MD. Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 nou ik moet toch echt creditcard gegevens invoeren om een account te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 Je hoeft geen eens een account aan te maken... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 januari 2013 Share Geplaatst 4 januari 2013 oohw wacht ;) ik zie het al, klikte op iets, terwijl ik daar niet op moest klikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 januari 2013 Share Geplaatst 5 januari 2013 Mocht iemand de subs (nl of eng) voor Borgen S03E01 tegenkomen, dan graag een mention of pm. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Missing (2012) is ook een aardig goede miniserie. Gister avond de eerste 6 afleveringen er doorheen gejaagd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 januari 2013 Share Geplaatst 6 januari 2013 Seizoen 1 van Sons of Anarchy zit er op. Komt wat moeilijk op gang, maar vooral de laatste drie afleveringen zijn echt ijzersterk. Wel benieuwd hoe de volgende seizoenen eruit gaan zien. Dit voelde toch wel een beetje als een inleiding/kennismaking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Iemand die underemployed gaat kijken na dat voorstukje op Comedy Central? Of iemand die hem al gezien heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Mocht iemand de subs (nl of eng) voor Borgen S03E01 tegenkomen, dan graag een mention of pm. ;) Bierdopje niet? Anders gaat het lastig worden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Gisteren seizoen 2 van Homeland gekeken. Wat een heerlijke serie is dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Missing (2012) is ook een aardig goede miniserie. Gister avond de eerste 6 afleveringen er doorheen gejaagd :cab: En gister de laatste 4 afleveringen maar gezien. Ik wilde er minder doen maar ik kon gewoon niet stoppen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Bierdopje niet? Anders gaat het lastig worden denk ik. Nope, nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Nog niet betekend wss van alle oudere seizoenen wel, als je daar dan even kijkt naar de datum dat ze zijn toegevoegd en naar de uitzenddatum dan weet je meteen hoelang je ongeveer kan wachten, populaire series worden meestal binnen elke dagen gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Workaholics, ideale examenontspanning :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Seizoen 1 van Sons of Anarchy zit er op. Komt wat moeilijk op gang, maar vooral de laatste drie afleveringen zijn echt ijzersterk. Wel benieuwd hoe de volgende seizoenen eruit gaan zien. Dit voelde toch wel een beetje als een inleiding/kennismaking. Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Komt goed. Seizoen één vond ik al wel goed (lekker sfeertje, lekker gefilmd vooral, toffe karakters en fijne muziek), maar seizoen 2 is zeker beter. De manier waarop de strijd tussen Jax en Clay is geschreven is vrij briljant. Ik zeg er verder niets over, want dat is zonde, maar S02 moet je zeker kijken!En vooral gewoon doordoen tot seizoen 5. Damn, men mond viel open van verbazing:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik wacht op de bluray van seizoen 5. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 zIom3LSbB0I Zullen vast wel mensen zijn die zich hier in herkennen:D Waaronder ik ook wel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Heerlijk idd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Ik heb zojuist de gehele box gedownload van Friends. Nu zoek ik alle ondertitels in één. Dus één winrar bestad met tien seizoenen. Ik ga namelijk geen 205 ondertitels apart downloaden. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 januari 2013 Share Geplaatst 9 januari 2013 Gisteren voor het eerst Elementary gezien. Kan iemand mij vertellen welke aflevering dit was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 januari 2013 Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik heb zojuist de gehele box gedownload van Friends. Nu zoek ik alle ondertitels in één. Dus één winrar bestad met tien seizoenen. Ik ga namelijk geen 205 ondertitels apart downloaden. :mrgy: Ik denk dat je dat kan vergeten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 januari 2013 Share Geplaatst 9 januari 2013 Hij zal gewoon de seizoenspakketten moeten afhalen, 10 stuks dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Ben een beetje aan het afkicken van series, veel series volg ik al niet meer wekelijks, nieuwe series pak ik al niet meer mee en de series die ik nog wel regelmatig volg worden imo ook een stuk slechter (uitzonderingen daargelaten) jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Hier ook ja. Volg alleen Dexter, Misfits, Breaking Bad nog. Van de series met verhaal. Verder wel TaaHM, TBBT, The League enzo. Modern Family download ik ook niet meer elke week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 januari 2013 Share Geplaatst 10 januari 2013 Hier eigenlijk alleen Dexter, Breaking Bad en straks weer Californication, van de lachseries vind ik eigenlijk alleen the League nog echt leuk, TAAHM met Kutcher is echt matig, TBBT teveel van hetzelfde en Modern Family heb ik dit seizoen alleen de 1ste episode van gezien. Af en toe pik ik de animatiecomedies nog mee voor onderweg, maar meer niet meer, en dat kan niet want heb nog maar een paar dagen voorsprong op die vieze Daniel :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten