Tomasson Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 23 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 [YOUTUBE]QNHWtJ7KS-8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Wow. Wat een aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Jeeeeeezus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Deze aflevering was wel insane zeg, jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Vond het echt kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 oktober 2016 Share Geplaatst 25 oktober 2016 Zieke aflevering idd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Vind het steeds minder leuk. Jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jernx Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Helemaal mee eens. Heb dat eigenlijk al sinds vorig seizoen. Volg de serie nog wel, maar mis wel eens een paar minuten omdat ik ff wat anders ga doen (was in het begin ondenkbaar). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde. Amen _O_ Opbouw van afleveringen is echt belachelijk momenteel. Hoe sterk de eerste paar seizoenen waren en je eigenlijk niet wilde stoppen met kijken is het nu een langdradige brij van verhaallijnen die totaal niet lekker weg kijken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 (bewerkt) Nu seizoen 6, aflevering 9 aant kijken. Wat een heerlijke seizoen na het vorige seizoen zeg. Net het moment gezien waarbij ze bekleed met z'n allen door de meute lopen. 13 december 2016 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Nu seizoen 6, aflevering 9 aant kijken. Wat een heerlijke seizoen na het vorige seizoen zeg. Net het moment gezien waarbij ze bekleed met z'n allen door de meute lopen. Succes nog even ;) [spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 (bewerkt) Succes nog even ;) [spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc. [spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd. Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed. 14 december 2016 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 [spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd. Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed. [spoiler=]Hilltop heeft zeker ook geen wapens? Wel heerlijk dat Darryl bevrijd is daar. Denk dat het de groep met de Hilltop en The Kingdom wordt. Misschien wordt die feministische groep er ook nog wel bij betrokken. Negan is sowieso wel een baas hoor :huhu: Heerlijk zo'n vent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze serie, maar Negan is zo'n baas dat ik toch blijf kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Serie is weer begonnen. Lijkt erop dat er meer actie komt. Hopelijk blijft het tempo er nu wel inzitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 [spoiler=spoiler]Was wel een oké aflevering :) beetje voorspelbaar dat King Ezekiel eerst de boot afhoudt, die gaat nog wel overstag. En die scène met die twee auto's die een hele horde walkers doormidden sneed :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 Beter gaan ze het nu niet eindeloos rekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Een Witch-King of Angmar zombie hadden we nog niet gezien :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Die nieuwe groep in die vuilnisbelt was echt belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen. Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen. Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover. Inderdaad, ik had ook wel weer meer willen zien van de plannen van Rick, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen. Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover. Dit heb ik ook al dikwijls gezegd. Dat deze aflevering over Eugene/Negan ging gaan dat kon je natuurlijk verwachten na de vorige twee waarin we Eugene/Negan niet zagen, maar toch. Ik zou liever zien dat ze verhaallijnen combineren in plaats van elke aflevering iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2019 Share Geplaatst 24 november 2019 Mensen deze nog aan het kijken? Zijn uiteraard zwakkere seizoenen, waardoor ik zeker kan begrijpen dat mensen afhaken. Maar ik kan het niet laten, of wil uiteindelijk niks gemist hebben. Maar seizoen 9 is opeens wel vet. Gebeurt gigantisch veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten