Jespresso Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 19 minuten geleden zei Pino: Mwah hij heeft wel een punt natuurlijk. Dit gaat heel erg veel geld kosten en ik betwijfel of je dat geld er ook weer uithaalt. Gewoon zeiken om te zeiken. Kan me niet voorstellen dat je je hier echt druk om kan maken, maar dat zal dan aan mij liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Jij bent vroeger echt in een ton met azijn gevallen he, tering zeg. Wat moet jij een kut leven hebben Ik heb helemaal niets met dit hele songfestival. Van mij mogen ze dat daarom volledig afschaffen. Veel meer kan ik er niet van maken. OS / EK / WK is daarom ook geen goede vergelijking. Daar kan ik best van genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Ik heb helemaal niets met dit hele songfestival. Van mij mogen ze dat daarom volledig afschaffen. Veel meer kan ik er niet van maken. OS / EK / WK is daarom ook geen goede vergelijking. Daar kan ik best van genieten. Dus omdat jij ergens niet van genieten is het geen goede vergelijking? Volgens mij zou je als organisator vooral naar het economische aspect (kosten-opbrengsten) moeten kijken bij het al dan niet organiseren van dit soort evenementen, of het dan Eurovisie, OS of wat dan ook is. Natuurlijk hoort daar ook een stukje emotie bij maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden dat er een songfestival in Nederland georganiseerd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 1 uur geleden zei Grote Ree: maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden dat er een songfestival in Nederland georganiseerd wordt. Sowieso de hele gay community Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 3 uur geleden zei MisterX: Ik heb helemaal niets met dit hele songfestival. Van mij mogen ze dat daarom volledig afschaffen. Veel meer kan ik er niet van maken. OS / EK / WK is daarom ook geen goede vergelijking. Daar kan ik best van genieten. En zo zijn er ook genoeg mensen die vinden dat het OS / EK / EK mag worden afgeschaft. Leven en laten leven zou ik zeggen. Nog mensen die gaan proberen aan kaartjes te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 14 minuten geleden zei 007mark: Nog mensen die gaan proberen aan kaartjes te komen? Zal wel pittig lastig zijn om die te bemachtigen. Maar nooit geschoten als altijd mis. Ik ben benieuwd waar het zal plaatsvinden. Ziggo Dome lijkt mij toch de beste locatie? Qua visuele effecten kan elk land iig nog verder gaan dan ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 12 minuten geleden zei Chimpa: Zal wel pittig lastig zijn om die te bemachtigen. Maar nooit geschoten als altijd mis. Ik ben benieuwd waar het zal plaatsvinden. Ziggo Dome lijkt mij toch de beste locatie? Qua visuele effecten kan elk land iig nog verder gaan dan ooit. Ziggo Dome lijkt me eigenlijk uitgesloten. Las dat de faciliteiten rondom het Ziggo Dome heel slecht zijn (huisvesting journalisten, etc etc.) RAI Amsterdam en Ahoy in Rotterdam zijn grotere kanshebbers waarschijnlijk. Zelfs MECC in Maastricht werd genoemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 Het MECC is volgens mij groter dan Ahoy, dus ik weet niet waarom je het bijwoord zelfs gebruikt...... LIMBURGHATER!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 4 minuten geleden zei Pino: Het MECC is volgens mij groter dan Ahoy, dus ik weet niet waarom je het bijwoord zelfs gebruikt...... LIMBURGHATER!? Omdat Maastricht meestal niet de voorkeur krijgt voor dit 'soort' evenementen'. Meestal komt dat toch eerder in Amsterdam of Rotterdam terecht. Zal wellicht ook minder interessant zijn om te marketen richting zoveel TV-kijkers over de gehele wereld. En ja, Limburg is inderdaad vrij kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 5 minuten geleden zei 007mark: En ja, Limburg is inderdaad vrij kut. Ik heb deze post gerapporteerd, ik neem aan dat je een levenslange ban krijgt. Tot ziens....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 6 minuten geleden zei Pino: Ik heb deze post gerapporteerd, ik neem aan dat je een levenslange ban krijgt. Tot ziens....... Nou heb het rapport anders niet binnen zien komen, ouwe reus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2019 Share Geplaatst 20 mei 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Nou heb het rapport anders niet binnen zien komen, ouwe reus Racisme op MU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 (bewerkt) Op 20-5-2019 om 15:51 zei 007mark: Nou heb het rapport anders niet binnen zien komen, ouwe reus Bij deze wel dan? Limburg kut vinden das minimaal een waarschuwing waardig Op 20-5-2019 om 15:38 zei 007mark: Omdat Maastricht meestal niet de voorkeur krijgt voor dit 'soort' evenementen'. Meestal komt dat toch eerder in Amsterdam of Rotterdam terecht. Zal wellicht ook minder interessant zijn om te marketen richting zoveel TV-kijkers over de gehele wereld. En ja, Limburg is inderdaad vrij kut. 1 van de grootste kunst beurzen wordt daar gehouden. 23 mei 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 9 uur geleden zei komodo25: Bij deze wel dan? Limburg kut vinden das minimaal een waarschuwing waardig 1 van de grootste kunst beurzen wordt daar gehouden. Vragen om een waarschuwing krijg je een waarschuwing voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Rotterdam dus Mensen die erheen willen? 30 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Willen wel, maar denk niet dat het 'm gaat worden. Jij dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Voor geen goud . Ook niet als in het Maastricht was gehouden overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Op 30-8-2019 om 20:52 zei Chimpa: Willen wel, maar denk niet dat het 'm gaat worden. Jij dan? Wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Mja, ik denk dat het te weinig vorm en catchyness heeft om hoog te scoren.Al moet ik in alle eerlijkheid ook toegeven dat ik Arcade in eerste instantie ook niks vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Weinig bijzonders. Gaat een redelijk anonieme plek in de uitslag krijgen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Gaaaaaap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 (bewerkt) Nederland staat overigens op het moment 13e bij de bookmakers. Paar plekjes gestegen sinds de release van de song. IJsland is favoriet op het moment @Richarð. https://eurovisionworld.com/odds/eurovision 7 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 Ik heb helemaal niks met het Songfestival en je bent de derde die iets naar me stuurt over de inzending van IJsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 (bewerkt) Heb zelf het één en ander inmiddels geluisterd, maar dit is wel één van mijn favorieten tot nu toe. Edit: bij plaatsen van mijn post stonden ze nog 4e bij de bookies, maar inmiddels bovenaan. Lezen ze hier mee ofzo 9 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten