Arezo Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Nou, ik heb hem horen zingen. Mijn soundbar is er kapot van gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Nou, ik heb hem horen zingen. Mijn soundbar is er kapot van gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 10 minuten geleden zei Arezo: Nou, ik heb hem horen zingen. Mijn soundbar is er kapot van gegaan. Het liedje zelf was ook niet echt om over naar huis te schrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Wat een ellende vanavond. Estland, België, Cyprus, IJsland, Oostenrijk, Australië, Litouwen waren het minst slecht denk ik. Ook Albanië, Polen en Armenië of Georgië zullen wel doorgaan. Griekenland en Denemarken kreeg ik echt griep van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Griekenland was echt bizar slecht. Polen had inspiratie opgedaan bij Jennifer Lopez 20 jaar geleden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 7 minuten geleden zei neva: Wat een ellende vanavond. Estland, België, Cyprus, IJsland, Oostenrijk, Australië, Litouwen waren het minst slecht denk ik. Ook Albanië, Polen en Armenië of Georgië zullen wel doorgaan. Griekenland en Denemarken kreeg ik echt griep van. Mag ik Roemenië toevoegen aan deze griepgolf? Dat was echt totale chaos. De selectiecommissie aldaar moet last van koortsdromen hebben gehad. Een andere verklaring waarom dat gedrocht door kwam heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Op de officiële Facebook en YouTube pagina van Eurovision zijn de commentaren nochtans lovend. Dat vind ik dan een veel betere waarde meter dan de echte kenners hier @neva ik kreeg bij die van Griekenland het gevoel dat ik van een brug wou springen zeg. Dacht met Denemarken al het slechtste gezien te hebben, maar niets was minder waar. En die van Roemenië ook zo vals als iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 5 minuten geleden zei Jeroen.: Griekenland was echt bizar slecht. Polen had inspiratie opgedaan bij Jennifer Lopez 20 jaar geleden denk ik. Potverdorie, ik dacht aan een Aliexpress versie van Britney. Zelfde tijdperk. 3 minuten geleden zei Grote Ree: Mag ik Roemenië toevoegen aan deze griepgolf? Dat was echt totale chaos. De selectiecommissie aldaar moet last van koortsdromen hebben gehad. Een andere verklaring waarom dat gedrocht door kwam heb ik niet. Ja, die was ook heel slecht. Maar toen ben ik halverwege wat drinken gaan halen, dus vond het niet fair om die helemaal af te branden 4 minuten geleden zei Bogatyr: @neva ik kreeg bij die van Griekenland het gevoel dat ik van een brug wou springen zeg. Dacht met Denemarken al het slechtste gezien te hebben, maar niets was minder waar. En die van Roemenië ook zo vals als iets. Die Griek liep alleen maar een beetje te mompelen had ik het idee. Wat een drama. En dan werd San Marino zo afgebrand, nou vond die nog meevallen. Oostenrijk wel grappig liedje trouwens, lekker catchy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 1 minuut geleden zei neva: Potverdorie, ik dacht aan een Aliexpress versie van Britney. Zelfde tijdperk. Ik had hier thuis de opmerking dat het een combinatie van Lopez en Spears. Maar echt die early 2000's girlpop. 1 minuut geleden zei neva: Ja, die was ook heel slecht. Maar toen ben ik halverwege wat drinken gaan halen, dus vond het niet fair om die helemaal af te branden Best was het niet nee. 1 minuut geleden zei neva: Die Griek liep alleen maar een beetje te mompelen had ik het idee. Wat een drama. En dan werd San Marino zo afgebrand, nou vond die nog meevallen. Oostenrijk wel grappig liedje trouwens, lekker catchy. Die Griek was echt een compleet misverband tussen zang(wat al drama was) en muziek wat een afschuwelijk nummer alleen maar erger makt. Oostenrijk is denk wel de enige van deze halve die beetje kan strijden in de bovenste regionen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 (bewerkt) Ah, toch een topic over Eurovision. Was aan het twijfelen om er een topic over te maken. Als Belg zijnde, België gaat door. Maar een drama van een Eurovision dit jaar trouwens. Loreen gaat weer winnen. What about Croatia? 11 mei 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 15 minuten geleden zei xanderoo: Als Belg zijnde, België gaat door. Maar een drama van een Eurovision dit jaar trouwens. Het applaus zegt genoeg denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bogatyr: Het applaus zegt genoeg denkik Ja, was één van de enige hoogtepunten, en dat zegt wel wat over het niveau dit jaar. Weinig variatie, vind ik. Viel me ook wel op, het applaus, maar dat kan wel zijn omdat onze Peter mij erop attent maakte. 11 mei 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Behbe, is kinda Krezeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Zit er toch klaar voor hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Moet toch wat aan hebben staan tijdens fm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 (bewerkt) Ik ben er klaar voor! Toch al een beter begin dan beide halve finales! 13 mei 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Moet zeggen dat de meeste wel beter waren dan hunzelf in de halve finale. Frankrijk was wel sterk moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Spanje één van mijn favorieten. Samen met winnaar Zweden en Noorwegen, die nog komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 6 minuten geleden zei 007mark: Spanje één van mijn favorieten. Samen met winnaar Zweden en Noorwegen, die nog komt. Spanje was ook sterk. En Loreen heeft wel eens beter gezongen, maar zal alsnog wel winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei aron24: Spanje was ook sterk. En Loreen heeft wel eens beter gezongen, maar zal alsnog wel winnen. Ik had ook de indruk dat Loreen beter kon, zeker het begin was wat aarzelend. Misschien wat ziekjes. Vond Spanje niet echt wauw. Het zou me toch verbazen mocht het niet winnen. Moldavië en Australië voor mij. Servië vind ik ook niet slecht, maar het gezang is echt om van te huilen.. 13 mei 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Italië was ook wel fijn moet ik zeggen. Hele goede stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Servië was ook positieve verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Trots op Gustaph! In de odds intussen gestegen naar 8. Top 10 mag hij in ieder geval blij mee zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Duitsland ver uit het lekkerste nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Noa Kirel, goeiemorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten