Tomasson Gepost February 12, 2014 Share Gepost February 12, 2014 Overnieuw mag tegenwoordig ook... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 12, 2014 Share Gepost February 12, 2014 Overnieuw mag tegenwoordig ook... Leuk, maar 'over' of 'opnieuw' is nog steeds netter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost February 12, 2014 Share Gepost February 12, 2014 Klopt ja, maar fout is het niet meer. OT: ik vond de laatste twee afleveringen wel weer leuk, met name degene 'how your mother met me'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 12, 2014 Share Gepost February 12, 2014 Ja was 200ste ep, moesten ook wel uitpakken. Nu nog kleine twee weken geen ep, dan elke week wel. Nog zeven te gaan, waarvan twee in de finale 31 maart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost February 12, 2014 Share Gepost February 12, 2014 Klopt ja, maar fout is het niet meer. OT: ik vond de laatste twee afleveringen wel weer leuk, met name degene 'how your mother met me'. Als i.p.v. dan wordt ook goedgekeurd tegenwoordig, maar dan nog is het fout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost February 14, 2014 Share Gepost February 14, 2014 Gister via de Netflix even de eerste 5 eps van seizoen 1 teruggekeken, maar ik denk toch dat nostalgie het hier wint van de realiteit. Lily was toen al strontvervelend, Ted al een wijf en Barney maar bij vlagen grappig. Grote verschil is imo Marshall. Oja, en Robin is daar nog echt lekker. Volledig mee eens man, heb nu in een paar maanden ook alle seizoenen gezien en dat zijn toch wel de grootste veranderingen ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost February 26, 2014 Share Gepost February 26, 2014 Hele goede ep deze week imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost February 26, 2014 Share Gepost February 26, 2014 Vond ik ook ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 3, 2014 Share Gepost March 3, 2014 (edited) Nou loop bijna bij :p In september begonnen met kijken samen met huisgenootje in Belfast en nu voor het eerst dat ik moet wachten op een nieuwe episode. Paar momenten die ik erg mooi vond. Season 7 Episode 17: No Pressure [spoiler=Spoiler]Ted die "I love you" tegen Robin zegt. Robin moet vervolgens naar Rusland voor haar werk. Bij terugkomst haalt Ted haar op, ze vertelt over haar reis, gaan ze uiteten bij die blauwe hoorn. Je voelt gewoon dat ze het proberen te ontwijken. Dan zitten ze vervolgens op de bank en zegt Ted iets van "It's not gonna happen, is it?" Robin zegt "I'm sorry" Bam kapot. Vervolgens gaat Marshall tegen Robin zeggen dat ze moet verhuizen, omdat Ted kapot gaat. "He’s lying, Robin. He’s trying to be strong but its killing him, and so has his best friend I have to say something that he loves you just way too much to say: You gotta move out.” Season 8 Episode 1: Farhampton [spoiler=Spoiler]Ted die Klaus tegen komt op station Farhmapton. Klaus vertelt over het concept lebenslangerschicksalsschatz. Je ziet Lilly and Marshall en dat kind, Barney die aan Robin denkt, Robin die de foto's van haar en Barney tegenkomt, Funeral van Band of Horses, ""Unfortunately the 'when' of it was still a little ways down the road, but the 'where' of it" en dan zie je een vrouw die de moeder is (gezicht bedekt door ja die gele paraplu) http://www.youtube.com/watch?v=UPW8y6woTBI Season 9 Episode 16: How Your Mother Met Me Hoewel ik me het meest kan identificeren met Ted heb ik verrassend genoeg het meeste sympathie voor de moeder. Alhoewel ze weinig in de serie voorkomt natuurlijk, vind ik haar persoonlijkheid, doen en laten etc. veruit het chillst van alle personages. [spoiler=Spoiler]Je wordt een beetje in verwarring gelaten wat er nou precies met Max gebeurd is (al is het best obivious naturlich). Lewis die een aanzoek doet bij de moeder. Vervolgens gaat ze naar buiten om te praten met Max (die dus overleden is). Fakt op voor haar, ziekelijk kut man. Vervolgens zegt ze 'nee'. Season 9 Episode 17: Sunrise Misschien wel de aflevering met de mooiste momenten uit de serie [spoiler=Spoiler]Barney is helemaal naar de kloten en gaat alleen op avontuur. Ted en Robin gaan hem zoeken. De vriendinnen van Ted komen te spraken, Robin heeft het over zijn top vijf beste vriendinnen. "Can I be honest [...] Why would you break up [with Victoria]. What happend?" zegt Robin. "We broke up because of you." Robin is heel erg verbaast en vraagt waarom. Blinde kuthoer, hoe durf je dat te vragen weetje. Bedoel hoe duidelijk is Ted geweest. ("You know the answer. You wanna talk about a top five, there's is no top five. It's you") Dan zegt Ted dattie gaat verhuizen naar Chiraq. Die hele metafoor met de ballon van Ted toen die zeven was. Vanaf dat moment wistie dattie wat hij lief heeft dichtbij moet houden. "If you love something, never let it go, not even for a second. Or it's gone forever..." "It was a lesson that took my nearly 30 years to unlearn". Maar ook dingen los moet laten om door te kunnen gaan. Die gekko vriendin (Jeanette) die dat sieraad van Robin van de brug of gooit. Grappig hoe die Jeanette eigenlijk Ted een hele belangrijke les leert (en mooi om Ted's betoog over 'love' te horen). Robin en Ted kijken hoe de zon opkomt. Vervolgens handje vasthouden en Ted weet dattie los moet laten. Voor een moment heb ik nog een klein beetje hoop dat Ted en Robin toch weer bij elkaar komen, maar helaasch. Je ziet die flashback dat Ted de ballon los laat en vervolgens zie je Robin de lucht in gaan, verdwijnen. "And, new day" Eternal Flame dat speelt. "I have to let go now" "I know you do" Hoe corny, afgezaagd, simpel het ook is. Toch vind ik het mooi gedaan damn. Dan laat ik de Marshall en Lily discussie nog buiten beschouwing, ook mooi. Edited March 3, 2014 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 (edited) Lees gure dingen over nieuwe aflevering... Pppfffff ken toch nie anthony Edited March 4, 2014 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 Super goede ep. [spoiler=major spoiler, niet klikken]Ben eigenlijk wel 100% zeker dat moedert dood is in 2030. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 Super goede ep. [spoiler=major spoiler, niet klikken]Ben eigenlijk wel 100% zeker dat moedert dood is in 2030. [spoiler=major spoiler, niet klikken]Zeer grote kans dat je gelijk hebt. Laatste scene dat ze uitzoomen naar de lege stoelen op de porch, verwijzing naar front porch test van Lilly? Dingen niet bespreken als ze die film kijken. De mother die die zin dan afmaakt. "Dont live in the past" De muziek en lyrics bij jet einde. Laatste keer een weekend met z'n 2'en weg. Zo zijn er nog wel wat dingen te noemen die jou gelijk geven. Al zijn er mensen die zeggen dat 't gaat over moeder Ted, of dat Ted alzheimer krijgt en nog wat dingen. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar hoop er op want wil niet dat de mother vroeg (in de zin van op jonge leeftijd) dood gaat Hersenspinsel: Nadat Ted in 2030 het verhaal aan dochter en zoon heeft verteld, hertrouwt 'ie met Robin. Dit zou kunnen verklaren waarom de relatie Robin Barney zo matig/onuitgebreid is uitgewerkt. Vind de verwijzingen naar andere afleveringen van veel eerder uit de serie erg mooi. In deze zaten er ook weer een stuk of twee erg subtiele. De titel van de aflevering snap ik niet btw? Weet dat Vesuvius het antwoord in een kruiswoordpuzzel was ergens eerder, maar dan nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 [spoiler=major spoiler, niet klikken]Zeer grote kans dat je gelijk hebt. Laatste scene dat ze uitzoomen naar de lege stoelen op de porch, verwijzing naar front porch test van Lilly? Dingen niet bespreken als ze die film kijken. De mother die die zin dan afmaakt. "Dont live in the past" De muziek en lyrics bij jet einde. Laatste keer een weekend met z'n 2'en weg. Zo zijn er nog wel wat dingen te noemen die jou gelijk geven. Al zijn er mensen die zeggen dat 't gaat over moeder Ted, of dat Ted alzheimer krijgt en nog wat dingen. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar hoop er op want wil niet dat de mother vroeg (in de zin van op jonge leeftijd) dood gaat Hersenspinsel: Nadat Ted in 2030 het verhaal aan dochter en zoon heeft verteld, hertrouwt 'ie met Robin. Dit zou kunnen verklaren waarom de relatie Robin Barney zo matig/onuitgebreid is uitgewerkt. Vind de verwijzingen naar andere afleveringen van veel eerder uit de serie erg mooi. In deze zaten er ook weer een stuk of twee erg subtiele. De titel van de aflevering snap ik niet btw? Weet dat Vesuvius het antwoord in een kruiswoordpuzzel was ergens eerder, maar dan nog. [spoiler=SPOILER] Vervusius slaat denk op het uitbarsten, wat Robin dus niet deed. Of zo. Wat Robin dus niet deed. Ted's moeder is niet dood, hij heeft in de ep dat zij hertrouwde dus gezegd: "And as you know marrying your grandfather was the best thing she ever did", lijkt me dat die kinderen dus haar goed kennen. Redenen dat moedert dood is: - In Time Travelers smeekt Ted om wat extra dagen met haar, en wil die haar zo snel mogelijk ontmoeten om wat extra tijd met haar door te brengen. - Ze zegt dat Ted niet in zijn verhalen moet leven, maar in de toekomst. Als zij er niet meer is moet hij niet alleen maar aan haar denken. - Toen de groep realiseerde dat ze waarschijnlijk lang niet met z'n alle zouden zijn werd daar niet over gepraat, en zoals de moeder zij, als iets zo ongemakkelijk is om over te praten praat je er niet over en geniet je van elkaars aanwezigheid. - Ze zegt dat elke moeder bij haar dochters huwelijk moet zijn, en dan realiseert Ted meteen dat zij dat niet is. Hij wordt meteen verdrietig en zij ook, ook al houdt ze zich sterk (acteert ze trouwens enorm goed) en wil ze het over een ander onderwerp hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 (edited) [spoiler=SPOILER] Vervusius slaat denk op het uitbarsten, wat Robin dus niet deed. Of zo. Wat Robin dus niet deed. Ted's moeder is niet dood, hij heeft in de ep dat zij hertrouwde dus gezegd: "And as you know marrying your grandfather was the best thing she ever did", lijkt me dat die kinderen dus haar goed kennen. Redenen dat moedert dood is: - In Time Travelers smeekt Ted om wat extra dagen met haar, en wil die haar zo snel mogelijk ontmoeten om wat extra tijd met haar door te brengen. - Ze zegt dat Ted niet in zijn verhalen moet leven, maar in de toekomst. Als zij er niet meer is moet hij niet alleen maar aan haar denken. - Toen de groep realiseerde dat ze waarschijnlijk lang niet met z'n alle zouden zijn werd daar niet over gepraat, en zoals de moeder zij, als iets zo ongemakkelijk is om over te praten praat je er niet over en geniet je van elkaars aanwezigheid. - Ze zegt dat elke moeder bij haar dochters huwelijk moet zijn, en dan realiseert Ted meteen dat zij dat niet is. Hij wordt meteen verdrietig en zij ook, ook al houdt ze zich sterk (acteert ze trouwens enorm goed) en wil ze het over een ander onderwerp hebben. [spoiler=krazie] Zeer waarschijnlijk idd. Maar ben nog niet 100% overtuigd, door oa dit Waarom heeft die ober Curtis (de ober in het hotel) precies dezelfde kleding als bij de wedding van Barney en Ted? En ziet hij er niet ouder uit in 2024 terwijl de moeder en Ted wel ouder zijn. Dat is ook vreemd, al kan ik het niet plaatsen. De stem van Ted als hij de kinderen in 2030 toespreekt is heel anders. Iemand die een brief van de overleden Ted voorleest? Vergezocht. Tijd zal het leren wat er gebeuren gaat :). Al moet ik eerlijk bekennen dat het overlijden van the mother het meest waarschijnlijke is, maar ik het weiger te erkennen :p Dat Ted dood gaat kan eigenlijk niet, puur en alleen al omdat Max (ex van the mother) al is overleden. Dat zou echt too much zijn. l Edited March 4, 2014 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 Ik heb besloten dat ik die moeder bloed en bloed mooi vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 4, 2014 Share Gepost March 4, 2014 Ik heb besloten dat ik die moeder bloed en bloed mooi vind. Sowieso mooier dan Lilly of Robin jah. Zowel innerlijk als uiterlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 10, 2014 Share Gepost March 10, 2014 [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; NIET KLIKKEN ALS JE NOG NIET VESUVIUS S09E19 HEBT GEZIEN http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/video-how-i-met-your-686668 Twijfel of ik vannacht weer tot 04.30 uur ofso ga opblijven om weer de nieuwe aflevering te zien. Denk dat ik gewoon ga slapen en morgenochtend vroeg opsta om te checken :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 10, 2014 Share Gepost March 10, 2014 [MENTION=285]Stefan[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; NIET KLIKKEN ALS JE NOG NIET VESUVIUS S09E19 HEBT GEZIEN http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/video-how-i-met-your-686668 Twijfel of ik vannacht weer tot 04.30 uur ofso ga opblijven om weer de nieuwe aflevering te zien. Denk dat ik gewoon ga slapen en morgenochtend vroeg opsta om te checken :p Afleveringen zijn om 2 uur toch? Doe dat ook soms, kijk dan op http://www.stream2watch.me/live-tv/cbs-live-stream Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kweekie Gepost March 10, 2014 Share Gepost March 10, 2014 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; [spoiler= ]thx brah, m'n hartje is weer gerustgesteld hehe zou het ook facking stom vinden sowieso als ze echt zou dood gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost March 10, 2014 Share Gepost March 10, 2014 Ze ziet er daar wel nog een flink stukje leuker uit zeg :love: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 10, 2014 Share Gepost March 10, 2014 Afleveringen zijn om 2 uur toch? Doe dat ook soms, kijk dan op http://www.stream2watch.me/live-tv/cbs-live-stream Ja maar voordatie online staat, duurt wel ff. Vorige week was de eerste aflevering waar ik op moest wachten, helemaal bij. Dit is veel beter die link van je, thnks (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 11, 2014 Share Gepost March 11, 2014 (edited) 1uur begon 't :( Was wel grappige aflevering. Vraag me over een bepaalde scene wel wat af. Edited March 11, 2014 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost March 11, 2014 Share Gepost March 11, 2014 Was weer goed hoor, heerlijk. 1 uur al? Nu ik er over nadenk is net in America zomertijd ingegaan, denk daarom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 16, 2014 Share Gepost March 16, 2014 Nou loop bijna bij :p In september begonnen met kijken samen met huisgenootje in Belfast en nu voor het eerst dat ik moet wachten op een nieuwe episode. Paar momenten die ik erg mooi vond. Season 7 Episode 17: No Pressure [spoiler=Spoiler]Ted die "I love you" tegen Robin zegt. Robin moet vervolgens naar Rusland voor haar werk. Bij terugkomst haalt Ted haar op, ze vertelt over haar reis, gaan ze uiteten bij die blauwe hoorn. Je voelt gewoon dat ze het proberen te ontwijken. Dan zitten ze vervolgens op de bank en zegt Ted iets van "It's not gonna happen, is it?" Robin zegt "I'm sorry" Bam kapot. Vervolgens gaat Marshall tegen Robin zeggen dat ze moet verhuizen, omdat Ted kapot gaat. "He’s lying, Robin. He’s trying to be strong but its killing him, and so has his best friend I have to say something that he loves you just way too much to say: You gotta move out.” Season 8 Episode 1: Farhampton [spoiler=Spoiler]Ted die Klaus tegen komt op station Farhmapton. Klaus vertelt over het concept lebenslangerschicksalsschatz. Je ziet Lilly and Marshall en dat kind, Barney die aan Robin denkt, Robin die de foto's van haar en Barney tegenkomt, Funeral van Band of Horses, ""Unfortunately the 'when' of it was still a little ways down the road, but the 'where' of it" en dan zie je een vrouw die de moeder is (gezicht bedekt door ja die gele paraplu) http://www.youtube.com/watch?v=UPW8y6woTBI Season 9 Episode 16: How Your Mother Met Me Hoewel ik me het meest kan identificeren met Ted heb ik verrassend genoeg het meeste sympathie voor de moeder. Alhoewel ze weinig in de serie voorkomt natuurlijk, vind ik haar persoonlijkheid, doen en laten etc. veruit het chillst van alle personages. [spoiler=Spoiler]Je wordt een beetje in verwarring gelaten wat er nou precies met Max gebeurd is (al is het best obivious naturlich). Lewis die een aanzoek doet bij de moeder. Vervolgens gaat ze naar buiten om te praten met Max (die dus overleden is). Fakt op voor haar, ziekelijk kut man. Vervolgens zegt ze 'nee'. Season 9 Episode 17: Sunrise Misschien wel de aflevering met de mooiste momenten uit de serie [spoiler=Spoiler]Barney is helemaal naar de kloten en gaat alleen op avontuur. Ted en Robin gaan hem zoeken. De vriendinnen van Ted komen te spraken, Robin heeft het over zijn top vijf beste vriendinnen. "Can I be honest [...] Why would you break up [with Victoria]. What happend?" zegt Robin. "We broke up because of you." Robin is heel erg verbaast en vraagt waarom. Blinde kuthoer, hoe durf je dat te vragen weetje. Bedoel hoe duidelijk is Ted geweest. ("You know the answer. You wanna talk about a top five, there's is no top five. It's you") Dan zegt Ted dattie gaat verhuizen naar Chiraq. Die hele metafoor met de ballon van Ted toen die zeven was. Vanaf dat moment wistie dattie wat hij lief heeft dichtbij moet houden. "If you love something, never let it go, not even for a second. Or it's gone forever..." "It was a lesson that took my nearly 30 years to unlearn". Maar ook dingen los moet laten om door te kunnen gaan. Die gekko vriendin (Jeanette) die dat sieraad van Robin van de brug of gooit. Grappig hoe die Jeanette eigenlijk Ted een hele belangrijke les leert (en mooi om Ted's betoog over 'love' te horen). Robin en Ted kijken hoe de zon opkomt. Vervolgens handje vasthouden en Ted weet dattie los moet laten. Voor een moment heb ik nog een klein beetje hoop dat Ted en Robin toch weer bij elkaar komen, maar helaasch. Je ziet die flashback dat Ted de ballon los laat en vervolgens zie je Robin de lucht in gaan, verdwijnen. "And, new day" Eternal Flame dat speelt. "I have to let go now" "I know you do" Hoe corny, afgezaagd, simpel het ook is. Toch vind ik het mooi gedaan damn. Dan laat ik de Marshall en Lily discussie nog buiten beschouwing, ook mooi. Dit stukje uit Sunrise vind ik ook één van de mooiere momenten uit de serie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koetzz Gepost March 16, 2014 Share Gepost March 16, 2014 Waar kijken jullie de nieuwe afleveringen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts