Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

FC Utrecht

Ragazzo

Recommended Posts

Valt echt mee hoor Cim. Utrecht heeft op dit moment echt een zwakke selectie. Zonde, want vorig jaar stond er een uitstekend elftal. Veel kwaliteit ingeleverd en (heel) slecht ingekocht. Die Zweed achterin, kostte een aardig centje, maar voetballen kan die niet. Desalniettemin gefeliciteerd!

Nee ze moeten ook niet denken aan linkerrijtje maar gewoon 10de enzo moet toch wel te doen zijn.

Serieus, Cimbomcu, waar baseer je het in godsnaam op dat Gerndt een prima spits is?

Speelde in het begin paar prima wedstrijden is snel en heeft een heerlijk linkerbeen. Daarna uit beeld geraakt door blessures en problemen over zijn vriendin. En nu is die weer terug.

gast, ze speelde alleen gisteren met 9 man achterin en dan druk zetten op Blind en Van Rhijn. Prima tactiek. Normaal spelen ze gewoon 4-3-3. En ze hebben gewoon en bout team. Ze hebben zich goed vergist in die 3 Zweden. Een club als Utrecht kan het zich niet veroorloven als het z'n 4 beste spelers verkoopt. Het is geen Roda.

Nu je het zo zegt klopt het wat je zegt :P Ik zat meer met me hoofd nog van gister en dan ga je al gauw denken dat de tegenstander goed was.

En trouwens Asare vind ik wel echt een goede, ik snap ook niet hoe hij de wedstrijd heeft uitgevoetbald. Ik dacht die heeft wat gebroken dat zag er zo gruwelijk vies uit bah. Hij moest bijna huilen maar speelt vrolijk verder

Nu je het zo zegt klopt het wat je zegt :P Ik zat meer met me hoofd nog van gister en dan ga je al gauw denken dat de tegenstander goed was.

En trouwens Asare vind ik wel echt een goede, ik snap ook niet hoe hij de wedstrijd heeft uitgevoetbald. Ik dacht die heeft wat gebroken dat zag er zo gruwelijk vies uit bah. Hij moest bijna huilen maar speelt vrolijk verder

Ook gisteren was Utrecht gewoon slecht. Zegt genoeg over Ajax op dit moment.

Vriend van me heeft een contract getekend bij FC Utrecht.

Cedric Badjeck tekent contract bij FC Utrecht

Cedric Badjeck heeft donderdag zijn handtekening gezet onder een driejarig contract. De talentvolle spits maakt sinds 2008 deel uit van de jeugdopleiding van FC Utrecht. Dit seizoen komt Badjec onder leiding van trainer Robert Roest uit in de B1- junioren.

Technisch Directeur Foeke Booy is blij het vastleggen van het 17-jarige talent. "Het contracteren van Cedric Badjec past binnen het opleidingsbeleid dat wij voeren namelijk talentvolle spelers aan FC binden. Cedric Badjec heeft dit zelf afgedwongen en het is nu aan de mensen binnen djeugdopleiding om Cedric naar het volgende niveau te brengen. Met uiteindelijk als doel de eerste selectie", zegt Booy.

Hoofd Opleidingen Henny Lee geeft aan dat het vastleggen van de jeugdspeler een goed signaal is voor de toekomst van FC Utrecht. “Cedric Badjeck is de eerste jeugdspeler die we vastleggen in 2012. Onze jeugdopleiding is van een goed niveau en weet talenten af te leveren richting de eerste selectie", vertelt Lee. "Ik verwacht daarbij dat er meer talentvolle jeugdspelers in de toekomst volgen. Cedric geeft met zijn positieve instelling aan dat hij zich kan ontwikkelen naar een hoog niveau. Om die toekomstbelofte waar te kunnen maken, heeft FC Utrecht samen met Cedric via een ontwikkelcontract een goed plan voor de toekomst heeft uitgezetâ€, aldus het Hoofd Jeugdopleidingen van FC Utrecht.

Situatie Nesu verslechterd: Foundation zet activiteiten stop

Woensdag, 1 mei 2013 om 16:56

Slecht nieuws over Mihai Nesu. De voormalig verdediger belandde in een rolstoel toen hij tijdens een training bij FC Utrecht helemaal verkeerd terecht kwam en richtte de Mihai Nesu Foundation op, waarmee hij gehandicapten uit zijn vaderland Roemenië helpt. De activiteiten van de Foundation zijn echter stopgezet, nu de situatie van Nesu is verslechterd.

Het is niet bekend wat er precies aan de hand is: op de Facebook-pagina van de Foundation staat in een kort statement slechts te lezen dat de activiteiten zijn stopgezet, omdat het niet goed gaat met Nesu. De Roemeen brak op 10 mei 2011 een nekwervel na een duel met Alje Schut en raakte toen het gevoel in zijn handen en benen kwijt. Nesu werd direct met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Onlangs was de voormalig verdediger weer even in Nederland. "Ik heb genoeg kracht om de dag door te komen, maar het blijft de vraag wat de volgende morgen brengt", zei Nesu toen tegen het Algemeen Dagblad. "Eigenlijk heb ik maar drie dagen nodig gehad om mijn lot te accepteren. Vanaf dat moment besloot ik te gaan vechten voor mijn ongeluk."

:( :( :(

Las het net ja, sneu, sneu, sneu. Als je hem wel eens in de media ziet heb je toch het gevoel dat hij er goed mee om kan gaan en niet in een depressie of iets is gekomen, dan is het natuurlijk zwaar klote dat het nu minder met hem gaat.

Hopelijk komt die er weer boven op.

Dit was zo beschamend, sta je dan in het stadion. Allemaal leuk en aardig dat Europees, maar Utrecht verliest gewoon dik verdiend en dat terwijl, als je sommige actie's van die gasten zien, ze eigenlijk helemaal niet goed kunnen voetballen. Hier moet je als fullprof-club gewoon overheen lopen. Als je dan ook nog een 3-1 voorsprong doodleuk weggeeft dan moet je je diep schamen. Heel diep.