Jeroen. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 En drie landen die zich al geplaatst hebben;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik zit me nog steeds af te vragen waarom die Joan nou die indianentooi op had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Iemand een streampje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Hoop dat sws Zweden, Malta en Servië doorgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) Die Joan is echt een partij zenuwachtig zeg. Zweden, Malta en Servië zijn ook mijn favorieten van deze semi. Ik heb die linkse presentatrice overigens uitgenodigd om eens in Den Bosch te komen, gezellig man. 24 mei 2012 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 @Ruben; http://www.canlitv.com/?id=5 Wel Turks. Anders moet je ff BBC livestream zoeken. Maar alle nationale zenders zenden m toch uit? Vind serieus Turkije en Nederland een vd beste. Wat een slechte boel haha. Zweden wel veruit beste. Die zullen straks in de finale ook minimaal 6x12 pakken uit Scandinavie, al heb ik halve finale1 niet kunnen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Vond het gejuich van de zaal wel mooi toen Bonomo moest optreden. Mja, komt niet omdat het lied zo geweldig was natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Duitsland mag natuurlijk niet stemmen vanavond, toch? Anders had Turkije op veel stemmen kunnen rekenen. Duitsland, Frankrijk, en Groot-Brittannië mogen vanavond meestemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) Duitsland, Frankrijk, en Groot-Brittannië mogen vanavond meestemmen Oh, dan wordt het twee vingers in de neus voor Turkije. Nederland kan overigens ook stemmen verwachten uit Turkije, vanwege de achtergrond van Joan. Wordt al een tijdje geprezen in de media. 24 mei 2012 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat lied van Alexander Rybak blijft baas he. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik zit me nog steeds af te vragen waarom die Joan nou die indianentooi op had.Dat deden ze vroeger als kleine kinderen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Lena. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Dat lied van Alexander Rybak blijft baas he. _O_ Eens, een van de betere liedjes van de afgelopen 10 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Anders verkracht je ff een van de bekendste liedjes van het songfestival, ABBA FAIL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 http://www.songfestival.nl/ Nederlands ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Mm, wie is die Italiaanse btw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ik moet zeggen dat de grote landen dit jaar met goede songs komen: Groot Brittanië, Frankrijk en Italië allemaal. @ Ties: Nina Zilli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2012 Idd. Kan zomaar zijn dat Azerbeidzjan m weer wint. Leuke vrouw en een goede stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 http://www.songfestival.nl/ Nederlands ;) Thanks (y) I'Genio ook bedankt, maar in het Nederlands is toch wat leuker kijken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Toch leuk dat Litouwen door is, leuk lied hebben ze toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nederland gaat het zeer waarschijnlijk niet redden denk ik :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Zweden door, mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nederland gaat het zeer waarschijnlijk niet redden denk ik :P Mooi ook. Zweden gelukkig door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nederland gaat het zeer waarschijnlijk niet redden denk ik :P Vond het nochtans een leuk vrolijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Slovenië gaat sowieso nog komen :P en Turkije denk ik Laatste moet Slovenië zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten