Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Grote Ree:

Verdomd vermakelijk potje hoor zo op de zondagavond. Namli weer geweldig met zijn steekballen en ook Kersten viel me positief op met zijn no-nonsense verdedigen. Velanas mag wel wat aan zijn afwerken gaan doen. Tot slot: Schendelaar _O_

Een van de betere keepers in de Eredivisie. Jammer dat hij elke pot minimaal één foutje heeft. Zie hem overigens wel vertrekken na dit seizoen. Twente bij vertrek Unnerstall?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Een van de betere keepers in de Eredivisie. Jammer dat hij elke pot minimaal één foutje heeft. Zie hem overigens wel vertrekken na dit seizoen. Twente bij vertrek Unnerstall?

Mwoa nee, zie 'm niet als vervanger voor Unnerwall (die graag bij Twente wil afsluiten, maarja: voetbalwereld...).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Thierryvane:

Één van de betere keepers in de Eredivisie? Denk niet dat @Christian. het met je eens is.

Een blok onrust die man, dramatisch op hoge ballen vanuit corners/voortzetten. Heeft PEC Zwolle menig punt gekost. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Thierryvane:

Dan zijn we het oneens. Heb je dit weekend NEC - PEC gezien? Puntje dankzij Schendelaar.

Schendelaar is heel wisselvallig, zie bijvoorbeeld vorige week bij de 1-2 tegen Excelsior. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet meer dan een rechterrijtje keeper op dit moment.

Geheel linkkerrijtje heeft al een betere keeper dan Schendelaar op goal. Dan vind ik in her rechterrijtje persoonlijk Vaassen, Van Gassel en Backhaus ook beter.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schendelaar is gewoon een prima keeper, zeker voor PEC. Hij heeft alleen één zwak punt en dat zijn ballen van de zijkanten/voorzetten. Dat heeft ons inderdaad al wat punten gekost, maar tegelijkertijd heeft hij ook de nodige punten voor ons gepakt. Dat is natuurlijk ook een beetje het lot van een keeper bij een promovendus. 

Een stap naar Twente lijkt mij iets teveel van het goede, maar een stap hogerop kan hij zeker wel aan. Vergeet ook niet dat hij nog maar 23 is hè. Hij heeft nog alle tijd om zich verder te ontwikkelen. In het jaar dat PEC degradeerde was Lamprou de keeper. Met Lamprou op doel ipv Schendelaar hadden we dit seizoen bij de onderste drie gestaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg zelf ook niet dat hij niet het niveau van PEC aan kan oid he.

Ik zeg alleen dat hij onrustig is en zeker niet bij de beste keeper van de Eredivisie hoort.

Als je kijkt naar linkerrijtje met Bijlow, Benitez, Ramaj, Ryan, Unnerstal, Barkas, Cillessen, Olij en De Lange. Die zijn allemaal beter.

Dat Schendelaar nog kan groeien dat snap ik ook wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-4-2024 om 13:24 zei Christian.:

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

Pfoe, ja man! Maandag was op ESPN een docu hierover te zien. Absolute aanrader. Kippenvel en een hele dikke glimlach op mijn gezicht. Die dag was echt perfect. Al vanaf een uur of half 3 in het stadion op ons dooie gemakje in de stralende zon bier wegtikken en dan zo'n wedstrijd erachteraan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-4-2024 om 13:24 zei Christian.:

Vandaag exact 10 jaar geleden. Wat een epische dag was dat zeg. En bizar dat het alweer 10 jaar terug is. 

Hele mooie dag was dat ja, mooi dat ik hem ook mee mocht/kon maken. Al die bussen op de snelweg, de Viking (is toch echt een man) en natuurlijk de wedstrijd zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond dit zo'n irritante gozer altijd, beetje in het rijtje Willem Janssen en nu Robin Propper en Mark van der Maarel. Natuurlijk wel bewondering voor zijn carrière, maar gezien ik Zwolle maar 2x per jaar zie voetballen ben ik hem denk ik snel vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lennart Thy vertrekt bij PEC en gaat naar een Aziatische club. Hij had nog een 1-jarig contract bij de club, maar volgens PEC gaat het om een transfersom die niet te weigeren valt. Had ook al wel verwacht dat er wat interesse zou komen na twee goede seizoenen (23 goals in de KDD, 13 in de Eredivisie). Tegelijkertijd lijkt Thierry Lutonda de eerste aanwinst voor PEC te zijn. Linksback van RKC, moet eerlijk bekennen dat ik hem niet zo goed ken. 

PEC moet wel een beetje oppassen dat het niet een totale leegloop wordt. De meeste huurlingen gaan we normaal gesproken niet terugzien (Czyborra, Buurmeester, vd Water, Druijf), hopelijk lukt het wel om Krastev nog een jaartje te huren. Concreet betekent dit dat je geen spitsen meer hebt, want Vellios gaat waarschijnlijk ook een transfer maken naar het buitenland. Schendelaar wordt in de gaten gehouden door enkele clubs uit de top 3 als eventuele back-up, MacNulty heeft interesse uit Engeland en van Real Betis, Davy van den Berg vertrekt ongetwijfeld (mogelijk naar Twente). En dan vergeten we nog dat Namli normaal gesproken transfervrij vertrekt. Blijft weinig over zo.

Oh en onze aanvoerder schijnt zondag zijn laatste wedstrijd voor PEC te spelen. Nog weinig over gehoord in de media. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites