Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

_O_

En dan vind ik persoonlijk S2 nog beter. En die special daarna nog beter. Tranen enzo. Veel plezier ermee!

Heb 2 of 3 afleveringen gezien, maar kon me niet echt pakken. Is dus wel de moeite waard om nog eens aan te gaan zitten? Vond The Office namelijk simpelweg briljant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 2 of 3 afleveringen gezien, maar kon me niet echt pakken. Is dus wel de moeite waard om nog eens aan te gaan zitten? Vond The Office namelijk simpelweg briljant.

Jup. Ik moest er ook even in komen, maar vanaf de aflevering met Kate Winslett was dat geen probleem meer. Alleen die aflevering is het kijken van de hele serie al waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het er helaas mee eens. Ze willen te erg een speciaal verhaaltje creëren terwijl de momenten met bijvoorbeeld 'The Philosofic Phil' en Manny er niet tot nauwelijks zijn.

'Their first speaker was not available, so they asked if I could Phil in'.

Zulke geweldige momenten blijven helaas te vaak uit. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst een lijstje gemaakt van series die ik nog helemaal moet kijken, best ziek veel eigenlijk:

Planet Earth

The Wire

Modern Family

Scrubs

Mythbusters

Doctor Who

How I Met Your Mother

Big Bang Theory

Chuck

Thats 70 show

EDIT: whoops, vergat er nog eentje, Melissa and Joey, man dit gaat lang duren voordat ik dit allemaal heb bekeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites