Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Pino:

Mwah hij heeft wel een punt natuurlijk. Dit gaat heel erg veel geld kosten en ik betwijfel of je dat geld er ook weer uithaalt.

Gewoon zeiken om te zeiken. Kan me niet voorstellen dat je je hier echt druk om kan maken, maar dat zal dan aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Jij bent vroeger echt in een ton met azijn gevallen he, tering zeg. Wat moet jij een kut leven hebben

Ik heb helemaal niets met dit hele songfestival. Van mij mogen ze dat daarom volledig afschaffen. Veel meer kan ik er niet van maken.

OS / EK / WK is daarom ook geen goede vergelijking. Daar kan ik best van genieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb helemaal niets met dit hele songfestival. Van mij mogen ze dat daarom volledig afschaffen. Veel meer kan ik er niet van maken.

OS / EK / WK is daarom ook geen goede vergelijking. Daar kan ik best van genieten. 
Dus omdat jij ergens niet van genieten is het geen goede vergelijking? Volgens mij zou je als organisator vooral naar het economische aspect (kosten-opbrengsten) moeten kijken bij het al dan niet organiseren van dit soort evenementen, of het dan Eurovisie, OS of wat dan ook is. Natuurlijk hoort daar ook een stukje emotie bij maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden dat er een songfestival in Nederland georganiseerd wordt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

En zo zijn er ook genoeg mensen die vinden dat het OS / EK / EK mag worden afgeschaft.

Leven en laten leven zou ik zeggen.

Nog mensen die gaan proberen aan kaartjes te komen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei 007mark:

Nog mensen die gaan proberen aan kaartjes te komen? :D

Zal wel pittig lastig zijn om die te bemachtigen. Maar nooit geschoten als altijd mis.

Ik ben benieuwd waar het zal plaatsvinden. Ziggo Dome lijkt mij toch de beste locatie? Qua visuele effecten kan elk land iig nog verder gaan dan ooit.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Chimpa:

Zal wel pittig lastig zijn om die te bemachtigen. Maar nooit geschoten als altijd mis.

Ik ben benieuwd waar het zal plaatsvinden. Ziggo Dome lijkt mij toch de beste locatie? Qua visuele effecten kan elk land iig nog verder gaan dan ooit.  

Ziggo Dome lijkt me eigenlijk uitgesloten. Las dat de faciliteiten rondom het Ziggo Dome heel slecht zijn (huisvesting journalisten, etc etc.) RAI Amsterdam en Ahoy in Rotterdam zijn grotere kanshebbers waarschijnlijk. Zelfs MECC in Maastricht werd genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Pino:

Het MECC is volgens mij groter dan Ahoy, dus ik weet niet waarom je het bijwoord zelfs gebruikt......

LIMBURGHATER!?

Omdat Maastricht meestal niet de voorkeur krijgt voor dit 'soort' evenementen'. Meestal komt dat toch eerder in Amsterdam of Rotterdam terecht. Zal wellicht ook minder interessant zijn om te marketen richting zoveel TV-kijkers over de gehele wereld.

En ja, Limburg is inderdaad vrij kut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2019 om 15:51 zei 007mark:

Nou heb het rapport anders niet binnen zien komen, ouwe reus ;) 

Bij deze wel dan? 

Limburg kut vinden das minimaal een waarschuwing waardig 

Op 20-5-2019 om 15:38 zei 007mark:

Omdat Maastricht meestal niet de voorkeur krijgt voor dit 'soort' evenementen'. Meestal komt dat toch eerder in Amsterdam of Rotterdam terecht. Zal wellicht ook minder interessant zijn om te marketen richting zoveel TV-kijkers over de gehele wereld.

En ja, Limburg is inderdaad vrij kut.

1 van de grootste kunst beurzen wordt daar gehouden. 

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei komodo25:

Bij deze wel dan? 

Limburg kut vinden das minimaal een waarschuwing waardig 

1 van de grootste kunst beurzen wordt daar gehouden. 

Vragen om een waarschuwing krijg je een waarschuwing voor 

small_1224764-0db94d4671e1fd49785ddb5147

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf het één en ander inmiddels geluisterd, maar dit is wel één van mijn favorieten tot nu toe.

Edit: bij plaatsen van mijn post stonden ze nog 4e bij de bookies, maar inmiddels bovenaan. Lezen ze hier mee ofzo ;c

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites