Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

How I Met Your Mother

Big Mike

Recommended Posts

Ik heb een tijdje getwijfeld over het einde, maar eigenlijk vond ik het best geniaal.[tekst] Bedenk je eens met welke vrouw de hele serie begon? Juist, Robin. En hoewel je de hele serie uitkijkt om de moeder te zien, is het juist ook mooi om te zien dat Ted na de dood van zijn lang begeerde vrouw gewoon doorgaat met zijn leven en uiteindelijk met Robin samenkomt. Niet de meest perfecte lovestory, die twee, maar dat is het in het eckie ook gewoon lang niet altijd. Life goes on.[/tekst]

Edited by Roprop

• Replies 964
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vandaag klaar met mijn reeks van HIMYM. Keek zo nu en dan wel een losse afleveringen op CC maar dat kon mij totaal niet bekoren. Uiteindelijk per toeval gaan kijken. Ik kwam in de auto bij iemand die fan is van HIMYM en die had 500 miles op repeat staan de totale autorit van circa 1,5/2 uur. Aangezien ik dat nummer geweldig vind ben ik de serie ook maar gaan kijken. Fantastische serie. Inderdaad wel vanaf seizoen 6 een dipje en gingen ze meer de sentimentele tour op, maar gewoon nog meer dan vermakelijk. Seizoen 9 vond ik wel te langdradig maar het einde maakte voor mij veel goed. Vond het eind natuurlijk ook wat afgezaagd maar Ik ben blij dat Ted uiteindelijk toch nog met Robin eindigt, dat maakte voor mij veel goed persoonlijk. Al was natuurlijk dat de moeder dood ging een beetje overdreven.

Op 16-3-2022 om 00:53 zei Stefan.:

Iemand How I met your Father al bekeken? Goh wat slecht. Maar toch zit ik weer te kijken. Maar echt slecht. Als je linkje wilt pb maar. 

Aflevering 1 gekeken, was niet hoogstaand. Toch is het nog wel een soort van vermakelijk.