Kweekie Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Ja was best ok. Dat drankje dat zij hem gaf kost wel omgerekend ~$200 of zo, vrij gul :p Die chick heeft gewoon game, gasten hosselen met dure drankjes alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 januari 2014 Share Geplaatst 3 januari 2014 Zelfde mongool als die PSV'ers. Hoe kan je Barney nu slecht vinden, baas van de gehele serie. Dat is overduidelijk Marshall, die man is zo geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Dat is overduidelijk Marshall, die man is zo geniaal. You serial? Die acteur en personage werken me vanaf het begin van de serie op de zenuwen, echt een slechte act hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 You serial? Die acteur en personage werken me vanaf het begin van de serie op de zenuwen, echt een slechte act hoor. Ja man, vind hem echt fucking grappig, misschien juist omdat alles zo slecht gespeeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Slechtste episode tot nu toe. Jup, slechter dan die met de bijen. Echt ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Slechtste aflevering ooit ofzo, daamn. Enorm irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Is dit het laatste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Was deze aflevering nóg irritanter dan die gedichten-aflevering? Is that even possible? Chill nu zie ik er tegenop om 'm te gaan kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Is dit het laatste seizoen? Ja. Was deze aflevering nóg irritanter dan die gedichten-aflevering? Is that even possible? Makkelijk. Ook al had het een paar kleine leuke momentjes, is het ene principe voor de ep waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Was deze aflevering nóg irritanter dan die gedichten-aflevering? Is that even possible? Chill nu zie ik er tegenop om 'm te gaan kijken Och, die was echt verschrikkelijk ja. Straks maar eens even de nieuwe ep kieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Hier ga ik geen tijd meer aan verspillen. Dit seizoen meer aflevering vroegtijdig afgezet dan afgekeken. Wat een bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Voor het eerst in tijden dat ik het weer echt een leuke aflevering vond. Eigenlijk al vanaf het moment dag de moeder verscheen, maar nu zelfs ook tot het eind van de aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Nou, afgelopen aflevering (15) maakte die daarvoor (14) weer een beetje goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Is de moeder al bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Ja, al een tijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Ja, al een tijdje. Ah, oke. Dit seizoen nog? Misschien maar weer eens kijken vanaf het begin van het huidige seizoen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Ik was al gestopt met de serie, maar omdat ik toch wel benieuwd was naar de moeder ben ik pas maar met het huidige seizoen verder gegaan. Toen ik stopte vond ik de humor gewoon niet leuk meer, maar ondertussen is het eigenlijk gewoon vervelend geworden. Sowieso vind ik het seizoen al wat jammer omdat er niet verder wordt gegaan met de hoofdlijn van het verhaal en er steeds wordt afgedwaald, maar zo'n rijmaflevering maakt het er allemaal niet makkelijker op. En dan die 'slap'aflevering; ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte bij sommige grappen.;e Misschien moet ik er maar een tweede keer mee stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Beste aflevering van HIMYM tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Zoals verwacht, toppertje. Had graag Robin en de moeder zien meeten, maar dat is voor een volgende aflevering. Overigens zag je op haar verjaardagstaart alleen nog de letter Y staan (als laatste), dus haar naam is waarschijnlijk Daisy. Zo heet een aflevering over een paar weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 wow such emotions much cry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 februari 2014 Share Geplaatst 4 februari 2014 Inmiddels bij seizoen 6 aanbeland. Heb veel afleveringen al los op tv gezien waardoor ik een flink aantal elk seizoen wel deels over kan slaan (zoals de eerste drie van het zesde seizoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 februari 2014 Share Geplaatst 10 februari 2014 Seizoen 7 it is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 How I Met Your Mother Begonnen met overnieuw kijken, was blijven steken ergens aant einde van seizoen 7. Wel blij dat ik t heb gedaan, want nu realiseer ik me weer hoe goed HIMYM de eerste seizoenen wel niet is (d) heerlijke show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Begonnen met overnieuw kijken, was blijven steken ergens aant einde van seizoen 7. Wel blij dat ik t heb gedaan, want nu realiseer ik me weer hoe goed HIMYM de eerste seizoenen wel niet is (d) heerlijke show. Als toekomstig marketeer moet je wel weten dat het opnieuw is en niet overnieuw. :Ox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Contaminatie allesssss :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten