Platina32 Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Amped Hardpoints vind ik inderdaad ook het leukste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Die maps zijn bij hardpoint wel heel snel voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 Gisteren Mad Max eindelijk uitgespeeld. Erg toffe game, maar het werd na een een tiental uren spelen wel eentonig. Buiten dat alleen maar pluspunten; tof verhaal, lekkere graphics en goed combatsysteem alsook het rijden door de woestijn. Zeker een aanrader. Nu bezig met de Uncharted collection die ik enige tijd geleden alle vier heb binnengehengeld. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Intussen mijn Pilot laten regeneraten naar generatie 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 Wat een grote hoop schijt dat battle.net van Blizzard... Ik wil gewoon af en toe snel potje Star Craft II: Wings of Liberty spelen maar dat zit er dus niet in met die eeuwig durende ''initializing laadtijden'' :cab: :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 26 januari 2017 Share Geplaatst 26 januari 2017 Iemand een idee waar je die Harry Potter games van vroeger veilig kunt downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 februari 2017 Share Geplaatst 1 februari 2017 Iets met warez / illegaal / niet toegestaan enzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Kent er iemand het spel: We were here op Steam? Ziet er mij leuk uit. Kan je gratis downloaden, en zou dit graag eens met iemand willen testen. Iemand interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 Sniper Elite 4 is uit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 februari 2017 Share Geplaatst 28 februari 2017 (bewerkt) Mensen die houden van games met goede writing en story, Torment: Tides of Numenera is een dikke aanrader! [YOUTUBE]qVAMuk-CV18[/YOUTUBE] 28 februari 2017 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 maart 2017 Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) Jongens ik ben op zoek naar een nieuwe game voor de ps4, tips? Mag ook een iets oudere game zijn maakt niet uit. 9 maart 2017 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Dat is wel hééél breed. Wat voor soort game? Spellen die je nu al veel speelt? Etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Ik zou zeggen, zoek een aanbieding op. Overal is er wel ergens een korting, ook op de PS store zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Jongens ik ben op zoek naar een nieuwe game voor de ps4, tips? Mag ook een iets oudere game zijn maakt niet uit. Ben de afgelopen week geheel verslonden geraakt aan Horizon! Wat een prachtspel is dat (wel een net nieuw uitgekomen game) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) Ben de afgelopen week geheel verslonden geraakt aan Horizon! Wat een prachtspel is dat (wel een net nieuw uitgekomen game) :) Ja heb er naar gekeken maar denk dat het me snel gaat vervelen ;c Ziet er verder wel prachtig uit inderdaad. Dat is wel hééél breed. Wat voor soort game? Spellen die je nu al veel speelt? Etc. Ik heb fifa, gta,the last of us, cod, en ghost recond wildlands voor de ps4. Maar ben erg breed in mijn keuzes, als het maar geen rpg is :) 10 maart 2017 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 The Witness en The Talos Principle zijn twee geweldige puzzle games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 maart 2017 Share Geplaatst 10 maart 2017 Humble Bundle heeft korting op EU4 DLC voor de liefhebbers https://www.humblebundle.com/store/search/search/europa%20universalis%20iv%20/sort/bestselling/page/0 Voor degene die niet in het EU IV topic kijken, maar wel hier. Mooie plek om dit spel eens te promoten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2017 Share Geplaatst 21 maart 2017 Iemand die Mortal Kombat XL voor ps4 heeft en eens wat wil knallen online? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Iemand die toevallig Playerunknowns Battlegrouds heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Iemand die toevallig Playerunknowns Battlegrouds heeft?Staat wel als volgende game op de wishlist, wat dan? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Staat wel als volgende game op de wishlist, wat dan? ;c Het lijkt me leuker om samen met iemand te spelen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Het lijkt me leuker om samen met iemand te spelen ;c Laat het wel ff weten als ik hem heb, eerst ff EU4 DLC halen donderdag :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 april 2017 Share Geplaatst 4 april 2017 Laat het wel ff weten als ik hem heb, eerst ff EU4 DLC halen donderdag :D Nee nee, PU BG eerst :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Laat het wel ff weten als ik hem heb, eerst ff EU4 DLC halen donderdag :D Volgens mij is de DLC van EU IV deze keer niet heel bijzonder. Ik ga denk ik nog even verder op 1.19 denk ik. Eerste tijd zullen er toch genoeg bugs nog in zitten. Duurt wel een paar weken voor dat deze gefixed zijn. Dat is eigenlijk zelfs pas met patch 1.21, leert mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Eens. Ik ga hem deze keer ook niet meteen kopen. Misschien pik ik nog wel de nieuwe dlc van stellaris op, die ziet er wel heel tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten