Tijn Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Volgens mij is het enige wat het met Prison Break gemeen heeft, dat het over een gevangenis gaat. Â Klopt, want als ik het goed heb begrepen gaat het over de gevangenen van Alcatraz die onze tijd opeens allemaal weer opduiken. Oh, dat is jammer. Vind gevangenisseries wel leuk, Oz ook bijvoorbeeld. Maar alsnog ben ik wel benieuwd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Vanavond weer Nikita _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjaciedBart. Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Op welke sites kijken jullie altijd series? Op mn vorige laptop had ik de site waar ik keek bij favorieten staan, maar nu niet meer. Dus tips graag :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Ik download zelf alles, maar deze site gebruikte ik vroeger: http://watchseries.eu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Die jonste van de twee vrouwen bij Nikita.:< Â Alex heet ze in de serie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oente Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 Torrent en dan streamen met de PS3, makkelijkste manier is gewoon via torrents en dan of volledige seizoenen binnen trekken bij Piratebay of losse afleveringen via EZTV/VTV/TvTeam  Hoe streamen naar je PS3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oente Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 PS3 media server downloaden op je computer en installeren, zorgen dat je op dezelfde internet verbinding zit, de goede map aan het programma toevoegen en dan komt die als het goed is automatisch onder Video in je PS3 tevoorschijn. Als dat niet gebeurd even naar Netwerk instellingen en Mediaserver verbinding inschakelen. :) Â Dank u! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big Mike Gepost January 15, 2012 Share Gepost January 15, 2012 En dan gaat er een wereld voor je open, zo veel beter dan via de computer kijken : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Het gaat gebeuren, Ziggo en HBO gaan samen digitale zenders aanbieden in Nederland. Voor €15 in de maand krijg je 3 HBO-kanalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Heb pas seizoen 2 van Prison Break afgekeken (met een belachelijk slecht einde), maar ik hoor dat het niet de moeite waard is om seizoen 3 en 4 te gaan bekijken. Iemand die dat kan beamen/verwerpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Ach zo goed als seizoen 1 zal het nooit worden, maar als je niks te doen heb is het best vermakelijk. Vooral dat seizoen in die Panamese gevangenis vond ik wel aardig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Inderdaad, seizoen 1 was het absolute hoogtepunt. Seizoen 2 en 3 gingen ook nog wel, maar seizoen vier was echt belachelijk slecht. Die zou ik niet gaan kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Ziggo zelf maakt inmiddels meer bekend over de samenwerking met HBO. Vanaf 9 februari wordt er uitgezonden, 6, 7 en 8 februari zijn er al voorproefjes te zien. Series als Game of Thrones en The Borgias gaan worden uitgezonden in dezelfde week als ze in Amerika zijn uitgezonden, mét ondertiteling en zónder reclames. Daarnaast gaan er ook films uitgezonden worden en komen er op HBO2 heruitzendingen van oudere series (Band of Brothers etc.). Meer op de site van Ziggo.  NRC meldt overigens dat KPN en UPC ook overwegen HBO te gaan uitzenden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars. Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Nice, nice :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost January 16, 2012 Share Gepost January 16, 2012 Wel tof dat ze dus ook series uitzenden die niet van HBO zijn, zoals The Borgias. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 !!!! One Tree Hill Seizoen 9 Is Begonnen !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Ik zag net dat aflevering 2 ook gister is uitgezonden. Ben het zelf nu ook aan het binnenhalen, erg benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TripMode Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Â Ik ga vanavond ook een poging wagen met Alcatraz. Weet iemand wanneer Breakout Kings seizoen 2 begint? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 Eerste aflevering van Alcatraz is vet, vanavond maar kijken of House of Lies ook de moeite is. Â House of Lies vind ik na twee afleveringen een beetje magertjes. Volgens mij hebben ze geen idee welke kant ze opwillen. Blijft nu steken op een mix van Californication (borsten), White Collar (oplichten) en flauwe komedie. Het is ook een beetje te kort denk ik, 42 minuten had beter geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bril_idioot Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 @ TripMode: Rond maart, denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Gepost January 17, 2012 Share Gepost January 17, 2012 House of Lies gaat 'em niet worden voor mij denk ik na een aflevering, Alcatraz daarentegen _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts