MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 35 minuten geleden zei Socrates: Wachten op Portugal. Griekenland wel benieuwd naar visueel. IJsland. Rest kan mij gestolen worden. Litouwen was nog wel smaakvol. IJsland is wel oke he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 minuut geleden zei MNie: IJsland is wel oke he Ja, heel mooie staging, goed driestemmig.. Prima performance. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Griekenland is ook oke hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Beetje apart, maar inderdaad niet verkeerd. IJsland was ook zeer degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Griekenland is inderdaad wel goed. Voor IJsland geldt hetzelfde als voor Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Griekenland is ook wel één van mijn favorieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Noorwegen wil heel graag op TikTok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Helaas zijn dinsdag en donderdag mikn trainingsavonden, dus niet live kunnen kijken. Zal dus de optredens a.s. zaterdag moeten afwachten. S10 wel even teruggekeken uiteraard. Einde wel enorm mooi, breekbaar gezongen. Bijna het idee dat er echt tranen kwamen. Zaterdag hier redelijk wat mensen op bezoek om met zijn allen te kijken ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Die laatste viel ook niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 (bewerkt) 1 minuut geleden zei 007mark: Helaas zijn dinsdag en donderdag mikn trainingsavonden, dus niet live kunnen kijken. Zal dus de optredens a.s. zaterdag moeten afwachten. S10 wel even teruggekeken uiteraard. Einde wel enorm mooi, breekbaar gezongen. Bijna het idee dat er echt tranen kwamen. Zaterdag hier redelijk wat mensen op bezoek om met zijn allen te kijken ook Kijk Moldavië ook nog even terug, gratis tip Zojuist zei neva: Die laatste viel ook niet tegen. Helemaal met je eens! 10 mei 2022 bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 (bewerkt) Armenië nu ook goed, beter dan toen ik er eerder naar luisterde. Portugal, Oekraïne, Griekenland, IJsland en Armenië mijn favo's. Litouwen nog een beetje. En Zwitserland ook nog wel een beetje. Vraag me eigenlijk af of Nederland de finale wel gaat halen. Zie al best veel kanshebbers als ik mijn eigen lijstje pak + de wat meer feestelijke nummers. Hoop dat Noorwegen eruit vliegt, maar dat zal wel niet. 10 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 2 minuten geleden zei Chiemel: Armenië nu ook goed, beter dan toen ik er eerder naar luisterde. Portugal, Oekraïne, Griekenland, IJsland en Armenië mijn favo's. Litouwen nog een beetje. Mee eens, minus Armenië. Beetje kinderachtig. Albanië, Moldavie en Oostenrijk mogen van mij lekker achterblijven in deze halve finale. God wat een kitsch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Volgens mij ben ik de enige die Griekenland zwaar tegen vindt vallen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 minuut geleden zei Titan: Volgens mij ben ik de enige die Griekenland zwaar tegen vindt vallen? Ik zie het, je krijgt er rare grammaticale errors van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 1 minuut geleden zei neva: Ik zie het, je krijgt er rare grammaticale errors van. Niet als 'de enige' het onderwerp van de (naamwoordelijk) gezegdezin is Trouwens, nu ik Benni Benassi weer hoor... We hebben de winnaar van de beste videoclip aller tijden gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Sowieso gaan door: Oekraïne Griekenland Portugal Noorwegen Nederland Rest is lastig te voorspellen. Ik zeg: Moldavië Letland Litouwen Armenië Albanië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Sowieso gaan door: Oekraïne Griekenland Portugal Noorwegen Nederland Rest is lastig te voorspellen. Ik zeg: Moldavië Letland Litouwen Armenië Albanië Ik zeg, ik lees het morgen wel. Weltruste! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 34 minuten geleden zei Socrates: Ja, heel mooie staging, goed driestemmig.. Prima performance. Echt? Ik vond dat nog braver dan de EO Jongerendag. Nul dynamiek, nul interactie onderling en zanglijnen die allesbehalve speciaal waren. Klassiek bierhaalmomentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 2 minuten geleden zei Grote Ree: Echt? Ik vond dat nog braver dan de EO Jongerendag. Nul dynamiek, nul interactie onderling en zanglijnen die allesbehalve speciaal waren. Klassiek bierhaalmomentje. Was ook geen nummer voor veel dynamiek. Zanglijnen vond ik juist wel erg schoon en afwisseling inzitten. Vond het in dit deelnemersveld erg verfrissend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Zojuist zei Socrates: Was ook geen nummer voor veel dynamiek. Zanglijnen vond ik juist wel erg schoon en afwisseling inzitten. Vond het in dit deelnemersveld erg verfrissend. Mwuah, wellicht verfrissend maar ik schaar hem qua rust in dezelfde categorie als Portugal en waar Portugal alles goed deed (onderscheidende stem, staging, song, geloofwaardigheid) daar vond ik IJsland in alles een slap aftreksel met verkeerde gemaakte keuzes. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Had Kroatië wel verwacht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 (bewerkt) Hoppa Moldavië door mooi mooi mooi Ook veruit het leukst van deze 10. Rest is katten gejank. En daar doe ik het miauwen van mn katten geen eer aan 10 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Moldavië door, rot op hoor Nederland gewoon weer als laatste genoemd. Kneep em nog wel even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 2 minuten geleden zei neva: Had Kroatië wel verwacht eigenlijk. Die had ik er ook wel bij willen zien. Maar voor de rest een prima uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Kan ook prima leven met deze uitslag. De goede nummers zijn gewoon door en dan heb je nog een Noorwegen en Moldavië om er een feestje van te maken. Ze zeiden geloof ik dat donderdag op papier beter zou moeten zijn? Betwijfel dat ik het daarmee eens ben, maar anders belooft het nog wat. Zonder Oekraïne zou het sowieso denk ik een spannende finale worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten