vinnypassy Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ben ik ook wel benieuwd naar, maar eigenlijk alleen vanwege Zooey Deschanel. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Prima comedy is dat. Niet hoogstaand ofzo, maar zo krijg ik wel elke week mijn portie Deschanel.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik vind Nikita wel een leuke serie op veronica op zondagavond. Meer mensen die dit kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Gisteren voor het eerst gezien, snapte het alleen nog niet helemaal.;c Homeland is ook nice trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik vind Nikita wel een leuke serie op veronica op zondagavond. Meer mensen die dit kijken? Jupz, ben na vorige week meteen veel meer gaan kijken via Internet. Zit inmiddels bij ep. 10 van seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Maggie Q :< Was helaas vorige week in slaap gevallen dus heb ik het niet goed kunnen volgen. Maar ga het wel weer oppakken denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Maggie Q :< Was helaas vorige week in slaap gevallen dus heb ik het niet goed kunnen volgen. Maar ga het wel weer oppakken denk. Maggie Q :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 januari 2012 Share Geplaatst 10 januari 2012 Ja vorige week beiden episodes gezien. Deze zondag 1,5. Want viel tijdens de laatste reclame in slaap :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 11 januari 2012 Share Geplaatst 11 januari 2012 Ik ben net begonnen met Extras. Heb pas 3 afleveringen gezien, maar ik vind het nu al briljant. Vooral die 3e aflevering met Kate Winslet was geweldig_O_: ''Kate Winslet, talking dirty to Anne Frank and Joseph Goebbels, just another normal day.'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 _O_ En dan vind ik persoonlijk S2 nog beter. En die special daarna nog beter. Tranen enzo. Veel plezier ermee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 One tree hill is weer begonnen_O_ Het laatste seizoen, en Lucas komt terug voor 1 aflevering_O_ Jammer wel dat Nate maar een part-time rol krijgt:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 _O_ En dan vind ik persoonlijk S2 nog beter. En die special daarna nog beter. Tranen enzo. Veel plezier ermee! Tijdens de special stegen ze boven zichzelf uit, imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Kent iemand pretty little liars ? Na 8 seizoenen charmed heeft me vriendin deze serie gevonden en tot me grote verbazing is het toch een goede serie. Of die in nederland op tv is weet ik niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 januari 2012 Share Geplaatst 12 januari 2012 Jep, ik volg het ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 _O_ En dan vind ik persoonlijk S2 nog beter. En die special daarna nog beter. Tranen enzo. Veel plezier ermee! Heb 2 of 3 afleveringen gezien, maar kon me niet echt pakken. Is dus wel de moeite waard om nog eens aan te gaan zitten? Vond The Office namelijk simpelweg briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Heb 2 of 3 afleveringen gezien, maar kon me niet echt pakken. Is dus wel de moeite waard om nog eens aan te gaan zitten? Vond The Office namelijk simpelweg briljant. Jup. Ik moest er ook even in komen, maar vanaf de aflevering met Kate Winslett was dat geen probleem meer. Alleen die aflevering is het kijken van de hele serie al waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Poeh, die laatste aflevering is echt goed. De serie is sowieso goed geschreven, maar dit was geweldig._O_ Helaas is het maar 12 afleveringen + die special, zodat ik nu weer op zoek moet naar een volgende serie. http://www.youtube.com/watch?v=ghoS6iJTrYc&feature=related Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Wie is 'r met me eens dat 't nieuwe seizoen van Modern family een beetje tegenvalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Ik ben het er helaas mee eens. Ze willen te erg een speciaal verhaaltje creëren terwijl de momenten met bijvoorbeeld 'The Philosofic Phil' en Manny er niet tot nauwelijks zijn. 'Their first speaker was not available, so they asked if I could Phil in'. Zulke geweldige momenten blijven helaas te vaak uit. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Divad Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Laatst een lijstje gemaakt van series die ik nog helemaal moet kijken, best ziek veel eigenlijk: Planet Earth The Wire Modern Family Scrubs Mythbusters Doctor Who How I Met Your Mother Big Bang Theory Chuck Thats 70 show EDIT: whoops, vergat er nog eentje, Melissa and Joey, man dit gaat lang duren voordat ik dit allemaal heb bekeken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 januari 2012 Share Geplaatst 13 januari 2012 Ok, ik las het even snel en dat ging niet heel goed. Ik las het fout en dus las ik dat je: How I Bang Your Mother nog moest zien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Kijk echt uit naar de nieuwe Fox serie Alcatraz, zit het team van Lost achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aarondinho Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Ok, ik las het even snel en dat ging niet heel goed. Ik las het fout en dus las ik dat je: How I Bang Your Mother nog moest zien... Dat is weer een andere film :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Kijk echt uit naar de nieuwe Fox serie Alcatraz, zit het team van Lost achter. Een soort combinatie van Lost en Prison Break? :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Een soort combinatie van Lost en Prison Break? :< Volgens mij is het enige wat het met Prison Break gemeen heeft, dat het over een gevangenis gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten