Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Mijn pa speelt/speelde al Diablo IV en Baldursgate 3 en nu zag ik hem net al Starfield filmpje kijken, zou ie ook wel gaan halen :D

Met Baldursgate deed mijn pa keer of vaker dan een keer spell, waarbij tegenstanders slappe lach kriigen en zo easy en vrij geslagen kunnen worden. En hij had tijdje iemand die heel tijd door viool speelde echt grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Stefan.:

Alweer ;c? Werkte officieel een paar maanden voor EA toen Codemasters werd overgenomen. No thanks.

Kan je niet aan je oude collega’s even een key vragen voor fifa? Stuur ik jou weer centjes er voor en dan kan dat mooi in het potje voor Brighton Ajax. Jij blij, ik beetje blij, wij blij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wss hier niet de plek voor ,maar ga toch proberen.

heb met een vriend een upgrade gedaan van mijn pc, maar er zijn issues mee (heating en andere ongein) dat ik er serieus aan denk gewoon alle stukken terug te sturen en een prebuild te nemen.

Welke sites zijn er volgens jullie de beste qua pricing en service? ik heb weet van megekko, maar hoe meer hoe beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei AntiChrist7:

Wss hier niet de plek voor ,maar ga toch proberen.

heb met een vriend een upgrade gedaan van mijn pc, maar er zijn issues mee (heating en andere ongein) dat ik er serieus aan denk gewoon alle stukken terug te sturen en een prebuild te nemen.

Welke sites zijn er volgens jullie de beste qua pricing en service? ik heb weet van megekko, maar hoe meer hoe beter

Specifieke dingetjes altijd gewoon op tweakers kijken, daar kan je prijsvergelijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RTW en Anno 1602 waren mijn eerste echte pcgames. Alleen jammer dat het met Rome 2 zo'n ramp was/is. Sindsdien geen TW meer aangeraakt, zelfs niet Troy die ik heb geclaimd. Dacht even aan Pharaoh, maar dat lijkt nog een grotere dumpster fire. Heb wel nog attila staan, misschien dat ik die ooit eens opstart

Zit wat te switchen tussen AC mirage, minecraft en EU4 momenteel. Oh en een beetje civ met de nieuwe leiders, maar een Civ 7 announcement zou wel leuk zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei AntiChrist7:

RTW en Anno 1602 waren mijn eerste echte pcgames. Alleen jammer dat het met Rome 2 zo'n ramp was/is. Sindsdien geen TW meer aangeraakt, zelfs niet Troy die ik heb geclaimd. Dacht even aan Pharaoh, maar dat lijkt nog een grotere dumpster fire. Heb wel nog attila staan, misschien dat ik die ooit eens opstart

Zit wat te switchen tussen AC mirage, minecraft en EU4 momenteel. Oh en een beetje civ met de nieuwe leiders, maar een Civ 7 announcement zou wel leuk zijn

Als het gaat om Total War games, dan is Rome 2 ondertussen best een goed speel, heeft alleen wat jaren en DLC's gekost. :D Pharaoh zou ik even links laten liggen. Ik heb er ergens een key voor 30 euro kunnen kopen en ik vind eigenlijk nog dat ik teveel heb betaald :cab: Troy is leuk als je de setting leuk vind, want je komt continue tegen dezelfde units tegen in een gevecht. Maar in vergelijking tot Pharaoh is Troy 'compleet' en heeft het een paar verschillende gamemodes (historisch, fantasy en een combinatie van beide geloof ik).

Ik vind de Warhammer reeks nog het leukste om te spelen op het moment. Alleen moet je om het spel zo compleet mogelijk te hebben wel deel 1, 2 en 3 + alle dlc's van de games kopen. Dus als je daar nu wil instappen, hangt er wel een prijskaartje aan.

Ik ben verder zelf begonnen aan Baldur's Gate 3, en de Cyberpunk 2077 dlc staat ook nog op het verlanglijstje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites