Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Utrecht

Ragazzo

Aanbevolen berichten

Was aanvoerder van Bayern II onder Ten Hag. Absoluut een goede speler voor Utrecht. Alleen vraag ik me af waar hij gaat spelen aangezien ze met Ayoub al een nummer '6' hebben.

Misschien verwachten ze Ayoub te verkopen, al heeftie nog een contract tot 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, even afwachten hoe Ten Hag met Utrecht gaat spelen.

Van het kwartet nieuwelingen zal tegen Feyenoord naar verwachting alleen Nganioni als linksback in de basis beginnen. In het 5-3-2 spelsysteem dat Ten Hag in de voorbereiding heeft ingeslepen spelen de aanvallend ingestelde backs – behalve Nganioni is dat op rechts Sean Klaiber – een belangrijke rol. "Ik denk dat de nieuwkomers zich goed hebben aangepast, maar het is ook een compliment voor de spelersgroep en de club, dat die jongens zich gelijk thuis voelen. FC Utrecht is een familiaire club”, aldus Ten Hag.

Heel benieuwd vanavond. Hopelijk eindelijk weer goed voetbal in de Domstad. Tientje staat in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt goed gevoetbald. Barazite, Klaiber en Ayoub vandaag erg sterk.

Ik vond Strieder ook goed en ben allang blij dat het verdedigend een stuk beter staat. V/d Maarel en Letchert zijn echt een stuk rustiger, waardoor het er allemaal een stuk georganiseerder eruit ziet. Haller bakte er vandaag weinig van, veel ballen sprongen van zijn voet. Tekenend was ook de voorzet van Klaiber die hij totaal miste, maar waaruit Ramselaar alsnog kon scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, het begint eindelijk weer leuk te worden om FCU te kijken :D Ten Hag doet het meer dan prima so far, zeer leuke en talentvolle selectie ook op het moment. Doet mij weer een beetje herinneren aan begin jaren 2000

Het leeft weer in Utrecht. Klinkt cliché, is het misschien ook wel een beetje. Met vlagen (heel) goed voetbal gezien tegen Vitesse. Mooi om te zien dat sommige spelers opbloeien onder Ten Hag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leeft weer in Utrecht? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Gisteren een aantal minuten gekeken en zag echt heel veel lege stoelen. Of is dat altijd zo bij Utrecht?

Wat Bruins al aangeeft. Men praat weer op een positieve manier over de FC.

Qua toeschouwers is het inderdaad nog steeds teleurstellend. Alleen Ajax en ADO-thuis zit vol. Aan de prijs zal het niet liggen. Kaartjes zijn nog geen vijftien euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites