Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Walking Dead

Steef91

Aanbevolen berichten

Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afleveringen zoals de laatste is het perfecte voorbeeld waarom ik me van tijd irriteer aan TWD. Een hele aflevering omtrent een vrij onbelangrijk personage, met name Tara. Alsjeblieft zeg. Waarom altijd die aparte afleveringen? Ik zie veel liever dat ze verhaallijnen gaan mixen, nu zit je bv. al aan episode zes en je hebt Ezekiel & The Kingdom al niet meer gezien van episode twee. Zonde.

Amen _O_

Opbouw van afleveringen is echt belachelijk momenteel. Hoe sterk de eerste paar seizoenen waren en je eigenlijk niet wilde stoppen met kijken is het nu een langdradige brij van verhaallijnen die totaal niet lekker weg kijken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu seizoen 6, aflevering 9 aant kijken. Wat een heerlijke seizoen na het vorige seizoen zeg. Net het moment gezien waarbij ze bekleed met z'n allen door de meute lopen.

Succes nog even ;)

[spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes nog even ;)

[spoiler=spoiler]Mid season finale afgelopen maandag gezien op FOX, in februari gaat het weer verder zag ik. Opzich wel verwacht dat de groep de strijd aan gaat met de Saviors. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken zonder wapens etc.

[spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd.

Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=]Goeie vraag inderdaad. Samenwerken met The Kingdom wellicht maar toch. The Saviors zijn met honderden, dus ben benieuwd.

Spencer trouwens :r Heerlijk wat Negan deed.

[spoiler=]Hilltop heeft zeker ook geen wapens? Wel heerlijk dat Darryl bevrijd is daar. Denk dat het de groep met de Hilltop en The Kingdom wordt. Misschien wordt die feministische groep er ook nog wel bij betrokken.

Negan is sowieso wel een baas hoor :huhu: Heerlijk zo'n vent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen.

Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het tempo echt zo ontzettend laag liggen momenteel. Tuurlijk, je kijkt maar één aflevering per week. Maar damn. Ik vind dat ze best binnen 1 aflevering meerdere dingen kunnen laten zien van verschillende verhaallijnen.

Nu ook weer, je ziet Eugene bij Negan komen en boem, hele aflevering gaat hierover.

Inderdaad, ik had ook wel weer meer willen zien van de plannen van Rick, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit heb ik ook al dikwijls gezegd. Dat deze aflevering over Eugene/Negan ging gaan dat kon je natuurlijk verwachten na de vorige twee waarin we Eugene/Negan niet zagen, maar toch. Ik zou liever zien dat ze verhaallijnen combineren in plaats van elke aflevering iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites