Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Helaas zijn dinsdag en donderdag mikn trainingsavonden, dus niet live kunnen kijken. Zal dus de optredens a.s. zaterdag moeten afwachten. S10 wel even teruggekeken uiteraard. Einde wel enorm mooi, breekbaar gezongen. Bijna het idee dat er echt tranen kwamen.

Zaterdag hier redelijk wat mensen op bezoek om met zijn allen te kijken ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Helaas zijn dinsdag en donderdag mikn trainingsavonden, dus niet live kunnen kijken. Zal dus de optredens a.s. zaterdag moeten afwachten. S10 wel even teruggekeken uiteraard. Einde wel enorm mooi, breekbaar gezongen. Bijna het idee dat er echt tranen kwamen.

Zaterdag hier redelijk wat mensen op bezoek om met zijn allen te kijken ook

Kijk Moldavië ook nog even terug, gratis tip :D

Zojuist zei neva:

Die laatste viel ook niet tegen.

Helemaal met je eens!

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Armenië nu ook goed, beter dan toen ik er eerder naar luisterde. Portugal, Oekraïne, Griekenland, IJsland en Armenië mijn favo's. Litouwen nog een beetje. En Zwitserland ook nog wel een beetje. 

Vraag me eigenlijk af of Nederland de finale wel gaat halen. Zie al best veel kanshebbers als ik mijn eigen lijstje pak + de wat meer feestelijke nummers. 

Hoop dat Noorwegen eruit vliegt, maar dat zal wel niet. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Armenië nu ook goed, beter dan toen ik er eerder naar luisterde. Portugal, Oekraïne, Griekenland, IJsland en Armenië mijn favo's. Litouwen nog een beetje. 

Mee eens, minus Armenië. Beetje kinderachtig.

Albanië, Moldavie en Oostenrijk mogen van mij lekker achterblijven in deze halve finale. God wat een kitsch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Ik zie het, je krijgt er rare grammaticale errors van. 

Niet als 'de enige' het onderwerp van de (naamwoordelijk) gezegdezin is ;)

Trouwens, nu ik Benni Benassi weer hoor... We hebben de winnaar van de beste videoclip aller tijden gemist :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Socrates:

Sowieso gaan door:

Oekraïne

Griekenland

Portugal

Noorwegen

Nederland

Rest is lastig te voorspellen. Ik zeg:

Moldavië

Letland

Litouwen

Armenië

Albanië 

Ik zeg, ik lees het morgen wel. Weltruste! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Socrates:

Ja, heel mooie staging, goed driestemmig.. Prima performance.

Echt? Ik vond dat nog braver dan de EO Jongerendag. Nul dynamiek, nul interactie onderling en zanglijnen die allesbehalve speciaal waren. Klassiek bierhaalmomentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Grote Ree:

Echt? Ik vond dat nog braver dan de EO Jongerendag. Nul dynamiek, nul interactie onderling en zanglijnen die allesbehalve speciaal waren. Klassiek bierhaalmomentje.

Was ook geen nummer voor veel dynamiek. Zanglijnen vond ik juist wel erg schoon en afwisseling inzitten. Vond het in dit deelnemersveld erg verfrissend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Socrates:

Was ook geen nummer voor veel dynamiek. Zanglijnen vond ik juist wel erg schoon en afwisseling inzitten. Vond het in dit deelnemersveld erg verfrissend.

Mwuah, wellicht verfrissend maar ik schaar hem qua rust in dezelfde categorie als Portugal en waar Portugal alles goed deed (onderscheidende stem, staging, song, geloofwaardigheid) daar vond ik IJsland in alles een slap aftreksel met verkeerde gemaakte keuzes. Het moge duidelijk zijn dat ik geen fan ben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ook prima leven met deze uitslag. De goede nummers zijn gewoon door en dan heb je nog een Noorwegen en Moldavië om er een feestje van te maken. 

Ze zeiden geloof ik dat donderdag op papier beter zou moeten zijn? Betwijfel dat ik het daarmee eens ben, maar anders belooft het nog wat. Zonder Oekraïne zou het sowieso denk ik een spannende finale worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites