Jump to content
Sign in to follow this  
Steef91

The Walking Dead

Recommended Posts

Heb seizoen 10 opgenomen via KPN, maar nog geen tijd gehad ze te zien. Blijf, net als jij, stug kijken aangezien ik alles tot nog toe heb gezien en het dan ook graag af wil kijken :cab:

Ik kijk ook nog steeds naar deze serie. Er mag van mij wel een einde aan komen, maar zal mij niet verbazen als er een seizoen 11 komt.

13 uur geleden zei Chiemel:

Mensen deze nog aan het kijken? Zijn uiteraard zwakkere seizoenen, waardoor ik zeker kan begrijpen dat mensen afhaken. Maar ik kan het niet laten, of wil uiteindelijk niks gemist hebben. Maar seizoen 9 is opeens wel vet. Gebeurt gigantisch veel. 

Wij hebben net seizoen 9 afgerond dat op Netflix staat. Dat vond ik inderdaad wel weer een vet seizoen. 

Afgehaakt richting het einde van seizoen 9. Begon wel interessant, maar vond het daarna echt snel minder worden.

Ga het nog wel afkijken, maar op dit moment gewoon even geen zin in. Totdat het straks weer begint te kriebelen. Heb al 1 of 2 keer eerder zo'n break gehad bij TWD. Normaal gesproken betekent zo'n break dat ik het ook niet meer afkijk, maar hier kom ik toch altijd weer op terug.

Heb de prequel een kans gegeven, maar dat vond ik tenenkrommend slecht geacteerd en heb dit dus ook maar één seizoen volgehouden.

Er komt komend jaar een sequel las ik net. World Beyond geloof ik.

4 uur geleden zei neva:

Afgehaakt richting het einde van seizoen 9. Begon wel interessant, maar vond het daarna echt snel minder worden.

Ga het nog wel afkijken, maar op dit moment gewoon even geen zin in. Totdat het straks weer begint te kriebelen. Heb al 1 of 2 keer eerder zo'n break gehad bij TWD. Normaal gesproken betekent zo'n break dat ik het ook niet meer afkijk, maar hier kom ik toch altijd weer op terug.

Heb de prequel een kans gegeven, maar dat vond ik tenenkrommend slecht geacteerd en heb dit dus ook maar één seizoen volgehouden.

Er komt komend jaar een sequel las ik net. World Beyond geloof ik.

Hoever in seizoen 9 ben je gekomen? Aflevering 15 is wel vet namelijk. 

36 minuten geleden zei Chiemel:

Hoever in seizoen 9 ben je gekomen? Aflevering 15 is wel vet namelijk. 

13 volgens mij.. Zal snel kijken of we de draad weer kunnen oppakken dan.