Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Mijn pa speelt/speelde al Diablo IV en Baldursgate 3 en nu zag ik hem net al Starfield filmpje kijken, zou ie ook wel gaan halen Met Baldursgate deed mijn pa keer of vaker dan een keer spell, waarbij tegenstanders slappe lach kriigen en zo easy en vrij geslagen kunnen worden. En hij had tijdje iemand die heel tijd door viool speelde echt grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Op 1-9-2023 om 13:18 zei The Saint: Echt hè. Kut Microsoft ook dat ze Bethesda gekocht hebben. Was dan gewoon ook op de ps5 uitgekomen. Ja ook voor andere toekomstige games die daardoor niet naar Playstation gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Microsoft verliest nu al gigantisch strijd van Sony, Nintendo en Steam /PC als ze Bethesda niet hadden, hebben ze al helemaal weining haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 september 2023 Share Geplaatst 9 september 2023 Ben met Efootball 2024 begonnen, gratis maar wel iets minder leuk dan fifa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Dit is wel makkelijk zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Mijn hobby & werk. Wilde het even posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Nice Niet gaan typen tijdens het rijden he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Leuk man, welke games speel je er op? @Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 52 minuten geleden zei Gert: Nice Niet gaan typen tijdens het rijden he Doe ik soms weleens, hoor. elke dag beetje dezelfde mensen. Lekker ouwehoeren 31 minuten geleden zei La Pulga: Leuk man, welke games speel je er op? @Rinus Uitsluitend Automobilista 2 ivm mijn werk. Speel ook graag RBR NGP7 en Dirt Rally 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Op 10-9-2023 om 18:33 zei La Pulga: Dit is wel makkelijk zo Goh, wat hebben ze die franchise hard de nek omgedraaid zeg de laatste 10 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Nieuwe paradox game? Lijkt op een soort van kruising tussen bestaande games als EU IV en Civ 6 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Op 10-9-2023 om 17:33 zei La Pulga: Dit is wel makkelijk zo Jij was toch gestopt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 29 minuten geleden zei Stefan.: Jij was toch gestopt... Dit is PES, fifa mee gestopt ja. ook hiermee gestopt trouwens. Voetbalspelletjes zijn niet meer zo leuk behalve FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 21 minuten geleden zei La Pulga: Dit is PES, fifa mee gestopt ja. ook hiermee gestopt trouwens. Voetbalspelletjes zijn niet meer zo leuk behalve FM Wachten tot Stacey bij EA gaat werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 20 uur geleden zei Dansmeister: Wachten tot Stacey bij EA gaat werken. Alweer ? Werkte officieel een paar maanden voor EA toen Codemasters werd overgenomen. No thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 5 minuten geleden zei Stefan.: Alweer ? Werkte officieel een paar maanden voor EA toen Codemasters werd overgenomen. No thanks. Kan je niet aan je oude collega’s even een key vragen voor fifa? Stuur ik jou weer centjes er voor en dan kan dat mooi in het potje voor Brighton Ajax. Jij blij, ik beetje blij, wij blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 20 uur geleden zei Dansmeister: Wachten tot Stacey bij EA gaat werken. Wachten tot jij een club managed IRL in de KKD of ED Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Kan je niet aan je oude collega’s even een key vragen voor fifa? Stuur ik jou weer centjes er voor en dan kan dat mooi in het potje voor Brighton Ajax. Jij blij, ik beetje blij, wij blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Op 21-9-2023 om 17:23 zei MisterX: Nieuwe paradox game? Lijkt op een soort van kruising tussen bestaande games als EU IV en Civ 6 ofzo? wss eerder age of wonders achtig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Vroeg me iets af, trouwens: Is het met jullie ook zo dat met de leeftijd je meer simulatie spellen gaat spelen? Speel nu hoofdzakelijk Automobilista 2, Football Manager, Train Simulator, enzvoort. Hier en daar gooi ik er regelmatig Diablo 2 tegenaan omdat het een jeugdding is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Wss hier niet de plek voor ,maar ga toch proberen. heb met een vriend een upgrade gedaan van mijn pc, maar er zijn issues mee (heating en andere ongein) dat ik er serieus aan denk gewoon alle stukken terug te sturen en een prebuild te nemen. Welke sites zijn er volgens jullie de beste qua pricing en service? ik heb weet van megekko, maar hoe meer hoe beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 1 uur geleden zei AntiChrist7: Wss hier niet de plek voor ,maar ga toch proberen. heb met een vriend een upgrade gedaan van mijn pc, maar er zijn issues mee (heating en andere ongein) dat ik er serieus aan denk gewoon alle stukken terug te sturen en een prebuild te nemen. Welke sites zijn er volgens jullie de beste qua pricing en service? ik heb weet van megekko, maar hoe meer hoe beter Specifieke dingetjes altijd gewoon op tweakers kijken, daar kan je prijsvergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Ik ben weer eens begonnen aan Rome Total War I. Altijd een tof spel om wat veldslagen mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 RTW en Anno 1602 waren mijn eerste echte pcgames. Alleen jammer dat het met Rome 2 zo'n ramp was/is. Sindsdien geen TW meer aangeraakt, zelfs niet Troy die ik heb geclaimd. Dacht even aan Pharaoh, maar dat lijkt nog een grotere dumpster fire. Heb wel nog attila staan, misschien dat ik die ooit eens opstart Zit wat te switchen tussen AC mirage, minecraft en EU4 momenteel. Oh en een beetje civ met de nieuwe leiders, maar een Civ 7 announcement zou wel leuk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 14 minuten geleden zei AntiChrist7: RTW en Anno 1602 waren mijn eerste echte pcgames. Alleen jammer dat het met Rome 2 zo'n ramp was/is. Sindsdien geen TW meer aangeraakt, zelfs niet Troy die ik heb geclaimd. Dacht even aan Pharaoh, maar dat lijkt nog een grotere dumpster fire. Heb wel nog attila staan, misschien dat ik die ooit eens opstart Zit wat te switchen tussen AC mirage, minecraft en EU4 momenteel. Oh en een beetje civ met de nieuwe leiders, maar een Civ 7 announcement zou wel leuk zijn Als het gaat om Total War games, dan is Rome 2 ondertussen best een goed speel, heeft alleen wat jaren en DLC's gekost. Pharaoh zou ik even links laten liggen. Ik heb er ergens een key voor 30 euro kunnen kopen en ik vind eigenlijk nog dat ik teveel heb betaald Troy is leuk als je de setting leuk vind, want je komt continue tegen dezelfde units tegen in een gevecht. Maar in vergelijking tot Pharaoh is Troy 'compleet' en heeft het een paar verschillende gamemodes (historisch, fantasy en een combinatie van beide geloof ik). Ik vind de Warhammer reeks nog het leukste om te spelen op het moment. Alleen moet je om het spel zo compleet mogelijk te hebben wel deel 1, 2 en 3 + alle dlc's van de games kopen. Dus als je daar nu wil instappen, hangt er wel een prijskaartje aan. Ik ben verder zelf begonnen aan Baldur's Gate 3, en de Cyberpunk 2077 dlc staat ook nog op het verlanglijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten