Mathi Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Nobelprijs zei je toch :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik denk dat Turkije zelfs de Jostiband zou kunnen sturen en nog 6e worden. :cab: Overigens zag ik Balotelli tussen de Zweden lopen, die zal wel al die Zweedse chicks doen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Waar staat de uitslag van de semi's? Wil wel weten hoeveel België was :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 En hoeveelste was Nederland dan= Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Lied valt wel mee, maar dat gedans vind ik dan weer zo achterlijk als wat. :r NL was 15e werd me hier verteld, België geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 15e ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Zweden bespaart heel Europa de schande van een Russische overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 15e:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik denk dat als je de teletubbies stuurt, dat je dan ook in de top 5 komt :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Alleen ff die uitslag gekeken net. Maar wat een corrupte bende zeg. Je wist vantevoren bij elk land al wie de 8, 10 en 12 punten kregen. Vooral bij die oostblokzooi en slavische landen. Geen fuck aan. Hoe heet de Zweedse chick btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Loreen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Alleen ff die uitslag gekeken net. Maar wat een corrupte bende zeg. Je wist vantevoren al wie de 8, 10 en 12 punten kregen. Geen fuck aan. Hoe heet de Zweedse chick btw? Lorine Zineb Noka Talhaoui (Loreen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Loreen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Danku. Geen slechte chick iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2012 Haha nu toch ophouden met jullie vriendjespolitiek hoor. Duitsland en Belgie waren gegarandeerd 12 punten voor Turkije. Dan had je nog Belgie, Frankrijk, GB, Oostenrijk en Zwitserland die tussen 8 en 12 zaten. Toch een betere resultaat dan verwacht. Wel opvallend dat Cyprus, Roemenië en vooral Griekenland zo laag eindigden. Wel een zwaar terechte winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Heeft wat weg van Littlefinger van Game of Thrones :mrgy: Ik dacht juist hetzelfde toen ik die gast zag :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 begin calimerogedrag: Zweden gaat duidelijk winnen door al die bevriende buurtjes, wat een schande, eind calimerogedrag In Nederland nemen we het gewoon niet serieus, dankzij die slechte naam van het evenement. Menig ander land neemt de grootste popartiesten van het land of de regio mee, omdat zij het als een eer zien daaraan mee te doen en wie stuurt Nederland? Derderangs-artiesten als Sieneke en Joan Franka, waar wijzelf zelfs nog nooit van hebben gehoord, 0,0 ervaring hebben met optreden voor een groot publiek, zingend in een genre (en taal) wat totaal niet aanslaat in de rest van Europa. Ik word zo ontzettend moe van dat hypocriete gecalimero van die buurtjes stemmen op elkaar, alsof wij nooit punten geven aan Belgie en Duitsland. Stuur eens een fatsoenlijke popartiest i.p.v. die Trossiaanse SBS-bagger. Nederland leeft qua Songfestival-muziek in de jaren 60. Wake Up-call, het is 2012! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Go with the flow en ook een zoetsappig eurodance nummer insturen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Iemand al ergens een uitslag van de halve finale gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Danku. Geen slechte chick iig. Pas op want dalijk krijg je d'r broers Faouzi en Hicham achter je aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 En http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1311520 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Iemand al ergens een uitslag van de halve finale gevonden http://www.eurovision.tv/page/baku-2012/about/shows/first-semi-final http://www.eurovision.tv/page/baku-2012/about/shows/second-semi-final En http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1311520 :r :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Echt hoor, als je Afrojack iets laat verzinnen doe je sowieso mee voor de top 5. En ik ga nog steeds stuk om dresses from den Aldi. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Lol België voorlaatst en 40ste van de 42 landen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 En http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/ookdatnog/1.1311520 :r Hahaha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten