Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog niet betekend wss van alle oudere seizoenen wel, als je daar dan even kijkt naar de datum dat ze zijn toegevoegd en naar de uitzenddatum dan weet je meteen hoelang je ongeveer kan wachten, populaire series worden meestal binnen elke dagen gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 van Sons of Anarchy zit er op. Komt wat moeilijk op gang, maar vooral de laatste drie afleveringen zijn echt ijzersterk.

Wel benieuwd hoe de volgende seizoenen eruit gaan zien. Dit voelde toch wel een beetje als een inleiding/kennismaking.

Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken!
En vooral gewoon doordoen tot seizoen 5. Damn, men mond viel open van verbazing:huhu:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist de gehele box gedownload van Friends. Nu zoek ik alle ondertitels in één. Dus één winrar bestad met tien seizoenen. Ik ga namelijk geen 205 ondertitels apart downloaden. :mrgy:

Ik denk dat je dat kan vergeten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier eigenlijk alleen Dexter, Breaking Bad en straks weer Californication, van de lachseries vind ik eigenlijk alleen the League nog echt leuk, TAAHM met Kutcher is echt matig, TBBT teveel van hetzelfde en Modern Family heb ik dit seizoen alleen de 1ste episode van gezien. Af en toe pik ik de animatiecomedies nog mee voor onderweg, maar meer niet meer, en dat kan niet want heb nog maar een paar dagen voorsprong op die vieze Daniel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites