Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Tomas Necid heeft zijn laatste thuiswedstrijd in Zwolle waarschijnlijk al gespeeld. CSKA Moskou, dat de 25-jarige aanvaller aan PEC verhuurt, is namelijk van plan om de speler in januari terug te roepen en direct door te verkopen. Dat bevestigt hoofdscout Oleg Yarovinsky in gesprek met Sport-Express.

Tja, zat d'r aan te komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt toch NEF?

NEF STIJLAND _O_

Slaat ook nergens op, PEC krijgt wel wat toch qua money? Guyon terug halen :p Al is dat een totaal andere typy huhu.

Ja PEC krijgt dan wel een bepaald percentage, onbekend is hoeveel. Guyon zie ik niet gebeuren, die Vincent Janssen wordt dus genoemd, maar daar heb je ook alweer concurrentie van Vitesse en Twente (goh).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEF STIJLAND _O_

Ja PEC krijgt dan wel een bepaald percentage, onbekend is hoeveel. Guyon zie ik niet gebeuren, die Vincent Janssen wordt dus genoemd, maar daar heb je ook alweer concurrentie van Vitesse en Twente (goh).

Feyenoord verleden he, dan opent Muntenman zijn zakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet heel gek toch?

Twente > Zwolle, Zwolle presteert goed, enkele spelers zijn toe aan een stapje hogerop, Twente heeft (blijkbaar) wat centjes te besteden en willen de selectie versterken, dus spelers vertrekken richting Twente. Ik schat toch in dat Ajax, PSV en Feyenoord iets hoger willen inzetten qua aanwinsten dan Twente, Vitesse kan volgens mij geen cent uitgeven ivm FFP, dus heel veel concurrentie heeft Twente ook weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dat wist ik niet dan. Maar begint wel op te vallen dat Twente als eerste aan de deur staat bij Zwolle als een speler het goed doet.

Ja nogal :cab: van polen was ook een tijdje interesse voor, en zou t niet gek vinden als namen als Thomas en Saymak nog een keer worden genoemd. :r overigens is Mokotjo de enige die aan de verwachtingen voldoet dusver. Mokhtar mist snelheid en een goed lopend elftal om m heen, Lachman gaat het gewoon nog allemaal te snel. :cab: sowieso met zon fysiek mag je je nooit aan de kanten laten zetten en toch overkomt het m regelmatig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet heel gek toch?

Twente > Zwolle, Zwolle presteert goed, enkele spelers zijn toe aan een stapje hogerop, Twente heeft (blijkbaar) wat centjes te besteden en willen de selectie versterken, dus spelers vertrekken richting Twente. Ik schat toch in dat Ajax, PSV en Feyenoord iets hoger willen inzetten qua aanwinsten dan Twente, Vitesse kan volgens mij geen cent uitgeven ivm FFP, dus heel veel concurrentie heeft Twente ook weer niet.

Welk geld? Ze staan onder curatele bij de KNVB :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder curatele betekent niet dat je geen geld uit mag geven hè lieve schat.

Dat hoef je mij niet uit te leggen, want onder de ik meen 50 k heb je geen toestemming nodig. Maar het gaat waarschijnlijk over zaken waar wel iets meer geld mee gemoeid is. Vraag me ernstig af of Twente daarvoor wel toestemming krijgt. Al heeft die Munsterman toch wel schijt aan die bond met zijn acties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoef je mij niet uit te leggen, want onder de ik meen 50 k heb je geen toestemming nodig. Maar het gaat waarschijnlijk over zaken waar wel iets meer geld mee gemoeid is. Vraag me ernstig af of Twente daarvoor wel toestemming krijgt. Al heeft die Munsterman toch wel schijt aan die bond met zijn acties.

Oh, dus daarom speelt Ziyech voor Feyenoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die fieldseats? Die zijn wel nice namelijk. Hoop alleen voor je dat het niet gaat regenen ;c

Nee gelukkig niet. Direct onder de camera van fox. Precies op de middenlijn. Leren stoeltjes. En soms zelf met verwarming :r

Probeer eens een keer een zaterdagavondwedstrijd van PEC mee te pakken, dan zit de sfeer er al een stuk beter in. Al heb je ook net pech gehad met de wedstrijden, een bekerwedstrijd tegen een Jupiler League club en een half 1 wedstrijd op zondag zijn niet de beste sfeermakers. ;)

Heb deze maar even terug gehaald. Want heb nu twee zaterdagen op rijd een avond wedstrijd mee gemaakt. Maar jullie vallen me vies tegen.

Voor de wedstrijd echt 0,0 geluid in het stadion. Ja de AZ supporters probeerden het.

Na de 0-1 heb ik jullie max 30 sec gehoord.

Toen was het stil tot de 1-1.

Daarna tot einde wedstrijd echt maar af en toe geluid. Het verbaasde me ook dat de lange zijde tegenover ons vaak het gebied was waar het zingen begon en jullie het dan maar overnamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb deze maar even terug gehaald. Want heb nu twee zaterdagen op rijd een avond wedstrijd mee gemaakt. Maar jullie vallen me vies tegen.

Voor de wedstrijd echt 0,0 geluid in het stadion. Ja de AZ supporters probeerden het.

Na de 0-1 heb ik jullie max 30 sec gehoord.

Toen was het stil tot de 1-1.

Daarna tot einde wedstrijd echt maar af en toe geluid. Het verbaasde me ook dat de lange zijde tegenover ons vaak het gebied was waar het zingen begon en jullie het dan maar overnamen.

We hadden het hier via Twitter ook al over, maar in mijn ogen viel dat gisteren echt reuze mee. Oke, qua sfeer horen we in Nederland niet bij de top nee, dat klopt. Tegelijkertijd was er op onze tribune grotendeels gezang en met name in de tweede helft ontstond er ook wel echt een goede sfeer. Misschien dat het vanaf de tribune waar jij op zat anders werd ervaren, maar vanaf noord hebben we in ieder geval ons best gedaan om de sfeer er goed in te houden. :)

Er zijn opzich ook wel een aantal redenen waarom het niet de beste sfeer van Nederland is. Op noord heb je meerdere groepen die nummers inzetten en voor sfeer proberen te zoeken. Op vak 3 zit een redelijk grote groep, op vak 5/sta staat onze groep en op vak 6/sta staat de FEU. Het is alleen geen geheel, maar het zijn losse groepen bij elkaar. Is overigens een bekend probleem, er zijn al diverse initiatieven gestart om ervoor te zorgen dat het beter wordt en om ervoor te zorgen dat het één geheel gaat worden. Probleem is ook dat bepaalde supporters zich irriteren aan de FEU, wat weer zorgt voor discussies op de tribune ipv positieve steun richting de ploeg. Er heerst een soort sfeertje van de FEU vs de rest. Tegelijk heeft de FEU daar ook wel zelf een beetje voor gezorgd aangezien ze nogal een negatieve houding hebben wanneer anderen voor sfeer proberen te zorgen en ook zoiets uitstralen van 'kijk ons nou eens geweldig zijn'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites