ForzaUtreg Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 Had toch liever Klopp gehad... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 (bewerkt) Had toch liever Klopp gehad... ;c Jullie hebben al genoeg klop gekregen dit seizoen 24 april 2015 bewerkt door Baddoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 [twitter]619421923517313024[/twitter] Rico _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Kan die gast een beetje ballen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Kan die gast een beetje ballen? Was aanvoerder van Bayern II onder Ten Hag. Absoluut een goede speler voor Utrecht. Alleen vraag ik me af waar hij gaat spelen aangezien ze met Ayoub al een nummer '6' hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Was aanvoerder van Bayern II onder Ten Hag. Absoluut een goede speler voor Utrecht. Alleen vraag ik me af waar hij gaat spelen aangezien ze met Ayoub al een nummer '6' hebben. Misschien verwachten ze Ayoub te verkopen, al heeftie nog een contract tot 2018. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Ayoub kan ook wel op linkshalf toch? Of naast elkaar met een 10. Ja klopt, even afwachten hoe Ten Hag met Utrecht gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ja klopt, even afwachten hoe Ten Hag met Utrecht gaat spelen. Van het kwartet nieuwelingen zal tegen Feyenoord naar verwachting alleen Nganioni als linksback in de basis beginnen. In het 5-3-2 spelsysteem dat Ten Hag in de voorbereiding heeft ingeslepen spelen de aanvallend ingestelde backs – behalve Nganioni is dat op rechts Sean Klaiber – een belangrijke rol. "Ik denk dat de nieuwkomers zich goed hebben aangepast, maar het is ook een compliment voor de spelersgroep en de club, dat die jongens zich gelijk thuis voelen. FC Utrecht is een familiaire club”, aldus Ten Hag. Heel benieuwd vanavond. Hopelijk eindelijk weer goed voetbal in de Domstad. Tientje staat in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Ben allang blij dat vd Maarel niet speelt. Heb het idee dat Ten Hag het tactisch allemaal wat beter heeft neergezet dan Alflen vorig seizoen, want dat leek soms nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Goh, het begint eindelijk weer leuk te worden om FCU te kijken :D Ten Hag doet het meer dan prima so far, zeer leuke en talentvolle selectie ook op het moment. Doet mij weer een beetje herinneren aan begin jaren 2000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Wordt goed gevoetbald. Barazite, Klaiber en Ayoub vandaag erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Wordt goed gevoetbald. Barazite, Klaiber en Ayoub vandaag erg sterk. Ik vond Strieder ook goed en ben allang blij dat het verdedigend een stuk beter staat. V/d Maarel en Letchert zijn echt een stuk rustiger, waardoor het er allemaal een stuk georganiseerder eruit ziet. Haller bakte er vandaag weinig van, veel ballen sprongen van zijn voet. Tekenend was ook de voorzet van Klaiber die hij totaal miste, maar waaruit Ramselaar alsnog kon scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Eerste 25 minuten waren leuk om te zien, heb niet het idee dat de 2-2 echt in de lucht hing. Begreep niet dat Bosz zich aan Utrecht aanpaste, Utrecht kreeg zo veel ruimte. Ramselaar is een leuk spelertje! Ten Hag is voor Utrecht een juiste man denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Letchert rustig? Nou wacht maar af..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Letschert is een baasje, Turbo Timo _O_ Tenminste eentje die strijd levert, is de laatste jaren ook wel eens anders geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Haha Timo is wel gewoon een psychopaat Z'n zus is wel goed trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Idioot Is het inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Goh, het begint eindelijk weer leuk te worden om FCU te kijken :D Ten Hag doet het meer dan prima so far, zeer leuke en talentvolle selectie ook op het moment. Doet mij weer een beetje herinneren aan begin jaren 2000 Het leeft weer in Utrecht. Klinkt cliché, is het misschien ook wel een beetje. Met vlagen (heel) goed voetbal gezien tegen Vitesse. Mooi om te zien dat sommige spelers opbloeien onder Ten Hag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Ik vermoed zomaar dat ie met drie achterin van Guardiola heeft afgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Het leeft weer in Utrecht. Jammer dat er geen hond zit. Viel me echt tegen, Vitesse toch een aansprekende tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Die zullen zich dan wel thuis hebben gevoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Het leeft weer in Utrecht? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Gisteren een aantal minuten gekeken en zag echt heel veel lege stoelen. Of is dat altijd zo bij Utrecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 'Het leeft weer' kun je natuurlijk ook op andere manieren bedoelen dan het aantal verkochte stoeltjes. Thierry woont dicht bij Utrecht en misschien merkt ie wel dat er veel meer over gesproken wordt in de regio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Het leeft weer in Utrecht? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Gisteren een aantal minuten gekeken en zag echt heel veel lege stoelen. Of is dat altijd zo bij Utrecht? Wat Bruins al aangeeft. Men praat weer op een positieve manier over de FC. Qua toeschouwers is het inderdaad nog steeds teleurstellend. Alleen Ajax en ADO-thuis zit vol. Aan de prijs zal het niet liggen. Kaartjes zijn nog geen vijftien euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Dat komt dan vanzelf wel weer, je moet niet vergeten dat de vakantieperiode nu net voorbij is. Mensen die voor de competitie niet wilden komen zullen op den duur wel komen als de resultaten goed blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten