Beppu Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Wat een tempo! 'op de brommert' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Echt een aanrader voor de users uit Utrecht. Bunnik/De Bilt is echt heerlijk om te rennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Heerlijke week achter de rug met 40+ kilometers in de benen. Zondagochtend afgesloten met een 20K samen met een goede maat van me. Hij als pacer, ik volgen. 1 uur 30 onderweg (4:31 /km). En nog tijd om onderweg een foto te maken, sterk! Mooi egaal gelopen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei FlyD: En nog tijd om onderweg een foto te maken, sterk! Mooi egaal gelopen ook. Het is wel een beetje protserig hè dit. Schan-da-lig @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Donderdagavond rechtsboetoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Het is wel een beetje protserig hè dit. Schan-da-lig @Thierryvane Haha, met een beetje training kan iedereen dit. De meeste runs zijn gewoon easy 5:00 plus hoor. Dit doe ik één keer per twee weken. Mooie is dat die maat van mij (loopt rond de 3:50 /km een marathon) de dag ervoor nog appte hoe hard ik wilde gaan. "5:00 lijkt mij prima voor de zondagochtend." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 21 minuten geleden zei Thierryvane: Haha, met een beetje training kan iedereen dit. De meeste runs zijn gewoon easy 5:00 plus hoor. Dit doe ik één keer per twee weken. Mooie is dat die maat van mij (loopt rond de 3:50 /km een marathon) de dag ervoor nog appte hoe hard ik wilde gaan. "5:00 lijkt mij prima voor de zondagochtend." Dit soort opmerkingen maken het niet beter hè Ben ervan overtuigd dat dat niet zo is namelijk; genoeg mensen zijn gewoon echt minder gemaakt om te sporten en/of dat te bereiken. Acht mezelf redelijk sportief, maar vraag me af of ik ooit zo snel ga lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 18 minuten geleden zei Rogier.: Dit soort opmerkingen maken het niet beter hè Ben ervan overtuigd dat dat niet zo is namelijk; genoeg mensen zijn gewoon echt minder gemaakt om te sporten en/of dat te bereiken. Acht mezelf redelijk sportief, maar vraag me af of ik ooit zo snel ga lopen. Ik log 'ff uit. Zonder dollen. Laat ik het zo zeggen: met training is veel mogelijk. Beetje aanleg kan inderdaad wel helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Staat in december een trailrun van 20km en een NS trail van 28kmop de planning, dus de training moet even worden opgevoerd. Net voor het eerst 22km gelopen, die voel ik inmiddels wel in de beentjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Lekker bezig mannen! Ik heb zelf al een dikke 3-4 weken niet meer hardgelopen, en daarvoor lag het ook al een paar weken op een laag pitje met één keer in de week een rustig rondje van 6-8km. Ben sinds de zomer ook zo'n 7 kilootjes aangekomen door het fitness, dat helpt voor het lopen ook niet mee. Gister mijn hamstringetje ook nog eens een optater gehad, maar ik verwacht dat dat niet langer dan een week duurt. Kortom: ik kijk niet uit naar mijn 'eerste' rondje weer binnenkort. Die zijn altijd pittig na een tijdje weinig gelopen te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Hier ook wegens een medisch probleempje paar weken niet gesport. En hardlopen met die kou vind ik toch al niet te harden. Maar afgelopen zondag met redelijk mooie weer toch maar weer eens 5km gedaan. Viel mij met 26.29 nog alles mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Denk dat ik snel toch weer nieuwe schoenen ga aanschaffen. Had eerst Saucony en nu Brooks. Merk dat ik 1 minder snel ben op Brooks en ik vind dat de Saucony wat directer lopen. Maar het minder snel lopen kan ook zijn dat ik wat te vaak naar mijn hartslag kijk om mijn horloge. Conditie is wel iets achteruit gegaan, hogere hartslag in combinatie met nieuw werk waarbij ik dus helaas tegenwoordig pas na het eten kan gaan hardlopen (rond 20:00). Resulteert vaker dat ik met een volle maag ren. Dus moet hier nog een beetje balans in zien te vinden. Jullie tips om dit iets beter te managen? Blijf het lopen namelijk wel echt lekker vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Ik heb altijd Brooks. Klinkt als een perfecte smoes voor in de toekomst als een maat sneller loopt bij een wedstrijdje. Hier nog aan het opbouwen van wat belasting. Waar het een hele tijd gewoon nog niet goed voelde, daar voelt het nu sinds 2 weken opeens weer een stukje beter. Ben nu 14 maanden geblesseerd, dus wel logisch dat je dan wat moedeloos en ongeduldig wordt. Maar ik moet nu bijv 4x 5 min met steeds 2 min wandelen ertussen. Dat gaf nog weerstand, maar lijkt nu toch echt wat fijner te voelen sinds 2 weken. Fysio zei het kan zijn dat je weer aan demping moet wennen en daarom werd t schema wat mijn progressief. Lijkt wel gelijk te hebben. Als dat niet verbeterde dan zou er een scan komen in t ziekenhuis. Dus (ff afkloppen) hoop dat het zo doorgaat en ik spoedig eens hele stukjes kan rennen zo pijnvrij mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Zojuist bij de fysio geweest en ik wordt losgelaten. Genoeg hersteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Zojuist zei Gert: Zojuist bij de fysio geweest en ik wordt losgelaten. Genoeg hersteld Ah, heerlijk Gert! Ik zie je snel weer op Strava! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ah, heerlijk Gert! Ik zie je snel weer op Strava! Haha denk vooral langzaam Ben al stukjes aan t lopen prive, maar dat is tranquilo. Maar blij dat ik een GO heb ja. Sporthorloge kopen en weer lekker hobbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Mezelf meteen getrakteerd op een Garmin forerunner horloge 😁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 8 uur geleden zei Gert: Mezelf meteen getrakteerd op een Garmin forerunner horloge 😁 Lekker! Welk model? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 3 uur geleden zei Beppu: Lekker! Welk model? Garmin Forerunner 55. Denk/hoop dat t prijs kwaliteit voldoende is voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Ik zit eraan te denken deze aan te schaffen; Garmin Forerunner 55 Zwart - Slimme horloges - Coolblue Iemand die ervaring hiermee heeft? En garmin pay zou helemaal top zijn, maar dat lijkt me nog veel duurder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 3 uur geleden zei CrisChivu: Ik zit eraan te denken deze aan te schaffen; Garmin Forerunner 55 Zwart - Slimme horloges - Coolblue Iemand die ervaring hiermee heeft? En garmin pay zou helemaal top zijn, maar dat lijkt me nog veel duurder? Dit is precies het horloge dat ik gisteren heb aangeschaft. Eerste rondje gelopen en beviel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 1 uur geleden zei Gert: Dit is precies het horloge dat ik gisteren heb aangeschaft. Eerste rondje gelopen en beviel goed. Heb hem besteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Hi, wie van jullie lopen dan nog in deze temperaturen? En nog speciale kleding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Vanavond rondje gedaan. Korte broek, shirt en jasje aan. 7 minuten joggen en dan 2 minuten wandelen ertussen. Want ben nog opbouwende na blessure. Maar dat wandelen is wel fris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 14 minuten geleden zei CrisChivu: Hi, wie van jullie lopen dan nog in deze temperaturen? En nog speciale kleding? Thermoshirtje eronder (hangt beetje af wat je bovenste laag is), slidingbroekje & hoge sokken (of laag + trainingsbroek). Knie kan best tegen kou, maar bovenbeen of kuiten waar koude wind op slaat is niet zo best voor je spieren. Dunne handschoentjes nog als je handen snel bevriezen, en dan is het prima. Je kan evt nog een hoofdband dragen over je oren, maar ik weet niet hoe strak je kapsel zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten