RanDMC Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Zag er niet best uit voor Boer, hopelijk valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Heeft inderdaad z'n oogkas gebroken. Harde klap geweest dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Vriend van me hoogstwaarschijnlijk in de selectie nu :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 april 2012 Auteur Share Geplaatst 9 april 2012 Mag nu toch niet meer fout gaan zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 Heeft inderdaad z'n oogkas gebroken. Harde klap geweest dan. Niet gebroken. Laatste nieuws is een ernstige kneuzing en een lichte hersenschudding. Voorlopig wel uitgeschakeld in elk geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 10 april 2012 Share Geplaatst 10 april 2012 K-K-K-Kampioenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Ben benieuwd vanavond, hoop dat Eindhoven het feestje nog even uit kan stellen, maar verwacht dat Zwolle vanavond wel kampioen gaat worden. Eindhoven heeft wel een flinke tik gehad met pasen, die zijn op. Leuk ook om Zwolle weer in de Eredivisie te zien, alweer een tijdje geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Vanavond ga ik zeker kijken. Zou mooi zijn als Zwolle wint. Ik gun het ze wel :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Kampioenen (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Gefeliciteerd, mooi feestje na de wedstrijd. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Gefeliciteerd Zwolle fans. Alleen gaat de rillingen over mijn rug wanneer die Langeler in beeld komt, wat een eng ventje zeg. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 april 2012 Share Geplaatst 13 april 2012 Ik gun het FC Zwolle van harte! Morgen misschien naar Zwolle toe. Maatje van me woont in Kampen. We gaan even gezellig de stad in. Zal wel 1 groot feest zijn daar denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 april 2012 Auteur Share Geplaatst 13 april 2012 Kampioenen _O_ Morgen inderdaad de stad in, ben benieuwd. Ze verwachten zo'n 15.000 man. Maar eerst nog even nagenieten hiervan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Dan komen die glorys idd wel obder hun steen vandaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 april 2012 Auteur Share Geplaatst 14 april 2012 Frustraties jochie? Succes volgend jaar in de Jupiler League ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Ik gun het Zwolle van harte. Ik vind het wel mooi, hebben we volgend seizoen nog een club uit Overijssel in de Eredivisie:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Terecht dat ze promoveren, maar wel weer een beetje jammer van het kunstgras. Gefeliciteerd Christian.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Gefeliciteerd mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 april 2012 Auteur Share Geplaatst 14 april 2012 Terecht dat ze promoveren, maar wel weer een beetje jammer van het kunstgras. Gefeliciteerd Christian.;) Als Excelsior degradeert dan heft het elkaar weer op :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Verander de naam van dit topic maar in PEC Zwolle, zo gaat het volgend seizoen weer heten. En met een prachtig nieuw logo _O_ altijd een van de mooiste clubs van NL gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 PEC_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Dan komen die glorys idd wel obder hun steen vandaan Echt he. Grijze club dat Zwolle imo, jammer dat ze volgend jaar weer Eredivisie spelen, beetje gevalletje Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Heb er ook helemaal niets mee ondanks dat ik uit Zwolle kom, maar waar ik me helemaal aan irriteer zijn mensen die normaal nooit over voetbal praten de laatste week ineens dolenthousiast over het kampioenschap meelullen en ongetwijfeld weer als een stel malloten gedragen vanavond. Kuddedieren, gadverdamme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Welke geniale moederclub heeft Zwolle dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten