooit een reus in de strijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Oekraïne mag winnen, damn zeg :cab: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Oekraïne.. Winnaar! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Oef, Oekraïne :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat een lekker wijf damn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nou, bij deze is Bar weer single jongens. Ik heb m'n volgende vrouw gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nou, bij deze is Bar weer single jongens. Ik heb m'n volgende vrouw gevonden. Bij deze is ze weer bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Doe ik die Deense wel. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Griekenland :-D Wat is er zo grappig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die Noorse mag er ook wel wezen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Die Noorse is ook niet mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat is er zo grappig? Gewoon die hele act Die Noorse is trouwens ook zeker niet verkeerd zeg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Ik blijf toch bij mijn Wit Russische Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat is er zo grappig? Leek een beetje op Dubioza Kolektiv, beste nummer van de avond. _O_ Mijn lijstje: Frankrijk 5 Litouwen 3 Moldavië 3 Finland 6 Spanje 2 België 3 Estland 7 Wit-Rusland 6 Malta 7 Rusland 2 Duitsland 4 Armenië 4 Nederland 3 Roemenië 1 Verenigd Koninkrijk 5 Zweden 5 Hongarije 4 Denemarken 9 IJsland 6 Azerbeidjan 5 Griekenland 10 Oekraïne 7.5 Italië 7 Noorwegen 5 Georgië 3 Ierland 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Gewoon die hele act Die Noorse is trouwens ook zeker niet verkeerd zeg :) Een mooie mix van traditionele muziek met rock. Maar goed, had ook niet verwacht dat men dat hier waardeert, iedereen ligt hier meer te fappen op zangeressen die liedjes zingen met cliche-achtige teksten die ze zelf niet eens geschreven hebben ;c Leek een beetje op Dubioza Kolektiv, beste nummer van de avond. _O_ Inderdaad, deed me er ook aan denken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Doe mij maar: 1. Denemarken 2. Griekenland 3. Noorwegen 4. Nederland 5. Malta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 1. Roemenië 2. Denemarken Rest kan me gestolen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 1. Roemenië Roemenië is al hoog geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Nou, bij deze is Bar weer single jongens. Ik heb m'n volgende vrouw gevonden. Huh? Ze zit nog steeds naast me op de bank hoor, zoals al twee jaar lang het geval is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Eens paar keer stemmen op Griekenland, valt toch binnen mijn smsbundel en doe er verder niks mee. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Gewoon Denemarken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Azerbeidzjan mag hoog eindigen van mij. Samen met Italië, Belgie en Oekraïne. :D Die vent van Malta ook wel. :p Allemaal achter Denemarken wel. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 3x Griekenland, 2x Denemarken gestemd. Vorig jaar ook al Denemarken huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten