The Saint Gepost February 21 Share Gepost February 21 Vrijdag de vrouw met de jongste week van huis. Dan kan ik weer eens flink aan de bak. Oudste is al begonnen met inplannen van extra veel fortnite sessies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost March 10 Share Gepost March 10 Eerste deel was mij goed bevallen. Stripachtig, maar het kan je toch raken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost March 11 Share Gepost March 11 (edited) Hier hoor ik zoveel goede dingen over en komt nu naar PS5. Eerste Xbox exclusive die deze stap maakt volgens mij Edited March 11 by The Saint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost March 11 Share Gepost March 11 Eerste Valiant Hearts was echt wel heel goed gemaakt. Ga het in de gaten houden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost March 28 Share Gepost March 28 Dag vrienden. Heeft iemand van jullie verstand van game pc's? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 28 Share Gepost March 28 1 uur geleden zei PatjePauw: Dag vrienden. Heeft iemand van jullie verstand van game pc's? Beetje en anders gewoon @joostmakaay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 22 Share Gepost April 22 Zo dichtbij, net te ver weg nog :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 23 Share Gepost April 23 Wat is je mening over dit nieuwe seizoen? Mijn zoontje vindt het echt helemaal ruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 20 Share Gepost May 20 In de pocket. Nu Valhalla nog ff uitspelen en misschien Mirage kopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 20 Share Gepost May 20 6 minuten geleden zei sennid: In de pocket. Nu Valhalla nog ff uitspelen en misschien Mirage kopen Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 20 Share Gepost May 20 Zojuist zei La Pulga: Mirage is een zieke afrader. Ik ben zelf weer begonnen aan Odyssey, vind ik wel echt de leukste van de serie. Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 20 Share Gepost May 20 (edited) 1 minuut geleden zei sennid: Nog steeds dezelfde set up met moeilijk grote map? of zijn ze daar met Mirage van afgestapt? Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen Edited May 20 by La Pulga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 20 Share Gepost May 20 56 minuten geleden zei La Pulga: Kleiner mapje maar weinig opties met loot en gear. Wel veel skills maar ik vind het niet zo een leuke game, ook niet uitgespeeld helaas kan me ook herinneren dat je echt maar 2 manieren had van aanvallen En toch ga ik hem halen want heb ze tot nu toe allemaal gespeeld (behalve die 2d shit) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 20 Share Gepost May 20 51 minuten geleden zei sennid: En toch ga ik hem halen want heb ze tot nu toe allemaal gespeeld (behalve die 2d shit) Haha ja als je een fan bent dan kan je deze ook wel waarderen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost May 20 Share Gepost May 20 Mirage is best ok als je AC volgt met de storyline. Als het voor je gewoon een stabbing adventure is in een historische setting betekent die idd niet zo veel. Het is vooral een throwback naar de originele AC met wat extra achtergrond voor de main modern day character 2.5D games waren eigenlijk niet zo slecht. Zeker als je echte stealth wilt, was het meer splinter cell style dan AC. Art style was ook best nice, zeker in de Chinese. Ik vind Oddyssey de minste van de drie moderne. Net zoals Valhalla te grote map, maar de voice acting en verhaal waren matig. Ook teveel gear gedoe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 21 Share Gepost May 21 Ik vond Odyssey mega vet en wil Mirage eigenlijk wel ff checken. Vermaak me altijd wel in AC. Zit niet zo te wachten op dat Ninja geneuzel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 21 Share Gepost May 21 24 minuten geleden zei Arezo: Ik vond Odyssey mega vet en wil Mirage eigenlijk wel ff checken. Vermaak me altijd wel in AC. Zit niet zo te wachten op dat Ninja geneuzel. Een leuke game voor op de stream. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 21 Share Gepost May 21 Ik zat (ook) aan Hitman 3 te denken. Lijkt me best geinig om dat te streamen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 24 Share Gepost May 24 (edited) Kleine update: AC Valhalla is onbespeelbaar geworden op de pc constant crashes terwijl de eerste dag niks aan de hand was. Ben blijkbaar niet de enige en er is gewoon geen fix voor te vinden. Dus ben nu zelf wat aan het vogelen of ik het voor elkaar kan krijgen om geen crashes meer te krijgen. Wordt ook steeds korter de tijd tussen crashes. Ben nu wel huiverig om Mirage te kopen want dalijk heb ik daar precies hetzelfde edit: Heb het gevonden volgens mij en heb blijkbaar de game al uitgespeeld Ik ga nog de DLC's doen en dan Mirage maar eens spelen. edit2: **************** stom spel Edited May 24 by sennid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost May 24 Share Gepost May 24 Ik wil niet die gast zijn, maar heb wss 1000u op alle AC games samen en de aantal crashes zijn op 1 hand te tellen Unity tel ik wel niet mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 24 Share Gepost May 24 14 minuten geleden zei AntiChrist7: Ik wil niet die gast zijn, maar heb wss 1000u op alle AC games samen en de aantal crashes zijn op 1 hand te tellen Unity tel ik wel niet mee Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt. Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost May 24 Share Gepost May 24 3 minuten geleden zei sennid: Allemaal op pc? Het schijnt vooral een dingetje zijn van de laatste games. En niemand weet waardoor het komt. Heb al files verified en andere shit maar het helpt gewoon niet. natuurlijk, pc masterrace. Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 24 Share Gepost May 24 1 minuut geleden zei AntiChrist7: natuurlijk, pc masterrace. Ik push wel mijn pc niet over de top voor x aantal extra fps, hou het op high settings. Heb het ook alleen met deze pc dacht ik. Met de vorige pc heel af en toe. Vind het maar vreemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 24 Share Gepost May 24 Kan zijn dat er een bepaalde update niet echt lekker doorheen is gekomen. Ik speel het alleen op de PS, en hier niet echt ergens last van gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost May 24 Share Gepost May 24 Ben nu Mirage aan het downloaden en kijken of dat wel soepel loopt. Zo niet dan weet ik het niet meer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts